Kom vechten dan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind battle stripes awesome. Wil ooit dat momo denim jacket hebben
Die is wel swaggin' tot de max.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:43 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.okayamadenim.c(...)ro-8oz-western-shirt
Deze.
Ja indeed! Mocht ook wel na zowel te groot als te klein te hebben gedragenquote:
Jup, al zal het volgende project nog wel even moeten wachten #studentenbudgetquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Fit ziet er goed uitNu weet je ongeveer voor ur next project wat je past
quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:32 schreef doo. het volgende:
[..]
Kom vechten dan.
En dope die battle stripes. Maar overkopen van atta? Je weet wat hij allemaal met z'n broeken doet heh.
Tellason had een mooie, zoek hem zo even voor je op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik laat ook mijn neus even weer zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar een denim sherpa jas voor een beetje een schappelijke prijs (150-200 e max).
Wat zouden jullie aanraden?
Dat is je neus helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar een denim sherpa jas voor een beetje een schappelijke prijs (150-200 e max).
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:48 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat is je neus helemaal niet.
OT zoiets is fucking hard. Jammer dat die dingen meestal zo duur zijn
Zie alhier:quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Levi's heeft ze wel in die range geloof ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 17:35 schreef Atta-boy het volgende:
#100 is de start van de denimasa x Fok! Competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |