abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:25:31 #26
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_133506415
Ik kan me nog vaaf een verhaal herinneren van een Iraanse asielzoeker die klaagde omdat er geen versnellingen op z'n gratis fiets zaten :') :r
Ik ben inmiddels overleden
pi_133506533
kutvolk...gewoon sporthal met tentjes en voldoende voedsel is genoeg
pi_133506944
Gewoon de wapens oppakken en meevechten. Lafaards.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_133506951
Waar maken jullie je druk om... Als het niet naar Syriërs zou gaan dan zouden ze het wel ergens anders aan verspillen. Niks aan te doen.
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:33:44 #30
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_133507209
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:40 schreef Richie2000 het volgende:
Ze hebben gelijk, als je wilt inburgeren dan moet je klagen, net zoals een echte Nederlander!
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:38:36 #31
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_133507292
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:54 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Alle asielzoekers zijn hetzelfde.
WAUW, stop eens met generaliseren mensen, en beoordeel per individu, damn.
:')
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:00:22 #32
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_133507762
Ik hou niet van mensen die over het paard getild zijn en of dit nu rijkeluiskindertjes zijn uit Bussum en Wassenaar of asielzoekers of desnoods Duindorp-Tokkies die alleen tevreden zijn met zo'n platte televisiebuis en niet met een normale televisie maakt weinig verschil.

In de maanden mei tot en oktober douchen wij thuis met koud water, de verwarming gaat alleen aan als het echt vriest (nu dus niet) en we wassen zoveel mogelijk op de hand, ondanks dat we wel een wasmachine hebben. Deze gebruiken we eigenlijk voornamelijk voor beddengoed, maar sokken, ondergoed, truien e.d. wassen we met de hand, omdat dit elektriciteit bespaard.

We hebben een vaste telefoonlijn en niemand van ons heeft een domme iPad/pod/tablet/smartfoon of andere troep. Ik heb een oude computer met normaal beeldscherm - dus niet een plat beeldscherm - en een mp3 speler van 4Gb en een goede fiets die me 320 euro gekost heeft (maar goed ik fiets ook zo'n 70 kilometer per dag soms). Nieuwe kleren koop ik wellicht een maal per 5 jaar, wellicht nog minder.

Je kan makkelijk leven zonder wasmachine, zonder koelkast is mogelijk in de winter, maar wel moeilijker in de zomer inderdaad. Een wasmachine, een televisiebuis, een computer, domme smartfoons en mp3spelers zijn overbodige luxeartikelen, die zoals het bijvoeglijk naamwoord al doet vermoeden, overbodig zijn.

Gelukkig zijn niet alle asielzoekers zo en ik vermoed ook wel wat knip en plakwerk van Pownieuws.

Een vriend van me heeft bijna 2 ton op zijn bank staan, maar leeft ongeveer net als ik. Hij heeft wel een eigen woning, geërfd, maar fietst alles, draagt oude kleren en heeft ook een wasmachine, maar doet het meeste op de hand. Het is een fijne gozer en ik kan heel goed met hem opschieten. Mensen met materiële wensen kunnen wat mij betreft oprotten, over het paard getilde mensen idem dito.
pi_133507884
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:25 schreef RetRy32 het volgende:
OK man, je bent als Europees land eenmaal verplicht dit soort mensen toe te laten en een fatsoenlijke verblijfplaats te geven.

Ik erger mij meer aan pownews dat met ons belastinggeld debiele mensen loopt te fokken.
Correctie, als EU-land.

Daarom: uit de EU stappen en het heft weer in eigen hand nemen. ^O^
Copthorne 2.0
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:09:33 #34
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_133507932
ja duh,
ze kunnen niet zelf gaan wassen, want ze hebben nog geen werkvergunning 8)7
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_133507944
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik hou niet van mensen die over het paard getild zijn en of dit nu rijkeluiskindertjes zijn uit Bussum en Wassenaar of asielzoekers of desnoods Duindorp-Tokkies die alleen tevreden zijn met zo'n platte televisiebuis en niet met een normale televisie maakt weinig verschil.

In de maanden mei tot en oktober douchen wij thuis met koud water, de verwarming gaat alleen aan als het echt vriest (nu dus niet) en we wassen zoveel mogelijk op de hand, ondanks dat we wel een wasmachine hebben. Deze gebruiken we eigenlijk voornamelijk voor beddengoed, maar sokken, ondergoed, truien e.d. wassen we met de hand, omdat dit elektriciteit bespaard.

We hebben een vaste telefoonlijn en niemand van ons heeft een domme iPad/pod/tablet/smartfoon of andere troep. Ik heb een oude computer met normaal beeldscherm - dus niet een plat beeldscherm - en een mp3 speler van 4Gb en een goede fiets die me 320 euro gekost heeft (maar goed ik fiets ook zo'n 70 kilometer per dag soms). Nieuwe kleren koop ik wellicht een maal per 5 jaar, wellicht nog minder.

Je kan makkelijk leven zonder wasmachine, zonder koelkast is mogelijk in de winter, maar wel moeilijker in de zomer inderdaad. Een wasmachine, een televisiebuis, een computer, domme smartfoons en mp3spelers zijn overbodige luxeartikelen, die zoals het bijvoeglijk naamwoord al doet vermoeden, overbodig zijn.

Gelukkig zijn niet alle asielzoekers zo en ik vermoed ook wel wat knip en plakwerk van Pownieuws.

Een vriend van me heeft bijna 2 ton op zijn bank staan, maar leeft ongeveer net als ik. Hij heeft wel een eigen woning, geërfd, maar fietst alles, draagt oude kleren en heeft ook een wasmachine, maar doet het meeste op de hand. Het is een fijne gozer en ik kan heel goed met hem opschieten. Mensen met materiële wensen kunnen wat mij betreft oprotten, over het paard getilde mensen idem dito.
Wat is nu het moraal van dit verhaal?
“When there is no desire, all things are at peace.”
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:13:03 #36
pi_133508004
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:10 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Wat is nu het moraal van dit verhaal?
Wees tevree met kleine dingen,
met het vlindertje dat stoeit,
met de vogeltjes die zingen,
met de kleine bloem die bloeit

Wee tevree met kleine dingen,
met de regen en de zonneschijn,
wees tevree met kleine dingen
en je zult gelukkig zijn,
pi_133508094
Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden maar eens voor de verandering een weekendje in een Nederlands vakantiepark heb doorgebracht.

Zat gewoon vol met Polen die daar wonen :') En als ik 's ochtends vroeg verse broodjes haalde in de supermarkt (van het park) stonden er heel veel Polen bij de kassa met blikken bier. :%
----
pi_133508103
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:13 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Wees tevree met kleine dingen,
met het vlindertje dat stoeit,
met de vogeltjes die zingen,
met de kleine bloem die bloeit

Wee tevree met kleine dingen,
met de regen en de zonneschijn,
wees tevree met kleine dingen
en je zult gelukkig zijn,
Beetje lastig voor de wat minder Zen onderlegde onder ons, helemaal als je nagaat dat de maatschappij de mate van succes nogal laat afhangen van wat je bezit, en hier een consumtief competitiecircus als maatschappij voor heeft opgetuigd.

Nee, dit kan nooit moeilijk zijn, je hebt gelijk!
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:24:13 #39
pi_133508205
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:18 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Beetje lastig voor de wat minder Zen onderlegde onder ons, helemaal als je nagaat dat de maatschappij de mate van succes nogal laat afhangen van wat je bezit, en hier een consumtief competitiecircus als maatschappij voor heeft opgetuigd.

Nee, dit kan nooit moeilijk zijn, je hebt gelijk!
We zouden een Zen-meester naar Duinrell kunnen sturen. :D Wordt iedereen Boeddhist, is het gelijk een stuk vredelievender.
En ook wel een optie voor in de kansenwijken als Duindorp of Escamp.

Want niet dat wat je bezit is belangrijk, maar hetgeen je bent. O+

Mij boeit al die rommel niet, ik word niet gelukkig van domme smartfoons, televisies en andere rotzooi.
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:25:10 #40
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_133508220
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Ik snap je punt over het besparen, maar je leeft zo wel heel armoedig :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:30:44 #41
pi_133508310
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:25 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Ik snap je punt over het besparen, maar je leeft zo wel heel armoedig :')
Maar juist dit genereert geluk.

Minder is meer.

Het werkt echt zo. Als ik kijk naar mensen met een domme smartfoon of stomme BMW zie ik altijd een zwaar chagrijnig hoofd. Dus al deze prullen maken je ongelukkig.

Het meest gelukkig ben ik wandelend in een bos met een rugzak, een fles Tsjechische Kofola en wat Pardubicke Perniky, nabij een kabbelende beek met vogels die zingen en de bosgrond die onder je blote voeten knispert. Herten die naar je kijken, een eekhoorn die de boom in klimt en een vos die een konijn achterna rent.

Dat is geluk. _O_ c_/
pi_133508361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Alsof een dik betalende campinggast wel altijd meteen op zijn wenken wordt bediend. Waarom dan wel zo'n arrogant zeikmannetje dat alleen zeurt en geen greintje dankbaarheid toont, en erop uit is om zoveel mogelijk te profiteren.
Dat beeld wordt geschetst mede dankzij PowNews :)
pi_133508376
In eerste instantie was ik ook van "WTF ASIELZOEKERS IN PRETPARK!!! OMG".. Maarja aan de andere kant, als het pretpark verder leeg is, ach waarom ook niet?
pi_133508378
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

We zouden een Zen-meester naar Duinrell kunnen sturen. :D Wordt iedereen Boeddhist, is het gelijk een stuk vredelievender.
En ook wel een optie voor in de kansenwijken als Duindorp of Escamp.

Want niet dat wat je bezit is belangrijk, maar hetgeen je bent. O+

Mij boeit al die rommel niet, ik word niet gelukkig van domme smartfoons, televisies en andere rotzooi.
Helemaal waar, maar voor je zover bent dan ben je wel wat uurtjes kwijt aan levensreflectie en zelfreflectie..
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:42:52 #45
pi_133508571
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:34 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Helemaal waar, maar voor je zover bent dan ben je wel wat uurtjes kwijt aan levensreflectie en zelfreflectie..
Een paar miljoen jaar in de regel. :D

Slechts na miljoenen reïncarnaties bereikt men echt het niveau van Zen of Tao. Ik zal ook nog duizenden malen moeten terugkomen voordat ik dit niveau bereikt heb. Elke incarnatie hoop ik iets verder te komen.

Een wandeling van Fryslan naar Laos begint immers met een stap. :7
pi_133508608
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Een paar miljoen jaar in de regel. :D

Slechts na miljoenen reïncarnaties bereikt men echt het niveau van Zen of Tao. Ik zal ook nog duizenden malen moeten terugkomen voordat ik dit niveau bereikt heb. Elke incarnatie hoop ik iets verder te komen.

Een wandeling van Fryslan naar Laos begint immers met een stap. :7
Het enigste probleem is nog het tot uitvoer brengen in een wereld die niet Zen en of Tao is.. De rest is vrij makkelijk :P
pi_133508761
quote:

Volgens mij heb je gewoon niks kunnen maken van je leven. Had dan doorgestudeerd.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:52:55 #48
pi_133508790
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:44 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Het enigste probleem is nog het tot uitvoer brengen in een wereld die niet Zen en of Tao is.. De rest is vrij makkelijk :P
Dat is lastig inderdaad.

Maar hoe verder je zelf geraakt, hoe meer je omgeving, je vrienden en kennissen en zelfs je familie ook verandert. Uiteindelijk zijn de 'demonen' niet meer geïnteresseerd in je, omdat je te veel Licht uitstraalt en zij het Licht niet kunnen verdragen (althans nog niet, niet in hun huidige incarnatie).

Nu leef ik een beetje tussen twee werelden in. Overwegend ken ik Wijze en Verlichte mensen, maar soms ontmoet ik ook lage zielen. Dit is omdat ik zelf nog te werelds ben en nog veel te weinig Licht en Tao bezit. Het leven tussen twee werelden in is lastiger dan het leven in een der werelden.

Een zeer lage geest die woont in een slechte buurt met lage geesten, zal zich thuis voelen in de stront. Een Hoge Geest die omringd wordt door Hoge Geesten zal zich thuis voelen in de Hemel. Een lage geest zal de Hemel juist vervloeken, terwijl het leven tussen lage geesten voor een Hoge Geest een kwelling is.

Ik leef een beetje tussen deze twee werelden, hetgeen soms wel frustrerend is inderdaad. ;(
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:58:41 #49
pi_133508881
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:52 schreef HSG het volgende:

[..]

Volgens mij heb je gewoon niks kunnen maken van je leven. Had dan doorgestudeerd.
Ik had inderdaad wel graag een studie afgerond, ik ben dol op kennis. O+ Boeken. *; _O_

Tsja, voor studie had ik graag wel wat meer financiële middelen gehad.

Maar materiële prulleria interesseert me echt niet.

In Fryslan of Nederland is een studie niet te bekostigen voor me, maar wellicht dat ik in het buitenland kan gaan studeren. Ik denk erover Portugese taal en literatuur te gaan studeren in een Portugeestalig land. O+
pi_133509081
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

In Fryslan of Nederland is een studie niet te bekostigen voor me, maar wellicht dat ik in het buitenland kan gaan studeren. Ik denk erover Portugese taal en literatuur te gaan studeren in een Portugeestalig land. O+
En wat kun je daar uiteindelijk mee doen en hoeveel vraag is daar naar?
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')