Welke mensen je als vriend kiest, zegt wat over jezelf.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat tickles zijn maar ik neem aan dat je pillen bedoeld?D'r vriend had gezopen vooraf en toen 4 dikke vingertoppen mdma (je begint normaalgesproken met 1 vingertop
) dus die keek hartstikke scheel en liep te zwalken en raakte alles kwijt enz en zij 2 vingertoppen dus die liep de hele tijd achter hem aan omdat ze bezorgd om hem was
!
Dat soort mensen die drugs niet kunnen handelen kk.
Jaa, tickles zijn pillen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat tickles zijn maar ik neem aan dat je pillen bedoeld?D'r vriend had gezopen vooraf en toen 4 dikke vingertoppen mdma (je begint normaalgesproken met 1 vingertop
) dus die keek hartstikke scheel en liep te zwalken en raakte alles kwijt enz en zij 2 vingertoppen dus die liep de hele tijd achter hem aan omdat ze bezorgd om hem was
!
Dat soort mensen die drugs niet kunnen handelen kk.
Kom jij weer aan hoor brave Truus.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke mensen je als vriend kiest, zegt wat over jezelf.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke mensen je als vriend kiest, zegt wat over jezelf.
Ja echt belachelijk tochquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jaa, tickles zijn pillen.En wtf, dus 4x de normale dosis in 1x met drank op?
Ja dan kan je ook wel slechte shit verwachten
(Tenzij je dat vaker doet natuurlijk, maar dat denk ik niet dan
)
Had jij ook genomen?
Ook echtquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk tochSuperdom ook. En ja ik had ook op maar veull minder omdat ik geen zin heb in een kater
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom jij weer aan hoor brave Truus.
Ik heb je al even geen irritante bullshitdiscussies meer zien aangaan waarna jij zegt dat je trollt inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
Even een vraagje tussendoor, merken jullie een verschil aan mij sinds ik weer blow (~1-2week)?
Gewoon benieuwd. Misschien wel een beetje moeilijk aangezien ik niet zo vaak meer op FOK! zit.
ghehehequote:Op zaterdag 23 november 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb je al even geen irritante bullshitdiscussies meer zien aangaan waarna jij zegt dat je trollt inderdaad.
Ain't nobody got time fo' datquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb je al even geen irritante bullshitdiscussies meer zien aangaan waarna jij zegt dat je trollt inderdaad.
komt niet door t blowen toch..quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt. Hoe weet je dat eigenlijk?quote:
Mee eens.quote:
klinkt bekendquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:09 schreef Klojo120 het volgende:
Oeps 1 avond 2 gram doorheen gejaagd oeps
Ditquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
Mensen die niet vol zitten met liefde
wat was je sig?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
de sig werd niet in dank afgenomen.
is goed manquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ik ga mensen, was weer even gezellig.
Ik ben er vannacht weer even rond 4-5u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |