Je bent expres nu pas ingeschakeld?quote:
Nee ben vrij vandaag dus pas net wakkerquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent expres nu pas ingeschakeld?
Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ben vrij vandaag dus pas net wakker
Ga jullie vanaf 11 ooket rust laten tot dinsdag
Eindelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ben vrij vandaag dus pas net wakker
Ga jullie vanaf 11 ooket rust laten tot dinsdag
quote:
Ik Will Smith niet horen inderdaad.quote:
Nee, Giel is naar Q!quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Eh, wat doet Rabbering in de ochtend trouwens? Giel op vakantie?
Je hebt de hele week nog niet geluisterd?quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Eh, wat doet Rabbering in de ochtend trouwens? Giel op vakantie?
Schandalig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt de hele week nog niet geluisterd?
Heb hem gisteren van Veronica overgezet op 3FM, maar niet echt goed kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt de hele week nog niet geluisterd?
Giel is naar Q, dat zei Rolf toch al?quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Heb hem gisteren van Veronica overgezet op 3FM, maar niet echt goed kunnen luisteren.
Vertel; wat is mij ontgaan?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Giel is naar Q, dat zei Rolf toch al?
Voor Miss Montreal!quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Y..yo..you.. a..a.a.a.aain't seen n..no..nothing yet.
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat dit zo'n hit is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:26 schreef alors het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)p-van-hit-happy.html
Fantastisch. Ik ga niet kijken.
Instagramhipsterquote:
Dit is geen Lisa Loeb ja!quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Lisa Loeb![]()
Wie heeft de radio op Sky Radio gezet?!
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 10:36:20Zal ik eens wat zeggen: Ik verwacht helemaal geen mail meer.. reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 10:38:46Is er geen afscheidsfeestje voor MetMichiel in de avond. Wil ik ook best heen reageer retweet
twitter:Noedotweets twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 10:44:04@NicKIMoN thnx. Ben ook echt al de hele week nerveus. Misschien dat ik anders toch kom, ook al word ik niet uitgenodigd. reageer retweet
Die plaat ken ik nog niet, iemand een idee hoe die gaat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:03 schreef alors het volgende:
Bastille dus met Things we los in the fire
Sherlockquote:
Daar heeft BJ nog een hele kluif aan gehad...quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:56 schreef alors het volgende:
Mooi sensatie nieuws voor BJ weer NWS / Belgische man opgegeten door eigen honden
Kan hij het mooi zo brengen als in de TT terwijl de man gewoon dood in zijn huis lag en een beetje is aangevreten door zijn honden die zonder voer zaten.
O wacht, dan ben ik met een ander zeiknummer in de war, Wat was dit dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is geen Lisa Loeb ja!
Daarbij is Lisa Loeb![]()
![]()
En daar komt dit toch echt niet bij in de buurt.
Oke.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een voldoende voor mijn functioneren bij het stagebedrijf.
Jij vindt dit gek omdat ik de hele dag op FOK! zit.quote:
Een must-see!quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kutvogel zit zelf ook de hele dag op Fok! terwijl hij stage doet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt dit gek omdat ik de hele dag op FOK! zit.
Kutvogel, misgun dit mij eens niet.
*Benieuwd is*quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
SherlockBenedict
Hij is trouwens ook heel goed in die ene historische drama van vorige jaar herfst van de bbc/hbo. *gaat even zoeken*
Ach. Zijn stemquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Sherlock![]()
Alleen die "Everybody needs to kneeaaaaaauuuw!" is een beetje gay
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Parade's End zo heet die serie, ook een aanrader
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kutvogel zit zelf ook de hele dag op Fok! terwijl hij stage doet.
Als ik vrouw zou zijn, zou ik ook soppen op die stemquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach. Zijn stemHoe hij dingen kan zeggen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kutvogel zit zelf ook de hele dag op Fok! terwijl hij stage doet.
Gefeliciteerd ouwe. Was het niet goed maar voldoende dus?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt dit gek omdat ik de hele dag op FOK! zit.
Kutvogel, misgun dit mij eens niet.
Volgensmij heeft hij bij een talkshow ook een keer Alan Rickman na gedaanquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als ik vrouw zou zijn, zou ik ook soppen op die stem
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die stem is goddelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voldoende is ook goedquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe. Was het niet goed maar voldoende dus?
Mens. Weet je hoeveel films, series etc. must-see zijn. Dat kan ik toch nooit allemaal bijhouden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een must-see!
Tevens Sherlock nog niet gezien hebben
Bedankt ouwe reusquote:
Mooi man.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
1e Seizoen stamt uit 2010 ofzo en heeft maar 3 afleveringen. Had je dus allang gezien kunnen hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mens. Weet je hoeveel films, series etc. must-see zijn. Dat kan ik toch nooit allemaal bijhouden.
Tot wanneer moet je?quote:
Ah, ik moet nog een periode colleges, stage, minor, afstudeerstagequote:Op vrijdag 22 november 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Half januari ergens. Daarna meteen een andere stage en daarna afstudeerstage.
Ja want hier op de afdeling zijn ze er ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je wel kerstvakantie eig Pino?
Half jaar vrijstelling hier.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, ik moet nog een periode colleges, stage, minor, afstudeerstage
Top 2000quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja want hier op de afdeling zijn ze er ook niet.
Ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:21 schreef DeLuna het volgende:
Zitten jullie allemaal in het 3e jaar ofzo?
ik ook. Wat een afstudeerfeest wordt dat volgend jaar hierquote:
10 of 11.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar da's best kort Pien, 8 weken ofzo?
Ja misschien mis ik het begin een beetje omdat op vakantiequote:
Ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:21 schreef DeLuna het volgende:
Zitten jullie allemaal in het 3e jaar ofzo?
Topshowquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ik ook. Wat een afstudeerfeest wordt dat volgend jaar hier
Wel jammer, begin is het tofst. Ik ben er alle dagen bij denk ik. Met de kerst zit ik alleen met mijn zus. Wordt een strijd tussen SkyRadio en Radio 2/3FM. Die moet ik winnen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:22 schreef Pino112 het volgende:
Ja misschien mis ik het begin een beetje omdat op vakantie![]()
, maar het einde sowieso ja
Ik begin na de zomervakantie als het goed isquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ik ook. Wat een afstudeerfeest wordt dat volgend jaar hier
Uh, okéquote:
Jij bent van 93 toch? En Luna ook?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik begin na de zomervakantie als het goed is
Ja en nee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent van 93 toch? En Luna ook?
Ja van jou wist ik het, maar Luna is van 94 dus.quote:
Oud zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja van jou wist ik het, maar Luna is van 94 dus.
Nice. Alleen Candyquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Naar een fijn concert geweest afgelopen nacht.
Wajoo, je zou maar precies voor Candy staan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Naar een fijn concert geweest afgelopen nacht.
92.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja van jou wist ik het, maar Luna is van 94 dus.
Jij hebt lekker veel gewisseld dus.quote:
Gelukkig heb je dat niet gedaan idd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:32 schreef DeLuna het volgende:
Ik had allang afgestudeerd kunnen zijn.
Maar dan was ik nu docente Nederlands en ongelukkig.
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt lekker veel gewisseld dus.
Ja, die zal vandaag wel een blaasontsteking hebben met die Hans Klok-ventilator voor zichquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wajoo, je zou maar precies voor Candy staan.
Ik was een vroege leerling, want ik ben van oktober.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt lekker veel gewisseld dus.
2 jaar verloren.quote:
Heb er 3 gekocht en in mijn CD-wisselaar gedaanquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie het album van Sandra v Nieuwland al gekocht?
Zo werkt het toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:35 schreef Pino112 het volgende:
Mex doet een Coentje. Snel oordelen over iets.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben jullie het album van Sandra v Nieuwland al gekocht?
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:42 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een neus. Wat een kaaklijn.
Zozoquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was een vroege leerling, want ik ben van oktober.
Havo gewoon normaal afgerond.
In 2009 dus begonnen met docent Nederlands, vond ik geen kut aan dus in 2010 gestopt.
Toen begonnen met wat ik nu doe.
Toen 2e jaar opnieuw gedaan wegens persoonlijke problemen.
Dus nu 3e jaar.
En wat doe je nu?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was een vroege leerling, want ik ben van oktober.
Havo gewoon normaal afgerond.
In 2009 dus begonnen met docent Nederlands, vond ik geen kut aan dus in 2010 gestopt.
Toen begonnen met wat ik nu doe.
Toen 2e jaar opnieuw gedaan wegens persoonlijke problemen.
Dus nu 3e jaar.
Je verliest een jaar als je VWO doet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 jaar verloren.
Ik 1, maar dat komt omdat ik VWO heb gedaan en geen HAVO
Wel als je dan HBO gaat doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je verliest een jaar als je VWO doet?
Als je hbo doet wel. Dan "verlies" je een jaar, omdat de rest van 94 van de havo komt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je verliest een jaar als je VWO doet?
U2 was vorig uur al.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je hbo doet wel. Dan "verlies" je een jaar, omdat de rest van 94 van de havo komt.
Ah, "verliezen" is al beter dan verliezen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je hbo doet wel. Dan "verlies" je een jaar, omdat de rest van 94 van de havo komt.
Kloptquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, "verliezen" is al beter dan verliezen.
Vind het echt niet een verloren jaar dat ik vwo heb gedaan ipv havo, zeker niet als je kijkt naar de rest vd klas.
Domien trollt.quote:
Mwoa, wel een jaarsalaris..quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, "verliezen" is al beter dan verliezen.
Vind het echt niet een verloren jaar dat ik vwo heb gedaan ipv havo, zeker niet als je kijkt naar de rest vd klas.
Als er werk zou zijn voor starters op de arbeidsmarkt wel.quote:
Bij ons zitten ook louter mongolen, misschien 3 mensen die zich kunnen meten aan mijn perfectie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En al helemaal als je kijkt naar de MBO'ers in de klas.
Bij Portishead?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons zitten ook louter mongolen, misschien 3 mensen die zich kunnen meten aan mijn perfectie.
Hebben Gibbons, Utley en McDonald HBO gedaan?quote:
Er is altijd wel wat te vinden. Ook al is het niet direct op niveau.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er werk zou zijn voor starters op de arbeidsmarkt wel.
Met diploma's nemen ze je minder snel aan dan zonder als je vuilnisman wil worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat te vinden. Ook al is het niet direct op niveau.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen hoor ik RAAAAAAAR op de achtergrond
Maar net hoe je jezelf presenteertquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met diploma's nemen ze je minder snel aan dan zonder als je vuilnisman wil worden.
Wat doe jij tegenwoordig dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar net hoe je jezelf presenteert
Ik neem altijd een uitdraai van een powerpoint presentatie meequote:Op vrijdag 22 november 2013 12:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar net hoe je jezelf presenteert
Dat is toch van Jeroen Stomphorst (die van de NOS) op KX?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:56 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga wel de Stompshow luisteren. Altijd een topshowtje.
Precies.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat is toch van Jeroen Stomphorst (die van de NOS) op KX?
Baan aan het zoeken en ondertussen klus ik wat bijquote:
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat te vinden. Ook al is het niet direct op niveau.
Klopt, zo ben ik ook...quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:02 schreef alors het volgende:
[..]
Jaal die mensen die werkloos zijn die zijn gewoon lui idd.
Jammer dat het hoorbaar is dat KXradio in bezit is van 3FM en AVRO en het geen op zichzelf staand platform is..quote:
Bijklussenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Baan aan het zoeken en ondertussen klus ik wat bij
Sophie is ook goed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:04 schreef themauster het volgende:
Biem Buijs is echt de beste nieuwslezer van NOSop3 maar nu is gauw alles beter dan die kale sensatielezer die er vast straks weer zit.
Joeri begon wat figuurloos na het universele NOS Journaal maar die begint inmiddels ook karakter te krijgen bij NOSop3quote:
Nee niet iedereen. Maar als je jong bent is er nog wel wat te vinden. Ok je komt misschien op een callcenter terecht. Maar beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:02 schreef alors het volgende:
[..]
Jaal die mensen die werkloos zijn die zijn gewoon lui idd.
Die Michel (nieuwe) is ook best goed trouwens.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Joeri begon wat figuurloos na het universele NOS Journaal maar die begint inmiddels ook karakter te krijgen bij NOSop3
Callcenters moet je tegenwoordig ook callcenter ervaring voor hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee niet iedereen. Maar als je jong bent is er nog wel wat te vinden. Ok je komt misschien op een callcenter terecht. Maar beter iets dan niets.
Dat heb ik nog niet gehoord. Maar nadeel is wel dat ze je vaak minimaal 6maand willen houden ivm trainingenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
Callcenters moet je tegenwoordig ook callcenter ervaring voor hebben.
Knop radioquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme wat een niet grappig programma dit.
Het alternatief is SkyRadio.quote:
Dan nog liever Sky ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het alternatief is SkyRadio.
Zelfs dat is beter dan Claudia, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het alternatief is SkyRadio.
Niet helemaal waar. Probleem is om een relevante plek te vinden. Loop ik zelf ook tegenaan (met 13 jaar ervaring). Leuk dat me een bepaalde baan wordt aangeboden, maar als die totaal niet aansluit bij wat ik wil (of veel minder betaalt dan vorige baan) is niemand erbij gebaat dat ik daar ga zitten. Ikzelf niet, want niet gemotiveerd en de werkgever uiteindelijk dus ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee niet iedereen. Maar als je jong bent is er nog wel wat te vinden. Ok je komt misschien op een callcenter terecht. Maar beter iets dan niets.
Nja ik kan zometeen weer naar huis. Godzijdank.quote:
Daar heb je wel weer gelijk in. En de kloterigheid is dat veel bedrijven misbruik maken van het overschot aan afgestudeerden en banen vervangen door "stages"quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Probleem is om een relevante plek te vinden. Loop ik zelf ook tegenaan (met 13 jaar ervaring). Leuk dat me een bepaalde baan wordt aangeboden, maar als die totaal niet aansluit bij wat ik wil (of veel minder betaalt dan vorige baan) is niemand erbij gebaat dat ik daar ga zitten. Ikzelf niet, want niet gemotiveerd en de werkgever uiteindelijk dus ook niet.
Boh, ik kom er nu achter dat de zanger DanTyminski is, die ook Man of Constant Sorrow zong in O Brother Were Art Thouquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Aha, dit is het nieuwe nummer van Avicii? Ik dacht dat dit Linedancing with Nickelback was ofzo
Dit is nog beroerder dan de vorige
Dat doen vrouwen niet.quote:
Genot inderdaad.quote:
quote:
Ja.quote:
Door Kendrick, de beste rapper sinds 1995.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een beter nummer van de nieuwe Eminem:
Hebben ze goed op tijd ontdekt.quote:
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 12:01:19@ekstraweekend Ik neem zeeuwse bolussen mee als ik mag komen reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:58 schreef Pino112 het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 12:01:19@ekstraweekend Ik neem zeeuwse bolussen mee als ik mag komen reageer retweet
Het houdt niet op, niet vanzelf.
twitter:Noedotweets twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 10:56:34@NicKIMoN idd! Wat moet de Eksperience straks zonder de misschien wel grootste diehard fan?
reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 10:57:46@Noedotweets @NicKIMoN En zonder de andere diehard fan. *wappert met vlaggetje* reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:19 schreef Bronson het volgende:
Song van het jaar.![]()
![]()
![]()
![]()
Mexicanobakker
Pino112
Bronson
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:06 schreef Zaktabak het volgende:
twitter:Noedotweets twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 10:56:34@NicKIMoN idd! Wat moet de Eksperience straks zonder de misschien wel grootste diehard fan?
reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 10:57:46@Noedotweets @NicKIMoN En zonder de andere diehard fan. *wappert met vlaggetje* reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sander vindt het weer helemaal geweldig. Mongolenmuziek. En luistert Sander naar iets anders? Of is ie doof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |