SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zijn?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
die Greenfields zijn deze week in de Bonus bij AH![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
die Greenfields zijn deze week in de Bonus bij AH![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soort van biologisch merk van de Appie
toch?
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:04 schreef Myraela het volgende:
Het is niet biologisch. Het is scharrelvlees.
Scharrelvlees let wel op diervriendelijkheid, maar niet zo op het milieu. Biologisch let op beide, dus de dieren krijgen daar dus ook (duur) biologisch voer.quote:
ja vandaar dat 'soort van'; ik reken het goedquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:04 schreef Myraela het volgende:
Het is niet biologisch. Het is scharrelvlees.
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:43 schreef Faxie het volgende:
Ja jullie houden wel van een stukkie vlees he?
Je wordt een karikatuur van jezelf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:43 schreef Faxie het volgende:
Jazekerquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:43 schreef Faxie het volgende:
Dat was ik alquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wordt een karikatuur van jezelf.
ja vleeslolly'squote:Op vrijdag 22 november 2013 14:43 schreef Faxie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja vleeslolly's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij houdt ook wel van vleeslolly's?
Nee wel van rosbiefquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij houdt ook wel van vleeslolly's?
Laat je dan ook niet zo afleiden hequote:Op vrijdag 22 november 2013 15:08 schreef Snoepie85 het volgende:
zo, even de mailbox aanvallen, straks moet ik nog overwerken door fok!
En ik ben er nog niet eens!quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:08 schreef Snoepie85 het volgende:
zo, even de mailbox aanvallen, straks moet ik nog overwerken door fok!
Werkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Drinken in Dublin.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
Baby bezoeken, auto naar de garage brengen, naar mn broertje en schoonzusje en verder misschien nog goed zuipen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je nog plekjes nodig om te bezoeken of zo?quote:
vanavond stappenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
mehquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Baby bezoeken, auto naar de garage brengen, naar mn broertje en schoonzusje en verder misschien nog goed zuipen.
Jij zin in je concert?
Vanavond koopavond shoppen met een vriendinnetje, morgenochtend sportschool, morgenavond concert en zondag wellicht naar Weesp naar mijn schoonmoeder. (hangt er vanaf of ze er is, dat hoor ik vanavond wel)quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vanavond stappen![]()
morgenmiddag bedrijfsuitje,daarna meteen door naar verjaardag met vriendinnen![]()
zondag uitslapenin de tuin werken, havermoutkoekjes maken en naar Catching Fire!
jij?
nou, we gaan ons niet vervelen denk ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meh
[..]goed zuipen
Ja zeker zin in
[..]
Vanavond koopavond shoppen met een vriendinnetje, morgenochtend sportschool, morgenavond concert en zondag wellicht naar Weesp naar mijn schoonmoeder. (hangt er vanaf of ze er is, dat hoor ik vanavond wel)
Of ik blijf thuis en ga even wat puinruimen
Doe ik zeldenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou, we gaan ons niet vervelen denk ik
Mijn kindjes zijn op het moment vrij tamquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik heel somsmaar ik heb dan ook (nog) geen kindjes
maar dan nog ben je voor ze in de weer, denk ik?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn kindjes zijn op het moment vrij tamde 1 is grieperig en de ander is moe
We gaan denk ik naar het Kasteel en de Tuinen. Porterhouse. Cake Café. Cobblestone.Science Gallery. Zoiets.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je nog plekjes nodig om te bezoeken of zo?
Ik zit nu ook alweer een half uur op mijn reetquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
maar dan nog ben je voor ze in de weer, denk ik?ik hoef soms gewoon een uur niet eens per se op te staan
Goede keuzequote:Op vrijdag 22 november 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We gaan denk ik naar het Kasteel en de Tuinen. Porterhouse. Cake Café. Cobblestone.Science Gallery. Zoiets.
hahaquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit nu ook alweer een half uur op mijn reet
Ze zijn oud genoeg om zelf drinken te kunnen pakken
Ha! ik moest opstaan...quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hahaok, dan heb ik niets gezegd..
nog een uurtje en dan weekend
Waar zit dat ergens?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede keuze
Mijn favo kroeg is trouwens de "No name bar" echt aan te raden!
Ik kan er zo heen lopenquote:
Bij de slak zit de deur met de trap naar boven. Daar is het. http://goo.gl/maps/XGOZGquote:
Genoteerd. Zal kijken of we in de buurt zijn, want een slak valt wel op.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de slak zit de deur met de trap naar boven. Daar is het. http://goo.gl/maps/XGOZG
Die slak valt dus eigenlijk helemaal niet opquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genoteerd. Zal kijken of we in de buurt zijn, want een slak valt wel op.
Kerst ♥quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, kut kerstversiering overal alweer.
Fixedquote:
hihaho je zei balquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fixed
Sowieso is kerst geen bal aan alleen te vieren.
Jij hebt geen leuke jeugd gehadquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
Echt wat een topics+mongolen komen er op fok af en toe voorbij
Oh en pokemon is voor kleuters![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat pokemon voor kleuters is heb ik geen leuke jeugd gehad?
Nee inderdaad.
4 Jaar later..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
4 Jaar later..Ja, ze is niet knapper geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er zit meer dan 4 jaar tussen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
8 Jaar dan dan nog ziet ze eruit alsof ze in de 40 isquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ze is niet knapper geworden.
Maar er zit meer dan 4 jaar tussen
Ik zou haar niet meer doen, nee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
8 Jaar dan dan nog ziet ze eruit alsof ze in de 40 is
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar niet meer doen, nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm 'shit' happens![]()
[..]Scherpe knieën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ook slecht.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr, ik ga nu mijn baard er af halen.
Ik zie er uit als een terrorist.quote:
Lekker toch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie er uit als een terrorist.
Straks gaan ze weer aan mijn billen voelen.
Heb ik altijd als ik ga vliegen.
Ga je toch niet vliegenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waaat.quote:
Als het nou een leuke vrouw wasquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet nog niet eens wat een leuke vrouw is al bespringt ze jequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waaat.
[..]
Als het nou een leuke vrouw was
Helaas gaat dat niet op
Que?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij weet nog niet eens wat een leuke vrouw is al bespringt ze je![]()
Als mijn prinsesje het nou was.quote:
Helaasquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waaat.
[..]
Als het nou een leuke vrouw was
Helaas gaat dat niet op
Let niet op Joof, hij heeft geen smaak.quote:
Wat is de smaak van Joof?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als mijn prinsesje het nou was.
[..]
Helaas
[..]
Let niet op Joof, hij heeft geen smaak.
Alles pakken met een hartslag?quote:
20/30Cm?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ver zit ik er naast dan?
Mijlen. Tijn pakt wat ie pakken kan, man, vrouw, onzijdig..quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ver zit ik er naast dan?
Nou, dan deel jij toch driekwart van zijn smaak.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijlen. Tijn pakt wat ie pakken kan, man, vrouw, onzijdig..
quote:
Verschilt dat zoveel dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wou net zeggen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dan deel jij toch driekwart van zijn smaak.
Dood, levend, mens, dierquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jij geen smaak hebtquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem alleen genoegen met het beste van het beste.
Haten op mijn prinsesjequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jij geen smaak hebt
Wie dan?quote:
Hm daar had iemand anders toch ook al de hele week last vanquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef PeuRac het volgende:
Zo geil als boter en geen enkele scharrel kan
Het zit in de luchtquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm daar had iemand anders toch ook al de hele week last van
Nog steeds jaquote:
dat is kutquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:25 schreef PeuRac het volgende:
Auto bij de garage gebracht, nu moet ik met het OV
join the ov clubquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:25 schreef PeuRac het volgende:
Auto bij de garage gebracht, nu moet ik met het OV
maandag kan ik em weer ophalen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is kut
Moet je ergens heen nog vandaag? Of enkel huis <-> garage?
Krijg je vandaag je auto nog wel terug?
goed punt welquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maandag kan ik em weer ophalen.
Ik moet nog naar mn broertje vandaag, maar hij woont dicht bij het station in Utrecht en ik ook, dus zou waarschijnlijk sowieso met de trein gegaan zijn. Kan ik drinken
ja.quote:
Ja dat is wel lastigquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja.
Komt alleen rot uit, had meer willen doen dit weekend
faalhaasjesquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
Upc
Had ik een ander bezorgadres opgegeven, omdat ik nog niet hier woon. Vond ik een briefje in de brievenbus dat ik gisteren niet thuis was.
Was net 10 minuten binnen en daar belde PostNL weer aan
Jepquote:
Vaak zoquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep
Nu is het wachten op de Mediamarkt. Zul je net zien dat ze op het laatste moment komen
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep
Nu is het wachten op de Mediamarkt. Zul je net zien dat ze op het laatste moment komen
Maar ik heb wel mn stoelen
hmm douchenquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig![]()
Nou ik ga de douche maar ff in en straks richting de stad.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik lijk gewoon geluk te hebben met het OV![]()
Heb mijn aansluiting gehaald en ben gewoon eerder thuis dan ik had verwacht
dat is zo gebeurd toch.of heb je van die gigantische dingen waarvoor je extra moet boren?quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen denk ik
Moet nog wat plafonairres ofzoiets ophangen
Op elk plafond zit een gipslaag waar dus niks aan blijft hangen. Moet dus inderdaad borenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is zo gebeurd toch.of heb je van die gigantische dingen waarvoor je extra moet boren?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op elk plafond zit een gipslaag waar dus niks aan blijft hangen. Moet dus inderdaad boren
Oh ja, eerst boodschappen doenquote:
Moet ook nog bedenken wat ik vanavond ga eten ja en morgen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ook nog boodschappen doen hoor.
Even wat bedenken voor vanavond![]()
De oppas is er om 18:00
vanavond iets makkelijksquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ook nog bedenken wat ik vanavond ga eten ja en morgen.
Ik houd er niet van om elke dag naar de supermarkt te gaan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanavond iets makkelijks
Morgen is de supermarkt ook nog open
Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik houd er niet van om elke dag naar de supermarkt te gaan.
wat slecht ditquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:55 schreef PeuRac het volgende:
Hm, buuf heeft problemen met d'r wifi, straks ff helpen misschien
quote:
Ze kwam t vragen in d'r badjesquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat slecht dit
Hoi buurmeisje
dat zegt niks. Misschien is ze grieperigquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ze kwam t vragen in d'r badjes
Was het die braziliaanse of die ouwe taart?quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Zij? Neequote:Op zaterdag 23 november 2013 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zegt niks. Misschien is ze grieperig
Arme jij
Ouwe taart? Hier wonen geen ouwe taarten in de buurt johquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was het die braziliaanse of die ouwe taart?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat slecht dit
Hoi buurmeisje
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Behoorlijk. Moet nu nog 3 lampen maar ik bedenk me net dat ik niet genoeg plafonaires heb gehaaldquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat is klote.
[..]
Oh ja, eerst boodschappen doen
Je kon niet tellen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behoorlijk. Moet nu nog 3 lampen maar ik bedenk me net dat ik niet genoeg plafonaires heb gehaald
quote:
Zoekstraal wat vergroten dusquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:25 schreef Faxie het volgende:
Gisteren bij een kennis even Tinder laten zien, want ze was nieuwsgierig. Omgeving Tilburg, dus zat matches met een zoekstraal van 6 km.
Eenmaal thuis ging ik weer even kijken, en de matches bleven maar komen. 'Kan niet kloppen' dacht ik. Dus even uitloggen en opnieuw inloggen, en na 10 matches was het klaarBleek dat ik nog in Tilburg zat te zoeken
Wat een verschil zeg
Oh.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja later
Moet nog naar praxis, action en supermarkt.
Tja ik had het al van m'n mobiel gepleurd, maar weer geinstalleerd omdat die kennis nieuwsgierig was. En dan zelf toch ook weer nieuwsgierig worden, ook al weet ik wat me te wachten staatquote:
Dat eerste.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kon niet tellen?
Of zocht je een excuus om naar de ikea te gaan
Hoe was de date eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat eerste.
Even bonnetje zoeken en dan naar de ikea
Jammerquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk en gezelligNiks bijzonders gebeurd
Noh, ligt het iig niet aan jou.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:25 schreef Faxie het volgende:
Gisteren bij een kennis even Tinder laten zien, want ze was nieuwsgierig. Omgeving Tilburg, dus zat matches met een zoekstraal van 6 km.
Eenmaal thuis ging ik weer even kijken, en de matches bleven maar komen. 'Kan niet kloppen' dacht ik. Dus even uitloggen en opnieuw inloggen, en na 10 matches was het klaarBleek dat ik nog in Tilburg zat te zoeken
Wat een verschil zeg
Een hele geruststelling ja...quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noh, ligt het iig niet aan jou.
Eerst zeuren dat je niet kon neuken en nu zeuren dat je moet neuken, sense, you make none..quote:
Optreden?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:58 schreef Faxie het volgende:
Vanavod optreden in Rotterdam, maar twijfel nog een beetje of ik wel zin heb
wie zegt dat ik ga neuken?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst zeuren dat je niet kon neuken en nu zeuren dat je moet neuken, sense, you make none..
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wie zegt dat ik ga neuken?
Moet naar een receptie waar ik geen zin in heb.
Waar gebruik je dat anders voor?quote:
Juist ja, bruikbare infoquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met mezelf, als mezelf, met de auto
Ohnoes!quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Wat later weg... kat ligt op apegapen eerst naar Enkhuizen voor de dierenarts![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Wat later weg... kat ligt op apegapen eerst naar Enkhuizen voor de dierenarts![]()
Klote zegquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee... maar hij ging niet meer opstaan toen hij viel... snelle ademhaling
Ik doe alleen prive showsquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uit jouw post maakte ik op dat JIJ ging optreden
'Gelukkig' was hier een beter antwoord geweest.quote:
Misschien..quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Gelukkig' was hier een beter antwoord geweest.
Jij bent wel geïnteresseerd in een privé show van faxie?quote:
Niks aan de hand. ... wel 144 euro lichterquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klote zeg![]()
Helemaal niets gemerkt aan hem van de week?
Ouch, duur consult..quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks aan de hand. ... wel 144 euro lichter
Zolang hij z'n pener in z'n broek houdt, uiteraard..quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent wel geïnteresseerd in een privé show van faxie?
Niks aan de hand, da's het belangrijkstequote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welk concert?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoera voor weekend tarief
Kat thuis brengen. En dan naar concert.
Gelukkigquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pff ja nogal..quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoera voor weekend tarief
Kat thuis brengen. En dan naar concert.
Nee ook voor foto en ontstekingsremmer/ pijnstillerquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig
Wow, alleen voor consult? Oplichters zeg.
Owja er was een meetquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:57 schreef Fascination het volgende:
Gaat de meet vanavond nog door, want ik ben al onderweg.
Maar jij bent ook al een paar uur vrij geweest..quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mag straks nog even een paar uur
quote:
Behalve een joint rollen en met de voeten omhoog op de bank? Nee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je nog wat ondernemen vanavond?
Het klinkt relaxed, daar is absoluut niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Behalve een joint rollen en met de voeten omhoog op de bank? Nee.
Kloptquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt relaxed, daar is absoluut niks mis mee.
Awwww...quote:
Waar ben je dan?quote:
Ik sta hier helemaal alleen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat is nu
Ben je in je eentje, of zijn er toch nog meer?![]()
Doe ze in dat geval de groetjes
Serieus?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik sta hier helemaal alleen.
Tssquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:03 schreef Fascination het volgende:
Nee, ik zit nog lekker thuis.Alsof ik naar die pauperstad zou afreizen.
Niet zo hèquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:03 schreef Fascination het volgende:
Nee, ik zit nog lekker thuis.Alsof ik naar die pauperstad zou afreizen.
Nee, ik vind Arnhem wel tof, hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet zo hè
En QB, Gari en ik hebben de meet stiekem gisteravond al gehouden
Gelukkig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik vind Arnhem wel tof, hoor.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:07 schreef Myraela het volgende:
Was dat Royco's vriendinnetje op hollands got talent?
Zeg!quote:
* Huppelmuts buktquote:
Hoe ging je date?quote:
Gaarne!quote:
Was leuk en gezellig, maar niks bijzonders gebeurdquote:
* Huppelmuts wacht!!quote:
Het wachten is het leukst. Nou ja, en het meppen natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wachten is het leukst. Nou ja, en het meppen natuurlijk.
Stap je alleen over voor die stomme thermostaat, of levert het je nog andere voordelen?quote:Op zondag 24 november 2013 01:09 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, ik twijfel, overstappen naar Essent om een digitale thermostaat te ontvangen voor 50 ipv 250 euro, of niet doen.
http://acties.essent.nl/energie/warmwelkom/aanbod/index.html
Die thermostaat is via een app te bedienenquote:Op zondag 24 november 2013 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stap je alleen over voor die stomme thermostaat, of levert het je nog andere voordelen?
Wat wil je daar doen?quote:Op zondag 24 november 2013 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die thermostaat is via een app te bedienenen dat is super handig, aangezien ik vaak onverwacht langer weg blijf van verwacht en/of eerder thuis kom. Dan hoef ik nooit meer onnodig te stoken omdat ik em gewoon aan/uit zet wanneer het me uit komt.
Ik zie net dat Antwerpen net zo ver is als Enschedewaarom ga ik er dan nooit heen
Ik vind het niet echt een voordeel, gewoon de thermostaat op 1 temperatuur laten staan werkt ook best.. Ik zou die stomme app toch vergetenquote:Op zondag 24 november 2013 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die thermostaat is via een app te bedienenen dat is super handig, aangezien ik vaak onverwacht langer weg blijf van verwacht en/of eerder thuis kom. Dan hoef ik nooit meer onnodig te stoken omdat ik em gewoon aan/uit zet wanneer het me uit komt.
Ik zie net dat Antwerpen net zo ver is als Enschedewaarom ga ik er dan nooit heen
Het is een leuke stad? Lekker eten, beetje winkelen, lekkere biertjes drinken. Rondlopen en wat musea bezoeken etc.quote:
Daarom juist, het bespaart heel veel energie om em lager te zetten. Ik heb het vrij snel koud, dus heb em relatief hoog staan op 20 graden. 's Nachts staat die op 17 graden en wanneer ik weg ben zelfs op 15. Het is heel erg goed geisoleerd bij mij (volledige renovatie anderhalf jaar geleden, als nieuwbouw), toch zie ik het in mijn energieverbruik ook goed terug. Dat ik 's nachts wanneer ik slaap en overdag wanneer ik niet thuis ben, minder hard stook.quote:Op zondag 24 november 2013 01:52 schreef Faxie het volgende:
Hier staat het ook altijd op 1 temperatuur.
Goed geisoleerd, tussenwoning... en ben altijd op compleet andere tijdstippen aan het werk en thuis, dus elke keer omzetten is nogal een gedoe.
Dat jij die app vergeeet, betekent niet dat ik dat ook doequote:Opzondag 24 november 2013 01:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een voordeel, gewoon de thermostaat op 1 temperatuur laten staan werkt ook best.. Ik zou die stomme app toch vergeten
Ik ben er vaker geweest, ken de weg een klein beetjequote:Op zondag 24 november 2013 02:19 schreef Faxie het volgende:
Nja leuk en mooi totdat je een straat te ver loopt...
Buurmeisjequote:
Ja nou niks aan de hand...quote:Op zondag 24 november 2013 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren? Hoe is het met de kat afgelopen?
Gelukkig maar dat er niks wasquote:Op zondag 24 november 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buurmeisje![]()
[..]
Ja nou niks aan de hand...zou stress kunnen zijn... Was best wel eng om je kat zo op apengapen te zien liggen
Toen we bij de dierenarts waren heeft die een fotootje gemaakt om te kijken of er vocht in de luchtwegen zaten of ander afwijkende dingen. Niks nada noppes... Heeft voor de zekerheid wel een ontstekingsremmer/pijnstiller gehad maar toen we thuis kwamen liep hij al weer normaal rond en stond hij bij zijn etensbak te draaien omdat hij nog niet gegeten had....
Concert was fucking awesome.. wat een gitaargeweld..Zo'n iel mannetje maar wat zong hij zuiver en wat een volume
![]()
![]()
Ik zwijg maar even over de middelbare leeftijdsgroep en de hoeveelheid emo's die er waren
Jep was 144 euroquote:Op zondag 24 november 2013 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er niks was. Zal wel een duur geintje zijn geweest, want weekend
Gheghe mooi zo. En dat was te verwachten natuurlijk
Fijn dat alles oke is.. Kan me je angst goed voorstellenquote:Op zondag 24 november 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buurmeisje![]()
[..]
Ja nou niks aan de hand...zou stress kunnen zijn... Was best wel eng om je kat zo op apengapen te zien liggen
Toen we bij de dierenarts waren heeft die een fotootje gemaakt om te kijken of er vocht in de luchtwegen zaten of ander afwijkende dingen. Niks nada noppes... Heeft voor de zekerheid wel een ontstekingsremmer/pijnstiller gehad maar toen we thuis kwamen liep hij al weer normaal rond en stond hij bij zijn etensbak te draaien omdat hij nog niet gegeten had....
Concert was fucking awesome.. wat een gitaargeweld..Zo'n iel mannetje maar wat zong hij zuiver en wat een volume
![]()
![]()
Ik zwijg maar even over de middelbare leeftijdsgroep en de hoeveelheid emo's die er waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |