Is de enige spijkerbroek die ik draag 's avonds en in het weekend.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef Atta-boy het volgende:
Nog maar één dag en dan zit ik op 250 dagen wear met mijn oldblue, vind zo'n contest heel grappig om mee te maken. Maar vind het ook moeilijk om mijn apc en momo niet te dragen![]()
Zou niet zo snel weer een 2 jaar contest doen
Draag je je apc nu fulltime don?
Zuur als je je eigen cadeautjes moet betalen zeg...quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:47 schreef Analoog het volgende:
Vandaag net de bezorger gemist met m'n Lee Storm Rider. Lag een briefje in de bus met de mededeling dat ik morgen ook even 30 e mag aftikken voor de douane, ondanks verzending als gift en waardeverlaging...
Toch altijd jammer zeg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:47 schreef Analoog het volgende:
Vandaag net de bezorger gemist met m'n Lee Storm Rider. Lag een briefje in de bus met de mededeling dat ik morgen ook even 30 e mag aftikken voor de douane, ondanks verzending als gift en waardeverlaging...
Gast, die ALD staat je echt goed man. Misschien dat het moeilijk te combineren is, maar ik vind hem echt baas.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:26 schreef Atta-boy het volgende:
Zonde man. Was een mooi jacket.
Ik draag mijn ald jacket maar weinig eigenlijk.
Weet ook niet of het wel helemaal mijn fit is, hij is redelijk lang qua body en ook bij mijn armen
hier warpweftco, met extragratis kerstwensquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef M1stral het volgende:
Doe anders ff snelle picz van de denim zelf.
Nicequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Gast, die ALD staat je echt goed man. Misschien dat het moeilijk te combineren is, maar ik vind hem echt baas.
[..]
hier warpweftco, met extragratis kerstwens. Overigens ben ik nu team blue inseam
. Kleur is niet helemaal representatief, is donkerder.
[ link | afbeelding ]
Hier selvedge + fabric van Red Cloud Rusting, die lekker fluffy is (unsanforized geloof ik)
[ link | afbeelding ]
Betere pics van NF?quote:Op zondag 15 december 2013 11:55 schreef MartiniNL het volgende:
Crosspost, denim on denim
[ afbeelding ]
Battle me faggotsquote:Op zondag 15 december 2013 13:58 schreef M1stral het volgende:
Die WarpWeft, T_Fuff, is daar de weft ook van gedyed a la PBJ's? Of niet.
Zou wel leuk zijn om te vergelijken met Atta's Momo en mijn PBJ over een jaartje ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |