quote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt ook, maar toen dacht jij ik maak het allemaal nog wat zieker..
En dat als vrouw.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef Lavander het volgende:
[..]![]()
Ik moet wel zeggen dat ik afbijten zieker vind dan kaasschaven.
Maar bij eraf bijten heb je een afgebeten bloedende piemel in je mondquote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Eraf bijten is in principe zo gebeurt, met de kaasschaaf kan het nog wel eens gemeen lang duren.
Ah, je denkt weer eens alleen maar aan jezelf?quote:Op maandag 25 november 2013 22:06 schreef Lavander het volgende:
[..]
Maar bij eraf bijten heb je een afgebeten bloedende piemel in je mond
quote:Op maandag 25 november 2013 22:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, je denkt weer eens alleen maar aan jezelf?![]()
:quote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef Lavander het volgende:
[..]![]()
In dit geval mag dat, want het slachtoffer was heel egoistisch door opzettelijk te gaan bedriegen. Dat geeft mij privelege om ook even egoistisch te zijn.
Haha, ik heb geen derde been dus nergens last vanquote:Op maandag 25 november 2013 22:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
:![]()
Laten we nu maar ophouden want ik begin ineen te krimpen, denk namelijk nogal in beelden.
Toch een beetje autistisch?quote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef Lavander het volgende:
[..]
Haha, ik heb geen derde been dus nergens last van![]()
Wel wil ik nog even kwijt dat ik buiten die uitspraken een heel lief zachtaardig meisje ben.
Das niet autistisch, ik weet niet hoe het voelt om zo'n ding te hebben hangen daar, laat staan hoe t voelt als die gekaasschaafd wordt.quote:
Natuurlijk weet jij dat wel.quote:Op maandag 25 november 2013 22:19 schreef Lavander het volgende:
[..]
Das niet autistisch, ik weet niet hoe het voelt om zo'n ding te hebben hangen daar, laat staan hoe t voelt als die gekaasschaafd wordt.
Ja ik weet dat dat t veel pijn gaat doen. Maar ik heb er weinig problemen mee om over te praten. Ik zit met het beeld dat ik het een ander aan doe he, niet dat het bij mij gebeurd.quote:Op maandag 25 november 2013 22:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk weet jij dat wel.
Anders zou je het ook niet voorstellen als marteltechniek. Je weet donders goed dat dat heel maar dan ook heel veel pijn gaat doen.![]()
Jij moet mij niet proberen te provoceren he, daar krijg je sowieso spijt van.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:25 schreef Lavander het volgende:
[..]
Ja ik weet dat dat t veel pijn gaat doen. Maar ik heb er weinig problemen mee om over te praten. Ik zit met het beeld dat ik het een ander aan doe he, niet dat het bij mij gebeurd.![]()
Maar ik zal je besparen en het er niet meer over hebben en je verzekeren dat ik dat nooit zal doen.
Ik provoceren?
Kleding controleren op achtergebleven haren van de dame. Vrouwen kennen hun precieze haarkleur en dikte. Als je normaal geen parfum opdoet, ook dan niet. Achwat, ik ga je geen tips geven verder zoek het lekker uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |