Ja, bizar. Fontas kondigt een pump van een nader te noemen altcoin... en ze stijgen allemaal 40%, kopers hopen de goeie gekozen te hebben.quote:
Ik denk dat Fontas weinig te maken heeft met al deze pumps..quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:51 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ja, bizar. Fontas kondigt een pump van een nader te noemen altcoin... en ze stijgen allemaal 40%, kopers hopen de goeie gekozen te hebben.
waar vind je die op btc-e?quote:
bedoel je met alt coins alternatieve coins, als bijv. NMC, FTC, PPC?quote:
Ja, dat zijn de altcoins!quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:05 schreef Sosa het volgende:
bedoel je met alt coins alternatieve coins, als bijv. NMC, FTC, PPC?
Daar zal nog wel een grote dump op volgen dus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:10 schreef wfoes1989 het volgende:
En let even op voordat je in TRC investeerd, TRC gaat 1 december van btc-e.com
https://bitonic.nl/news/14/Drukke+tijden%3A+vraag+en+antwoordquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:16 schreef JDx het volgende:
Ik wilde trouwens snel wat kopen toen het even 700 was vanmorgen, maar ik zie dat bijvoorbeeld op bitonic de koers helemaal niet direct mee stijgt of daalt met de waarde op bitcoinity/markets, kan dat kloppen?
Dat kloptquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:16 schreef JDx het volgende:
Ik wilde trouwens snel wat kopen toen het even 700 was vanmorgen, maar ik zie dat bijvoorbeeld op bitonic de koers helemaal niet direct mee stijgt of daalt met de waarde op bitcoinity/markets, kan dat kloppen?
serieus?quote:
Dus als de koers ineengestort is en op en neer gaat, is het pas veilig genoeg om gebruikt te worden?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:59 schreef tofastTG het volgende:
Als dat gebeurd is kan de koers eindelijk stabiliseren en kunnen bitcoins door bedrijven en consumenten eilig gebruikt worden om hun spullen mee aan te schaffen.
Ik verwacht toch dat we nog voor het eind van het jaar de 1000 dollar gaan aantikken. Tijdens een snelle stijging vloeien er denk ik meer dollars uit, voornamelijk door de grootbezitters in bitcoins die dan gaan cashen. Op het moment (na een snelle stijging) stromen er meer dollars in, dus moet hij logischerwijs ook gaan stijgen. Nu inkopen word denk zeker wel beloond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:52 schreef roislecxe het volgende:
Zou leuk zijn als hij echt eens een goeie val maakte. Heb nu voor het eerst wat $ die er een beetje toe doen, maar het ik heb het idee dat nu instappen niet echt de moeite zal lonen.
Multibit doet zo vanuit mijn hoofd 0.0001BTC, Blockchain zou je even moeten opzoeken, denk ook zoiets. Dat is dus ongeveer 7 cent per keer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:14 schreef JDx het volgende:
Oeps, ik was net een beetje aan het klooien, kijken hoe ik het lokaal kon bewaren en in een wallet, opgesplitst, naar ene computer en andere computer gestuurd, toen toch bedacht om alles samen te voegen. Kwam ik erachter dat je een fee betaald voor het overmaken van geld.
Hoeveel is dat? Ik gebruik Blockchain online en Multibit lokaal. Heb iets van 6/7 keer geld over zitten maken tussen mijn eigen wallets.
Eind van de maand bedoel je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:01 schreef wfoes1989 het volgende:
Ik verwacht toch dat we nog voor het eind van het jaar de 1000 dollar gaan aantikken.
Is er geen software die geen fee pakt? Niet erg handig zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Multibit doet zo vanuit mijn hoofd 0.0001BTC, Blockchain zou je even moeten opzoeken, denk ook zoiets. Dat is dus ongeveer 7 cent per keer.
Kun je zelf instellen. De default fee is geloof ik 0.0005 of 0.0001 BTC ofzo, maar transacties met 0.00001 BTC fee worden ook gewoon verwerkt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:14 schreef JDx het volgende:
Oeps, ik was net een beetje aan het klooien, kijken hoe ik het lokaal kon bewaren en in een wallet, opgesplitst, naar ene computer en andere computer gestuurd, toen toch bedacht om alles samen te voegen. Kwam ik erachter dat je een fee betaald voor het overmaken van geld.
Hoeveel is dat? Ik gebruik Blockchain online en Multibit lokaal. Heb iets van 6/7 keer geld over zitten maken tussen mijn eigen wallets.
De software pakt geen fee, de miner die je transactie verwerkt pakt je fee (als je die in je transactie hebt gespecificeerd althans).quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef JDx het volgende:
Is er geen software die geen fee pakt? Niet erg handig zo.
Je kunt zonder fee verzenden, gaat wel erg langzaam.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Is er geen software die geen fee pakt? Niet erg handig zo.
In MultiBit?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Kun je zelf instellen. De default fee is geloof ik 0.0005 of 0.0001 BTC ofzo, maar transacties met 0.00001 BTC fee worden ook gewoon verwerkt.
Net even gekeken, en ik heb nog PPC, ooit eens gemined, weet niet eens meer waarom. Geloof om te testen oid.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:20 schreef Stokkie_ het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=342530.0
Heb maar wat extra PPC en XPM ingekocht, XPM is van dezelfde maker als PPC
Waar kun je dit instellen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef Jace_TBL het volgende:
Kun je zelf instellen. De default fee is geloof ik 0.0005 of 0.0001 BTC ofzo, maar transacties met 0.00001 BTC fee worden ook gewoon verwerkt.
2 dagen geleden daalde hij nog 40%...quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:52 schreef roislecxe het volgende:
Zou leuk zijn als hij echt eens een goeie val maakte. Heb nu voor het eerst wat $ die er een beetje toe doen, maar het ik heb het idee dat nu instappen niet echt de moeite zal lonen.
Laatste keer dat ik MultiBit heb gebruikt wel ja. Ergens bij settings of preferences oid.quote:
Toen was ik nog niet zo ver, had ik slechts 0,03BTC om alles te ontdekken. Je moet ergens mee spelen om alles te begrijpen hequote:Op vrijdag 22 november 2013 13:34 schreef Zith het volgende:
[..]
2 dagen geleden daalde hij nog 40%...
Heb al veel gezocht over de settings voor de blockchain app voor android, maar helaas kan ik er niks over vindenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:34 schreef Maxbet het volgende:
Dat kun je zelf toch wel even uit Google halen?
Je bedoelt de 'nieuwe coins' die allemaal al maanden/jaren bestaan, maar die jij, na enkele dagen bitcoin, nu pas opmerkt omdat ze in prijs stijgen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:37 schreef videonatic het volgende:
Die nieuwe coins die allemaal opduiken, not a good look.
de nieuwe gebruikers die allemaal opduikenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:40 schreef Awsom het volgende:
Die nieuwe coins die allemaal opduiken, not a good look.
Was nergens aan te passen, misschien hebben ze dat veranderd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:39 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik MultiBit heb gebruikt wel ja. Ergens bij settings of preferences oid.
De meesten bestaan inderdaad al lang en ik zie ook niet waarom er maar 1 hoeft over te blijven? Elke coin heeft zo z'n unieke eigenschappen en een eigen community. Zolang deze er zijn zullen ze hun waarde nooit volledig verliezen. Ik zie een toekomst met veel verschillende coins als een goede mogelijkheid.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:40 schreef Awsom het volgende:
[..]
Je bedoelt de 'nieuwe coins' die allemaal al maanden/jaren bestaan, maar die jij, na enkele dagen bitcoin, nu pas opmerkt omdat ze in prijs stijgen?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:43 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
De meesten bestaan inderdaad al lang en ik zie ook niet waarom er maar 1 hoeft over te blijven? Elke coin heeft zo z'n unieke eigenschappen en een eigen community. Zolang deze er zijn zullen ze hun waarde nooit volledig verliezen. Ik zie een toekomst met veel verschillende coins als een goede mogelijkheid.
Allesquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:44 schreef Sosa het volgende:
heb nog 300$ staan
wat zal ik nou kopen, PPC, FTC of XPM?
daar zat ik al aan te denken ja. 3x 100,- beetje verdelen.quote:
Zal ik anders ook gelijk je luier verschonen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:49 schreef Sosa het volgende:
[..]
daar zat ik al aan te denken ja. 3x 100,- beetje verdelen.
denk jij dat deze altcoins een beetje toekomst hebben? ik las dat er wat aandacht in diverse media aan besteed gaat worden de komende tijd omdat BTC te duur is. Dat zou kunnen bijdragen aan een gunstige koers lijkt me.
ik vraag je naar je mening knurft, ik zeg niet dat ik ga traden op jouw visie, mss wel het tegenovergesteld. zelfingenomen zakquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zal ik anders ook gelijk je luier verschonen?
Denk lekker voor jezelf, het is jouw geld.
Ik hou alleen van high rollers, want ik ben een golddigger.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Geen haat hier jongens, alleen liefde.
Aan gasten zoals jouw heeft de bitcoin-community werkelijk niks, we profiteren allemaal van de nieuwe instappers (stijgende koersen) dus mogen we ze ook wel informatie geven op dit gebiedquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:50 schreef Maxbet het volgende:
Denk lekker voor jezelf, het is jouw geld.
BTC zal niet te duur zijn, je gaat dan als instapper minder btc kopen. Mensen hebben vast een bepaald bedrag waarvoor ze willen inkopen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:49 schreef Sosa het volgende:
denk jij dat deze altcoins een beetje toekomst hebben? ik las dat er wat aandacht in diverse media aan besteed gaat worden de komende tijd omdat BTC te duur is.
NMC lijkt op dat punt best interessantquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:59 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
BTC zal niet te duur zijn, je gaat dan als instapper minder btc kopen. Mensen hebben vast een bepaald bedrag waarvoor ze willen inkopen.
Of de altcoins een toekomst hebben.. dat weet eigenlijk niemand. Met BTC en LTC zit je denk ik veilig, de andere heb ik twijfels over. Wel zullen er een paar altcoins mee gaan doen denk ik, maar weke dit zijn durf ik niet te zeggen.
Via btc-equote:Op vrijdag 22 november 2013 14:10 schreef .PRISM het volgende:
Waar kan ik Litecoins kopen? Alle websites die ik tot nu toe bezocht heb zijn down of 'under maintenance'. Ik ben verder leek, maar wil ¤100,- 'investeren'. Gewoon voor de grap. Iemand een werkend linkje?
Je moet eerst euro's op je account zetten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:17 schreef .PRISM het volgende:
[..]
"It is not enough EUR for purchase"![]()
Wanneer ik er 15 wil kopen. LTC-EUR. Heb een account.
Ergens bitcoins kopen met je euros, bitcoins naar je btc-e account zenden en dan met de bitcoins LTC kopenquote:
Yep die hebben voor een paar ton ingekocht zo te zienquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Aantal bitcoins op bitonic staat op 300+ ...?!
Hmm oke. Bijvoorbeeld via Bitonic voor ¤100 kopen? Ik krijg dan: 0,16888933 bitcoin. Vervolgens bij BTC-E LTC kopen? * The minimum amount of deposit - 0.1 LTC. Zou ik redden dus met ¤100,-quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:21 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Ergens bitcoins kopen met je euros, bitcoins naar je btc-e account zenden en dan met de bitcoins LTC kopen
Kloptquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:26 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Hmm oke. Bijvoorbeeld via Bitonic voor ¤100 kopen? Ik krijg dan: 0,16888933 bitcoin. Vervolgens bij BTC-E LTC kopen? * The minimum amount of deposit - 0.1 LTC. Zou ik redden dus met ¤100,-
Zie ik het zo goed?
Kopen via bitonicquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:26 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Hmm oke. Bijvoorbeeld via Bitonic voor ¤100 kopen? Ik krijg dan: 0,16888933 bitcoin. Vervolgens bij BTC-E LTC kopen? * The minimum amount of deposit - 0.1 LTC. Zou ik redden dus met ¤100,-
Zie ik het zo goed?
Mijn mening is dat je zelf moet uitzoeken waar je je geld in stopt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:53 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik vraag je naar je mening knurft, ik zeg niet dat ik ga traden op jouw visie, mss wel het tegenovergesteld. zelfingenomen zak
Ik wil best informatie geven aan instappers, ik zit alleen niet te wachten op mensen die ongezien hun geld steken in dingen waar ze geen verstand van hebben en een tijdje later om het hardst schreeuwen hoe kut BTC/LTC/NMC whatever is omdat het hun alleen maar geld heeft gekost.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:55 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Aan gasten zoals jouw heeft de bitcoin-community werkelijk niks, we profiteren allemaal van de nieuwe instappers (stijgende koersen) dus mogen we ze ook wel informatie geven op dit gebied
Zie je goed, hou er wel even rekening mee dat BTC-e je Litecoins 48 uur vast houdt als je een nieuw account hebt (geen eerdere trades, registratie tijd maakt niet uit)quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:26 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Zie ik het zo goed?
Rustig maar kerel, hij vroeg alleen je mening.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wil best informatie geven aan instappers, ik zit alleen niet te wachten op mensen die ongezien hun geld steken in dingen waar ze geen verstand van hebben en een tijdje later om het hardst schreeuwen hoe kut BTC/LTC/NMC whatever is omdat het hun alleen maar geld heeft gekost.
Hoe vet, Richard Branson is aan boord.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:23 schreef Neraice het volgende:
http://www.virgin.com/richard-branson/bitcoins-in-space
Klopt ja hier kan je dat zien:quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe vet, Richard Branson is aan boord.![]()
quote:
twitter:richardbranson twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 14:20:05Want to spend your #bitcoins? How about a ticket to space! Will discuss today live on @SquawkCNBC @virgingalactic reageer retweet
Linkje erbij: http://sinosphere.blogs.n(...)-central-bank/?_r=1"e:Op vrijdag 22 november 2013 15:44 schreef Zith het volgende:
De baas van China's centrale bank steunt BTC (en heeft er zelf ook een aantal als ik naar zn antwoorden kijk)
3.5mil volgers op twitter, tientallen miljoenen die zijn blogs op LinkedIn zien... Een groot deel van zijn volgers zijn echt volgers die de grond waarop hij loopt kussen... zijn twitter dat hij in BTC heeft geinvesteerd en dat het toekomst heeft betekent echt een hoop.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:02 schreef Tourniquet het volgende:
Hoeveel zal het Richard Branson-effect zijn? Toch wel $50 - $100 denk ik.
Maar zo'n figuur als Richard Branson kan wel de drijvende kracht achter het gereed maken van Bitcoin voor de consument.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:02 schreef Tourniquet het volgende:
Hoeveel zal het Richard Branson-effect zijn? Toch wel $50 - $100 denk ik.
quote:btcchina.com
You've requested a page that currently is on the Incapsula network.
Incapsula was unable to connect to the server.
Suggestions :
If you are a website visitor, try to refresh your browser and connect again.
If you are the website owner, please ensure that your server is up and running and that access to it from the Incapsula network has not been blocked in any way. see here
Ehh... waarom?quote:
Waarom litecoin...? Bitcoin groeit procentueel veel harder (de afgelopen 4 dagen / sinds begin van litecoin).quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef .PRISM het volgende:
Er waren net Litecoins te koop via litecoins.nl, maar de voorraad is al weer. Ging binnen 5 minuten. Heb er zelf 12 kunnen kopen (experiment, gok, ik wil ook geld verdienen)
Had ik toch niet gedaan denk ik. Had nu echt de rit afgewachtquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat we zo wel weer gaan dalen
Maar Litecoin heeft naar mijn mening meer potentie om procentueel te stijgen, in China heeft het al ver boven de 10 dollar gestaan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:12 schreef Zith het volgende:
Waarom litecoin...? Bitcoin groeit procentueel veel harder (de afgelopen 4 dagen / sinds begin van litecoin).
Ja, ik had zonder te kijken eentje van Juli ingestuurd en was denied.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:38 schreef tralalala het volgende:
Is Bitstamp erg streng wat betreft die 3 maanden regel van proof of residency?
Papieren rekeningen zijn zo 2008, heb alleen een stufibrief van augustus.
Vetquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:23 schreef Neraice het volgende:
http://www.virgin.com/richard-branson/bitcoins-in-space
quote:
Gisteren was er een sellorder van 1.6 miljoen USD te zien, kan ook net zo goed een fake wall zijn om te prijs laag te houden en zelf goedkoper in te kopen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:40 schreef � het volgende:
Sell order voor LTC @ $8.75, 107 705 stuks voor $942 422 op btc-e.
Energie, bank, water, echt alles gaat via de mail.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik had zonder te kijken eentje van Juli ingestuurd en was denied.
Je hebt toch wel íets? Energiebedrijven, banken, etc. etc. die sturen altijd nog graag post. Het hoeft niet eens een belangrijk document te zijn, als het maar van een instelling oid is en je naam en adres er op staat.
Inderdaad, ik heb een factuur van onderhoud aan m'n verwarmingsketel gestuurd, vonden ze prima.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik had zonder te kijken eentje van Juli ingestuurd en was denied.
Je hebt toch wel íets? Energiebedrijven, banken, etc. etc. die sturen altijd nog graag post. Het hoeft niet eens een belangrijk document te zijn, als het maar van een instelling oid is en je naam en adres er op staat.
Zal wel werken hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Energie, bank, water, echt alles gaat via de mail.
Heb wel een Zorgpolis voor volgend jaar ontvangen, dat maar even proberen dan.
Ik wacht even tot morgenochtend af. Is de prijs dan niet substantieel lager, kan ik altijd nog instappen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:15 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Had ik toch niet gedaan denk ik. Had nu echt de rit afgewacht
Het kan morgen ook 100 dollar hoger staan! Wat je ook nog kunt doen is in kleine partijtjes bitcoins inkopen, daarmee verspreidt je een beetje de kansen. Natuurlijk wel goed bijhouden voor hoeveel je alles inkooptquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht even tot morgenochtend af. Is de prijs dan niet substantieel lager, kan ik altijd nog instappen.
En de BTC op 1175 USD in china..quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:31 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Maar Litecoin heeft naar mijn mening meer potentie om procentueel te stijgen, in China heeft het al ver boven de 10 dollar gestaan.
Klopt! Maar litecoin heeft een paar maanden nog op 0.03 btc gestaan, nu staat het een behoorlijk stuk lager. Maar ik geloof wel dat LTC nog flink kan groeien. Maarja het is en blijft speculeren. Gelukkig heb ik mijn bitcoins op een prijs van 85 dollar ingekocht en mijn litecoins op 2,1 dollar. Ik hou ze vast voor de lange termijnquote:
Klopt, maar wil ook de optie houden om vol in te stappen op LTC.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:46 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Het kan morgen ook 100 dollar hoger staan! Wat je ook nog kunt doen is in kleine partijtjes bitcoins inkopen, daarmee verspreidt je een beetje de kansen. Natuurlijk wel goed bijhouden voor hoeveel je alles inkoopt
Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om hier bijv. BTC in te kopen bij bitonic, en dan daar te verkopen?quote:
Het is nogal lastig om je geld vanuit china naar nederland te krijgen. Lukt wel, maar niet zonder veel vertraging.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:54 schreef Awsom het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om hier bijv. BTC in te kopen bij bitonic, en dan daar te verkopen?
Kan wel, maar dan heb je Yuan staan op een Chinese exchange. En dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:54 schreef Awsom het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om hier bijv. BTC in te kopen bij bitonic, en dan daar te verkopen?
Je kan ze ook gewoon op btc-e kopen voor 514 euro en aan bitonic verkopen voor 565 euroquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:54 schreef Awsom het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:40 schreef µ het volgende:
Sell order voor LTC @ $8.75, 107 705 stuks voor $942 422 op btc-e.
Woah, je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon op btc-e kopen voor 514 euro en aan bitonic verkopen voor 565 euro
Voor zover ik weet heb je voor een uitbetaling op een chinese markt een chinees bank account nodig. en de chinese sites zijn vaak alleen in het chinees wat het traden zeer lastig maakt voor iemand die geen chinees spreekt. Wat ik wel denk is dat chinese mensen goed geld kunnen verdienen doormiddel van btc en ltc inkopen op btc-e en verkopen op chinese sites zoals okcoin. Dollars kun je niet zomaar overzetten, btc en ltc doorintegen zeer makkelijk. Wel rekening houdende met de fee`s. Dit is voor zover ik weet, ben wel benieuwd hoe andere mensen hierover denken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:54 schreef Awsom het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wil best informatie geven aan instappers, ik zit alleen niet te wachten op mensen die ongezien hun geld steken in dingen waar ze geen verstand van hebben en een tijdje later om het hardst schreeuwen hoe kut BTC/LTC/NMC whatever is omdat het hun alleen maar geld heeft gekost.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Rustig maar kerel, hij vroeg alleen je mening.
Het is vrij lastig om significante hoeveelheden fiat geld vanuit China naar ergens anders te sturen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:07 schreef Zith het volgende:
Als je family hebt in china (die je ook echt vertrouwt) dan zou je dat makkelijk kunnen arbitreren. Stuur hem je BTCs, hij verkoopt, stuurt je terug met een instant systeem (bijv OKpay) zodat je direct weer kan inkopen op BTC-e en je deelt de winst.
De kunst is nu dus om dat geld simpel terug te sluizenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan heb je Yuan staan op een Chinese exchange. En dan?
Volgens mij staat de btc/ltc prijs op ongeveer 0.015 in china. Op btc-e is dit 0.013.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:18 schreef Awsom het volgende:
De kunst is nu dus om dat geld simpel terug te sluizen
https://vircurex.com/welcome/index?referral_id=712-248quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:36 schreef Maxbet het volgende:
Iemand hier een referral code voor Vicurex? Moet een nieuw account aanmaken.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Woah, je hebt helemaal gelijk![]()
Scorpie, sla je slag!
De 0 bitcoin addressen toevoegen aan de grafiekquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Interessante tabel:
Bitcoin Distribution by Address
http://bitcoinrichlist.com/charts/bitcoin-distribution-by-address
Een crash niet, daling van een paar usd? misschien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:12 schreef flesjewater88 het volgende:
crash komt erg echt wel.
Heb liever dat nmc weer eens stijgt.
Geloof wel dat er een klap komt, wanneer er paniek uitbreekt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:14 schreef videonatic het volgende:
[..]
Een crash niet, daling van een paar usd? misschien.
70% van de bitcoins zit bij mensen die meer dan 760.000 USD hebben (bitstamp,18:20)quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Interessante tabel:
Bitcoin Distribution by Address
http://bitcoinrichlist.com/charts/bitcoin-distribution-by-address
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |