* 8GB GDDR5 RAM. Tot nu toe gaven alle geruchten aan dat de PS4 4GB van de supersnelle (en relatief dure) GDDR5 RAM zou bevatten, maar dat blijkt dus 8GB te zijn geworden.
* De PS4 Eye-camera kan je via gezichtsherkenning op het systeem inloggen. De Eye bevat vier microfoons en lijkt ongeveer hetzelfde als Kinect te doen.
* De Dualshock 4 heeft een 'light bar' aan de bovenkant die verschillende kleuren kan tonen. De kleuren kunnen informatie weergeven, zo kan het bijvoorbeeld rood worden als je personage aan de rand van de dood is.
* De PS4 komt met een meegeleverde headset. De relatieve stilte bij PlayStation online-games is dus straks voorbij.
* Start en select zitten nu onder een 'options'-knop.
* De Dualshock 4 kan worden opgeladen terwijl de PS4 op standby staat. Verder kan het ook opgeladen worden met smartphone-opladers via USB.
* PlayStation-app wordt tweede scherm tijdens spelen
* PlayStation 4 speelt tweedehands spellen af
* PlayStation 4 eind dit jaar verkrijgbaar
* Playstation 4 ondersteunt nieuwe Unreal Engine 4 en nieuwe Havok physics-engine

![1370918689.jpeg]()
Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.
quote:
Op donderdag 21 november 2013 23:32 schreef Pheno het volgende:Maar ik zal morgen wat uitgebreider zijn. Dan heb ik ook wat meer kunnen doen.
Liggen er nog LEGO, CoD, AC IV (daar wil ik vooral zien of de popups weg zijn), en nog 1 die ik even vergeet. PSN voor europa zou vandaag online zijn, maar net was het iig onbereikbaar. Maar ga daar morgen eens naar kijken.
Plaats je van elk spel hier een review?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 05:52 schreef Pheno het volgende:[..]
Op de site, ja. ik zal linkjes dumpen. Maar ik ga niet elke game doen, AC IV bv heb ik al gedaan, daar is dus een "wat is er beter (of poging tot beter)". Daar ga ik niet nog eens het hele verhaaltje weer doen dus

Idem met CoD en LEGO. Gewoon even puur op die next-gen verschillen focussen.
Killzone, Knack, dat worden full blown reviews, lijkt me logisch. Als ik het haal, want alles uitspelen blijf ik een erg grote pre vinden.En niet zoals sommige NL-sites op basis van een uurtje of drie of zo

Oké hou ons op de hoogte, ik wil weten of AC veel mooier is op den next gen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Even in de herhaling:
Pheno kan je het ook uitschakelen dat die geluidjes uit je controller komen? Ik zit consequent met een koptelefoon op en wil die geluiden dan via die weg horen
lekker faxen heel de dag echt genot
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 08:50 schreef wolfrolf het volgende:Even in de herhaling:
Pheno kan je het ook uitschakelen dat die geluidjes uit je controller komen? Ik zit consequent met een koptelefoon op en wil die geluiden dan via die weg horen
Dat kan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 09:12 schreef VulpX het volgende:[..]
Heb je trouwens ook al de 1080p patch voor ACIV? Ik heb wat vergelijkingsshots gezien en de game ziet er wel een stukkie strakker uit met de patch.
Sweet!
Ik ga AC4 wel halen op PS4 dus nu bewaar ik hem extra
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 09:03 schreef Pheno het volgende:[..]
Er is een aparte volume setting voor die geluidjes, uit kan ook

Niet in een spel overigens, maar in het settings-menu van de console.
Top, blij om.
Dat controllerspeakertje lijkt mij namelijk weinig interessant.
lekker faxen heel de dag echt genot
Notorious_Roy
Doomed since 1889
Geluid uit de controller is echt tof. Bij Wii Sports Tennis, maar bij ZombiU waar de tablet een communicator is helemaal. Niet zo last gen denken jongens.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list