ik zou het ook niet doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef trovey het volgende:
Geen idee, ik heb het in ieder geval afgewezen.
Allemaal vervelende mensen die topics gaan openen enzoquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou het ook niet doen
ze zullen je maar mod maken van GC
en door de werkdruk vergeten een sluitpost te doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal vervelende mensen die topics gaan openen enzo
waardoor collegamods alles weer opengooien..quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en door de werkdruk vergeten een sluitpost te doen
Wat denk je van Klaagbaakquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou het ook niet doen
ze zullen je maar mod maken van GC
daarom is JNG dus dichtquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat denk je van Klaagbaak, kun je dag en nacht bezig blijven met opstandige tieners in het gareel te houden.
en terrechtquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
waardoor collegamods alles weer opengooien..
Modjes willen wel eens slapen.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef zarGon het volgende:
Het begin met posten. Je merkt op een gegeven moment dat bepaalde fora je meer trekken. Voor je het weet ben je een reguliere poster. Je wordt een onderdeel van een groter geheel.
Plotseling merk je ook dat je emoties hebt ontwikkeld voor het forum, je wil dat de sfeer leuk blijft en alles in goede banen wordt geleid. Je maakt je druk om users die zitten te kutten. En dan merk je dat je eigenlijk best wil helpen om alles goed te laten verlopen, gewoon omdat je het forum tof vindt.
Zodoende. Je wordt mod omdat je het beste wil voor het forum waar je een affiniteit mee hebt.
taalnaziquote:
verslavend is Fok! welquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:24 schreef zarGon het volgende:
Beetje hetzelfde waarom je blijft terugkeren elke dag hier om te posten. Je vindt het leuk, je leert ervan, je leert mensen kennen, het is vermakelijk en noem het maar op.
Omdat het leuk is. En verslavend.
slapen is voor plebsquote:
pinguinquote:
Onderbouwtquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
De TT zegt eigenlijk genoeg![]()
gaarne dus je uitleg goed onderbouwt hier neer zetten
quote:
quote:
ik zou het ook niet doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
Het al talloze aanbiedingen gekregen om mod te worden. Allemaal afgewezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |