abonnement Unibet Coolblue
pi_133567249
Goedemorgen :O Vandaag eens een lekker rustig dagje O+ Beetje werken, beetje koken, beetje opruimen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133567314
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:46 schreef golfer het volgende:
Hoest nu met de auto?
Hoe kon trouwens die dop eraf zijn? Fout van de garage bij laatste beurt?
Nee ik heb maand geleden olie bijgevuld en check iedere maand. Vorige keer niet strak genoeg vastgezet?

Maandag rij ik met collega mee en hopelijk kunnen mn ouders n nwe dop krijgen bij de dealer. Hopelijk hebben ze t op voorraad :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133567328
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Hoelang duurt het voor je al die energie weer voelt stromen?
Lijkt me heerlijk!
Kreeg vrijdag de prik, die avond al trek en gisteren eind van de middag energie :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133567336
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2013 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had een wat mindere avond :') ;(

Nog steeds een beetje hit-and-miss met de vrouwtjes, nog niet zo consistent als ik zou willen.

En dan lees ik ook nog eens 90e minuut retteketet :')
Wat is er gebeurd? Iemand's nr gevraagd en niet gekregen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133567342
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen :O Vandaag eens een lekker rustig dagje O+ Beetje werken, beetje koken, beetje opruimen.
Echte zondag :s). Wat ga je koken?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133567706
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Echte zondag :s). Wat ga je koken?
Nasi :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133567750
Ik ga vandaag lekker niets doen. Heb een erg drukke week gehad en gister lekker veel wijn ;) dus vandaag is een luierdag.. ik hoop zonder somberte of huilbuien :P
pi_133567823
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga vandaag lekker niets doen. Heb een erg drukke week gehad en gister lekker veel wijn ;) dus vandaag is een luierdag.. ik hoop zonder somberte of huilbuien :P
^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133568180
Het is " Kermis in de Hel"...de zon schijnt én het regent :?
Dan later maar eens fietsen...

Mn.X is toeteren voor een concours en ik rommel net als andere mensen rond in huis.

:* @Sunny en iedereen die het kan gebruiken...( steer?)
  zondag 24 november 2013 @ 11:17:27 #110
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133568244
Potje handballen zo, daarna met een filmpje op de bank :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133568246
Het eten was trouwens goed gelukt! Botermals vlees, de gerilde pompoen en bietjes vielen in de smaak.. Zelfs Tav lust nu pompoen :P Oh en de semifreddo met hazelnootpraline en caramel was heeeel lekker! Ben ik blij dat ik veel te veel gemaakt had O-)
pi_133568312
_O_ Het klonk ook al heel lekker.
TAV en pompoen :Y)
pi_133569810
Vanmiddag uitwaaien in Scheveningen :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133569918
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Het eten was trouwens goed gelukt! Botermals vlees, de gerilde pompoen en bietjes vielen in de smaak.. Zelfs Tav lust nu pompoen :P Oh en de semifreddo met hazelnootpraline en caramel was heeeel lekker! Ben ik blij dat ik veel te veel gemaakt had O-)
Lekker pompoen gerild ;) :9
Het ís ook lekker.
g lust nu ook spruitjes, venkel en bloemkool als het maar anders wordt bereid (door hem :P ) dan alleen koken!
t Maakt zoveel uit hoe je het maakt.

Hier ook een luie zondag.
Mss later vanmiddag nog een wandelingetje en anders even op de hometrainer Waterfalls oefenen.
Wat een k*ttekst. Krijg het er maar niet in (de coupletten dan) }:|
pi_133572495
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Het eten was trouwens goed gelukt! Botermals vlees, de gerilde pompoen en bietjes vielen in de smaak.. Zelfs Tav lust nu pompoen :P Oh en de semifreddo met hazelnootpraline en caramel was heeeel lekker! Ben ik blij dat ik veel te veel gemaakt had O-)
Klinkt allemaal heerlijk :9

En ik zit achter Ross' pc want de mijne heeft het opgegeven -O-
Hier geen luie zondag; heb gewoon gewerkt. Net in de trein hebben we een tijd stilgestaan omdat er om assistentie was gevraagd en de deuren gesloten bleven. Even later werd omgeroepen dat de deuren open gingen omdat de politie een capaciteitsprobleem had :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133572574
:') serieus?
pi_133572617
:Y serieus. En de trein wilde niet langer wachten, we hadden al 20 min vertraging door dit akkefietje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 24 november 2013 @ 14:32:30 #119
3878 Vork
Manisch creatief
pi_133573453
Zo, gisteren heb ik, samen met wat hulp van de rest van de volkskeuken het eten verzorgd voor 150 hongerige mensen. En het was nog erg goed eetbaar ook. Best bizar ook om voor zulke aantallen te koken, te snijden, te bakken en inkopen te doen, maar wel erg gaaf. Voor herhaling vatbaar, wat mij betreft :)
pi_133573533
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Het eten was trouwens goed gelukt! Botermals vlees, de gerilde pompoen en bietjes vielen in de smaak.. Zelfs Tav lust nu pompoen :P Oh en de semifreddo met hazelnootpraline en caramel was heeeel lekker! Ben ik blij dat ik veel te veel gemaakt had O-)
Oe....receptje voor dat laatste? :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133573566
Net Pulp Fiction gekeken. Wat een bizarre film zeg :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133573979
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 14:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oe....receptje voor dat laatste? :9
Moet je ff googelen op semifreddo van Jamie met praliné ;)
Ik had nog ff een plak extra caramel gemaakt, in stukjes gehakt en dat er oever verdeeld.
pi_133573988
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
Net Pulp Fiction gekeken. Wat een bizarre film zeg :o
Nooit eerder gezien dan? :D
:Y briljante film wel :Y
pi_133574025
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Moet je ff googelen op semifreddo van Jamie met praliné ;)
^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133574051
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nooit eerder gezien dan? :D
:Y briljante film wel :Y
Nope. Nog nooit eerder gezien. Het werd tijd voor een stukje cultuur vond ik :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')