Die maak je zelf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind die laatste best tof eigenlijk. Waar koop je deze dingen?
Kun jij dat, Mirjam?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij iemand die kan haken natuurlijk
Omg, deze is zo awesome, alleen net niet hoe ik hem wil.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, sorry
http://www.baardmuts.nl
Waar kan ik een bestelling plaatsen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Die maak je zelf.
Ik doe doe aan haken en breien en dan weet je zulke dingen.![]()
bij baardmuts.nl, trovey of mij, kennelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waar kan ik een bestelling plaatsen?
http://www.baardmuts.nl/Beanie-Baardmuts-Grijs-Bruinquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar wélke schreeuwt nou: "Ik ben een man, blijf met je tengels van me af!"?
Die is eigenlijk heel praktisch.quote:
Ik haak niet op bestelling...alleen uit liefde.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij baardmuts.nl, trovey of mij, kennelijk
Oh ik wel, soms. als iemand hier t graag wil, prima hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik haak niet op bestelling...alleen uit liefde.
Ook overdag. Waarom niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Die is eigenlijk heel praktisch.Wel in het donker dragen trouwens.
Wel voor chocola toch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik haak niet op bestelling...alleen uit liefde.
Ik ben nog te druk bezig om voor mezelf nog een sjaalmuts te makenquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh ik wel, soms. als iemand hier t graag wil, prima hoor
Dan ga ik opgepakt worden omdat men denkt dat ik vroeg aan het dementeren ben.quote:
Verkeerde moment van de maand.quote:[..]
Wel voor chocola toch.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan ga ik opgepakt worden omdat men denkt dat ik vroeg aan het dementeren ben.
[..]
Verkeerde moment van de maand.
Alleen die snor lijkt me niet zo lekker onder de neusquote:
O ja, die vind ik zelf eigenlijk ook wel leuk!quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze kan ook nog wel Janies. Leger = mannelijk.
[ afbeelding ]
Zou je in het donker zien dat het om een vrouw gaat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zou haar juist verkrachten als ze zo'n baard heeft.
Eerste.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou je in het donker zien dat het om een vrouw gaat?
Ja, dat zie je aan iemands figuur en manier van bewegen. Die baardmuts gaat daar niet bij helpenquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou je in het donker zien dat het om een vrouw gaat?
Serieus?quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn moeder gaat proberen een baardmuts voor me te haken
Welke wil je?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, als ze n patroon kan vinden
Toeval of is TS reclame voor haar webshop aan het maken?????quote:Op zondag 1 december 2013 17:54 schreef CnMaster_ het volgende:
Net stond er een advertentie van http://www.beardify.nl in de balk aan de linkerkant. Die zijn maar ¤15,99 ofzo.
quote:Op zondag 1 december 2013 18:08 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Toeval of is TS reclame voor haar webshop aan het maken?????
ok dan is het goed!quote:Op zondag 1 december 2013 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen webshop. Ik vind ze gewoon grappig.
In dit geval maakt het me niet uit, moest erom lachen. Heb er zojuist één besteldquote:Op zondag 1 december 2013 18:08 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Toeval of is TS reclame voor haar webshop aan het maken?????
pics!quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
In dit geval maakt het me niet uit, moest erom lachen. Heb er zojuist één besteld
Primaquote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
pics!
Als ie binnen is dan he...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |