Met zn vrouw erbij jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:53 schreef Meike26 het volgende:
Blind date en hartelijk er om lachen... leuk om te vertellen op verjaardagen
Ja en? humor toch ?quote:
en dan lekker samen een geheimpje delenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ga gewoon op date dan, ik zie het probleem niet hoor.
Na die date heeft ts zoveel chantagemateriaal dat ze nooit meer om geld verlegen hoeft te zittenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan lekker samen een geheimpje delen
En jij mannen van zijn leven! Match made in heavenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Buiten t feit dat hij dus reageert op zn dochter...
Hij zoekt dus ook gewoon vrouwen van mijn leeftijd
Een Fiat Panda...quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:57 schreef Meike26 het volgende:
Midlife crisis waarschijnlijk... heeft ie al een Porsche of Saab ?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:57 schreef Meike26 het volgende:
Midlife crisis waarschijnlijk... heeft ie al een Porsche of Saab ?
Ik heb liever iemand van mijn eigen leeftijd, maar zo is er meer keus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij mannen van zijn leven! Match made in heaven
Hij heeft niet voor niets een Fiat Panda he...quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Na die date heeft ts zoveel chantagemateriaal dat ze nooit meer om geld verlegen hoeft te zitten
altijd handigquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Na die date heeft ts zoveel chantagemateriaal dat ze nooit meer om geld verlegen hoeft te zitten
Met z'n penis spelen in bad en zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:53 schreef Godtje het volgende:
Gewoon net als vroeger toen je klein was even met je vader stoeien
En nu heb je je keuze.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand van mijn eigen leeftijd, maar zo is er meer keus.
Hoe weet je of je zusje ongesteld is? Dan smaakt de pik van je vader anders.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met z'n penis spelen in bad en zo.
Ik wil mn vader helemaal niet.quote:
Die heeft hij binnenkort dus ook niet meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niets een Fiat Panda he...
Hij komt wel naar voren als een match voor je. Je bent in denial.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil mn vader helemaal niet.
Klinkt wellicht wat raar, maar ik heb geen seksuele interesse in die man
Nee, dan moet ie op de fiets, abonnement is 35 euro!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die heeft hij binnenkort dus ook niet meer
Bekrompen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil mn vader helemaal niet.
Klinkt wellicht wat raar, maar ik heb geen seksuele interesse in die man
Dure date dan voor hemquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dan moet ie op de fiets, abonnement is 35 euro!
Ik snap sowieso niet zo goed wat hij daar doet eigenlijkquote:
En dan thuis uitleggen hoe ik wist dat mn vader daar zou zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
Afspreken en filmen met een verborgen camera.
'Thuis uitleggen' is sowieso niet echt iets wat samengaat met die site, dus jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan thuis uitleggen hoe ik wist dat mn vader daar zou zijn
Top! Ik wil discretie!
Daarom, hij kan mij net zo goed 'naaien' (hahaquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Thuis uitleggen' is sowieso niet echt iets wat samengaat met die site, dus ja
Vriendin er op afsturen, je hebt toch geen foto's op de site staanquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom, hij kan mij net zo goed 'naaien' (haha) als ik hem.
Hetzelfde als jij, lijkt me zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zo goed wat hij daar doet eigenlijk![]()
Op een bepaalde leeftijd moet je toch gewoon volwassen worden lijkt me
Maar ik ben dus nog niet zo oud.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hetzelfde als jij, lijkt me zo
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar ik ben dus nog niet zo oud.
En zijn vrouw is maar 6 jaar ouder dan ik, zou eerder verwachten dat zij iemand voor erbij zou zoeken.
Hij is oud!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |