BLIJF NOU EENS VAN DIE DRUGS AF JONGEMAN HET IS SLECHT VOOR JE EN VERPEST JE HERSENCELLEN!!!quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
Is SA btw nog ok? Weet jij dat vas? Sinds sr down is weet ik t niet goed meer.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
BLIJF NOU EENS VAN DIE DRUGS AF JONGEMAN HET IS SLECHT VOOR JE EN VERPEST JE HERSENCELLEN!!!
de sig werd niet in dank afgenomen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:58 schreef Beach het volgende:
haha fl heb je je sig daadwerkelijk aangepast omdat ik er wat van zei
Wat?quote:
mooi verhaalquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
Wiet
2 weken tot 4 dagen terug 3-4 jonko's op, ging mijn beeld nog dik ervan knipperen en spacen..
3 dagen terug maar 3 hijsjes genomen, beeld ging weer knipperen..
2 dagen terug mezelf overtuigd dat het een mindset was... 15 hijsjes genomen... geen geknipper, alleen high.
Gisteren 5 jonko's, weer geen geknipper, wel fucking stoned fysiek en high mentaal
Was gewoon anxiety ofzo zonder dat ik het door had.
Eerst dacht ik aan hppd omdat ik het kreeg nadat ik truffels had genomen ongeveer, maar niet dus.
Zo zag het er tevens wel uit.
dank dankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En maar 1 euro voor betaald want 2de artikel was 1 euro
Your beauty never ever scared me.
Die was zo slecht dat het lachwekkend wasquote:
Waarom zoveel joints? 1/2 joints is toch meer dan zat, zeker op jouw leeftijd moet je niet als een idioot gaan blowenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
Wiet
2 weken tot 4 dagen terug 3-4 jonko's op, ging mijn beeld nog dik ervan knipperen en spacen..
3 dagen terug maar 3 hijsjes genomen, beeld ging weer knipperen..
2 dagen terug mezelf overtuigd dat het een mindset was... 15 hijsjes genomen... geen geknipper, alleen high.
Gisteren 5 jonko's, weer geen geknipper, wel fucking stoned fysiek en high mentaal
Was gewoon anxiety ofzo zonder dat ik het door had.
Eerst dacht ik aan hppd omdat ik het kreeg nadat ik truffels had genomen ongeveer, maar niet dus.
Zo zag het er tevens wel uit.
Haha, dat is een van mijn kwaliteitenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die was zo slecht dat het lachwekkend was
True... maar dat 5 jonko's is gedeeld met een maat (pofpof) , dus ik heb er 2,5 + verdeeld over 5-6u. Valt wel mee toch in het weekend?quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zoveel joints? 1/2 joints is toch meer dan zat, zeker op jouw leeftijd moet je niet als een idioot gaan blowen.
Serieus?quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja was leukjes, alleen vriendin van me en haar vriend gingen iets te hard
Ik weet niet wat tickles zijn maar ik neem aan dat je pillen bedoeld?quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Serieus?
Wat hadden ze op dan, tickles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |