TS heeft geen geld voor coke, anders had hij wel een paar 'vrienden' gehadquote:
-weg-quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
TS heeft geen geld voor coke, anders had hij wel een paar 'vrienden' gehad
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik word ook in alle sc's genegeerd. Zelfs op FOK! moeten ze me niet hebben.
-reactie op edit-quote:
Vast wel. Anders zou je de 1e ooit zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klopt, denk dat niemand mij die wilt geven.
Gelukkig ik schrok al. Fijn dat je het even uitlegt!quote:
Praat meer met mensen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zojuist twee lessen in hetzelfde lokaal gehad, waar een kwartier tussen zat. Iedereen pakt z'n telefoon erbij en begint druk te whatsappen/pingen naar vrienden. Niet ik. Ik ging heel zielig op FOK! R&P afstruinen in de hoop dat iemand anders leven zieliger was dan het mijne.
Teleurgesteld.
Klacht: Geen vrienden hebben
Klacht2: Geen vriendin hebben
Klacht3: Niemand wil bevriend worden met me.
Misschien is het de manier waarop je vraagt? Probeer anders eens andere mensen, er zitten vast wel een paar op je school die wel met je willen praten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Niemand wil met mij praten. Iedereen is ineens druk bezig wanneer ik vraag hoe het gaat.
Nee, echt niet. Ik ben de eerste 4 weken ook niet op school geweest omdat ik geen vrienden had en bang was. Nu ga ik wel en heb ik nog steeds geen vrienden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:24 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Misschien is het de manier waarop je vraagt? Probeer anders eens andere mensen, er zitten vast wel een paar op je school die wel met je willen praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |