SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zijn?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
die Greenfields zijn deze week in de Bonus bij AH![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
die Greenfields zijn deze week in de Bonus bij AH![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soort van biologisch merk van de Appie
toch?
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:04 schreef Myraela het volgende:
Het is niet biologisch. Het is scharrelvlees.
Scharrelvlees let wel op diervriendelijkheid, maar niet zo op het milieu. Biologisch let op beide, dus de dieren krijgen daar dus ook (duur) biologisch voer.quote:
ja vandaar dat 'soort van'; ik reken het goedquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:04 schreef Myraela het volgende:
Het is niet biologisch. Het is scharrelvlees.
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:43 schreef Faxie het volgende:
Ja jullie houden wel van een stukkie vlees he?
Je wordt een karikatuur van jezelf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:43 schreef Faxie het volgende:
Jazekerquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:43 schreef Faxie het volgende:
Dat was ik alquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wordt een karikatuur van jezelf.
ja vleeslolly'squote:Op vrijdag 22 november 2013 14:43 schreef Faxie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja vleeslolly's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij houdt ook wel van vleeslolly's?
Nee wel van rosbiefquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij houdt ook wel van vleeslolly's?
Laat je dan ook niet zo afleiden hequote:Op vrijdag 22 november 2013 15:08 schreef Snoepie85 het volgende:
zo, even de mailbox aanvallen, straks moet ik nog overwerken door fok!
En ik ben er nog niet eens!quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:08 schreef Snoepie85 het volgende:
zo, even de mailbox aanvallen, straks moet ik nog overwerken door fok!
Werkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Drinken in Dublin.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
Baby bezoeken, auto naar de garage brengen, naar mn broertje en schoonzusje en verder misschien nog goed zuipen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je nog plekjes nodig om te bezoeken of zo?quote:
vanavond stappenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
mehquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Baby bezoeken, auto naar de garage brengen, naar mn broertje en schoonzusje en verder misschien nog goed zuipen.
Jij zin in je concert?
Vanavond koopavond shoppen met een vriendinnetje, morgenochtend sportschool, morgenavond concert en zondag wellicht naar Weesp naar mijn schoonmoeder. (hangt er vanaf of ze er is, dat hoor ik vanavond wel)quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vanavond stappen![]()
morgenmiddag bedrijfsuitje,daarna meteen door naar verjaardag met vriendinnen![]()
zondag uitslapenin de tuin werken, havermoutkoekjes maken en naar Catching Fire!
jij?
nou, we gaan ons niet vervelen denk ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meh
[..]goed zuipen
Ja zeker zin in
[..]
Vanavond koopavond shoppen met een vriendinnetje, morgenochtend sportschool, morgenavond concert en zondag wellicht naar Weesp naar mijn schoonmoeder. (hangt er vanaf of ze er is, dat hoor ik vanavond wel)
Of ik blijf thuis en ga even wat puinruimen
Doe ik zeldenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou, we gaan ons niet vervelen denk ik
Mijn kindjes zijn op het moment vrij tamquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik heel somsmaar ik heb dan ook (nog) geen kindjes
maar dan nog ben je voor ze in de weer, denk ik?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn kindjes zijn op het moment vrij tamde 1 is grieperig en de ander is moe
We gaan denk ik naar het Kasteel en de Tuinen. Porterhouse. Cake Café. Cobblestone.Science Gallery. Zoiets.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je nog plekjes nodig om te bezoeken of zo?
Ik zit nu ook alweer een half uur op mijn reetquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
maar dan nog ben je voor ze in de weer, denk ik?ik hoef soms gewoon een uur niet eens per se op te staan
Goede keuzequote:Op vrijdag 22 november 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We gaan denk ik naar het Kasteel en de Tuinen. Porterhouse. Cake Café. Cobblestone.Science Gallery. Zoiets.
hahaquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit nu ook alweer een half uur op mijn reet
Ze zijn oud genoeg om zelf drinken te kunnen pakken
Ha! ik moest opstaan...quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hahaok, dan heb ik niets gezegd..
nog een uurtje en dan weekend
Waar zit dat ergens?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede keuze
Mijn favo kroeg is trouwens de "No name bar" echt aan te raden!
Ik kan er zo heen lopenquote:
Bij de slak zit de deur met de trap naar boven. Daar is het. http://goo.gl/maps/XGOZGquote:
Genoteerd. Zal kijken of we in de buurt zijn, want een slak valt wel op.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de slak zit de deur met de trap naar boven. Daar is het. http://goo.gl/maps/XGOZG
Die slak valt dus eigenlijk helemaal niet opquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genoteerd. Zal kijken of we in de buurt zijn, want een slak valt wel op.
Kerst ♥quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, kut kerstversiering overal alweer.
Fixedquote:
hihaho je zei balquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fixed
Sowieso is kerst geen bal aan alleen te vieren.
Jij hebt geen leuke jeugd gehadquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
Echt wat een topics+mongolen komen er op fok af en toe voorbij
Oh en pokemon is voor kleuters![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat pokemon voor kleuters is heb ik geen leuke jeugd gehad?
Nee inderdaad.
4 Jaar later..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
4 Jaar later..Ja, ze is niet knapper geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er zit meer dan 4 jaar tussen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
8 Jaar dan dan nog ziet ze eruit alsof ze in de 40 isquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ze is niet knapper geworden.
Maar er zit meer dan 4 jaar tussen
Ik zou haar niet meer doen, nee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
8 Jaar dan dan nog ziet ze eruit alsof ze in de 40 is
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar niet meer doen, nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef S95Sedan het volgende:
Hmm 'shit' happens![]()
[..]Scherpe knieën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ook slecht.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr, ik ga nu mijn baard er af halen.
Ik zie er uit als een terrorist.quote:
Lekker toch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie er uit als een terrorist.
Straks gaan ze weer aan mijn billen voelen.
Heb ik altijd als ik ga vliegen.
Ga je toch niet vliegenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waaat.quote:
Als het nou een leuke vrouw wasquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |