Salade is geen eten, alles wat een konijn eet, eet ik niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:10 schreef BlackLining het volgende:
Vandaag bij een vriendin gaan eten om daarna te gaan stappen. Krijg ik net een lullige salade voorgeschoteld met een paar stukjes kip en een paprikaDat is toch geen bodem mensen. Straks nog maar even de snackbar in glippen anders wordt het niks en val ik aan het einde om van de honger.
Owwwwwwwww, zo jaloers!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:46 schreef Dragonberry het volgende:
Ik zit nog bij de woklekker veel biefstuk en zalm gegeten
Geweldig, die neus op de foto haha, dat mis ik wel....quote:
Goed gezien, stokbroodjes heb ik later nog even teruggedaan in de ovenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Geweldig, die neus op de foto haha, dat mis ik wel....![]()
Heerlijk, kaasfondue, al weer veel te lang geleden dat ik dat gegeten heb. Zijn je stikbroden zo bleek, of ligt dat aan de foto?
Wilde al zeggen dat je ze wel in de oven moet afbakkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef foodlover het volgende:
[..]
Goed gezien, stokbroodjes heb ik later nog even teruggedaan in de oven
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wilde al zeggen dat je ze wel in de oven moet afbakken![]()
Geborreld bij vriendin met veel coolbest, pure chocola met amandel, borrelnootjes en bbq-chips.
die neus van je hondquote:
1664!quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Prego het volgende:
[..]
die neus van je hond
OT: kersjes van Haribo en een biertje (1664)
vanavond boeuf bourguignon die ik gisteren gemaakt heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |