schouders gaan te ver over de stang heen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:06 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Mij dan van paar weken terug: .
Al eens bekeken:
Te ver overextenden (geen idee waarom ik dat deed, echt automatisch). Opgelost
Terugweg is veel te ongecontroleerd. Ook al opgelost. (hoe vaker ik het bekijk hoe erger 't wordt).
Note: ik heb de matten verlegt tussen het 1ste en 2de filmpje. Plus dat ik bij het tweede filmpje deficit deadlifte. Ook heb ik een gescheurde borstspier (op dat moment erger). Het 2de gedeelte is een beetje teveel van het goede wat betreft ROM met deficit.
Mijn 1RM was 110Kg@65Kg een tijd geleden. Afgelopen week wel 2x5x97,5 gehaald. Maar moet eigenlijk veel rustiger aandoen met de gescheurde spier. Ga maar 1x in de week trainen en wil dan wel minstens deadliften.
Waar train je dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:06 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Mij dan van paar weken terug: .
Al eens bekeken:
Te ver overextenden (geen idee waarom ik dat deed, echt automatisch). Opgelost
Terugweg is veel te ongecontroleerd. Ook al opgelost. (hoe vaker ik het bekijk hoe erger 't wordt).
Note: ik heb de matten verlegt tussen het 1ste en 2de filmpje. Plus dat ik bij het tweede filmpje deficit deadlifte. Ook heb ik een gescheurde borstspier (op dat moment erger). Het 2de gedeelte is een beetje teveel van het goede wat betreft ROM met deficit.
Mijn 1RM was 110Kg@65Kg een tijd geleden. Afgelopen week wel 2x5x97,5 gehaald. Maar moet eigenlijk veel rustiger aandoen met de gescheurde spier. Ga maar 1x in de week trainen en wil dan wel minstens deadliften.
dit is gevaarlijk. Je tilt nog niet zwaar, maar zelfs op de lichtere gewichten kun je op deze manier je onderrug goed verzieken. Niet doen zo dus. Of grotere plates pakken, of het bij rack pulls houden (als ze geen grotere plates hebben, in welk geval je ook een nieuwe gym moet zoeken).quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Form check deadlift 2:
Krijg m'n rug echt niet holler dan dit, core is aangespannen, armen gestrekt.
vol die glutes erin inderdaad. Billen samenknijpen is een goede cue, maakt een groot verschil. Tevens die heup er vol in naar voren, alsof je een stoot geeft tijdens het neuken zegmaarquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
plates met de juiste hoogte zal een verschil maken denk ik.
Daarnaast moet je niet denken om het gewicht omhoog te brengen, maar naar achteren te trekken..vanuit je hakken en bilspieren.
aan de bar gaan hangen(naar achteren hangen) waarbij jeje lats aanspant .. hierdoor komt de spanning/rek uit de stang voordat je het optilt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is de slack uit de bar trekken dan? Gewoon even een hendig sjieke ruk aan de bar geven voordat je hem optilt?
Nice, dan hoef ik niks aan mijn vorm te veranderen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
aan de bar gaan hangen(naar achteren hangen) waarbij jeje lats aanspant .. hierdoor komt de spanning/rek uit de stang voordat je het optilt.
dit resulteert in een iets kortere rom voordat de echte lift begint, je beschermt je biceps en je activeert je lats en hamstrings veel meer.
dus niet ff rammen aan de bar, nee volle constante spanning eraan hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef Mark_Rutte het volgende:
Week 8 van mijn schema, ik zie progressie!![]()
Sportte hiervoor wel, maar trainde niet serieus en vrat/zoop als een tempelier.
Pics in de spoiler.Leuk hesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef Mark_Rutte het volgende:
Week 8 van mijn schema, ik zie progressie!![]()
Sportte hiervoor wel, maar trainde niet serieus en vrat/zoop als een tempelier.
Pics in de spoiler.Misschien is het mijn perceptie maar waar zijn je benen? Wat doe je voor benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gym is verderopquote:Op zondag 24 november 2013 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Naar aanleiding van de zeugen die hier gepost worden heb ik het idee dat gespierde mannen toch altijd meer op dikke vrouwen vallen. Ik zie ze ook vaak.
Misschien willen ze vanwege vele spierpijn iets zachts hebben om aan te duwen?
In Sparta hebben wij geen keus.quote:Op zondag 24 november 2013 10:57 schreef Intentiion het volgende:
Dalijk Low bar squats en misschien wat front squats als ik me goed voel
Zal aan de broek liggen gok ik, ik post straks wel even een benenfoto. 1x per week Squat, 45° leg press, leg curl, leg extension.quote:Op zondag 24 november 2013 00:43 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Misschien is het mijn perceptie maar waar zijn je benen? Wat doe je voor benen?
Je bent wel flink gegroeidquote:Op zondag 24 november 2013 12:12 schreef Susteren het volgende:
Hee jongens, ik heb een vraag.
[ afbeelding ]
Je ziet het misschien niet heel goed, maar ik (links) heb het probleem dat m'n voet zeg maar meer naar buiten gedraaid staat. Mijn knie en voet zijn dus geen rechte lijn. Nu vraag ik me af hoe ik dit kan trainen? Met lopen heb ik er helmaal geen last van en zijn ze helemaal recht, maar bij hockey staan ze (ook als ik niet schaats) een stuk meer naar buiten?
Thx!
Ik heb even een benenfoto gemaakt. Wel enige spieren aanwezig naar mijn mening, maar vet% moet drastisch omlaag om ze zichtbaar te krijgen. Op de foto lijken het ook erg korte stompjes, ben echter wel 1.93m lang.quote:Op zondag 24 november 2013 00:43 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Misschien is het mijn perceptie maar waar zijn je benen? Wat doe je voor benen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:54 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Ik heb even een benenfoto gemaakt. Wel enige spieren aanwezig naar mijn mening, maar vet% moet drastisch omlaag om ze zichtbaar te krijgen. Op de foto lijken het ook erg korte stompjes, ben echter wel 1.93m lang.Oke man, op die vorige foto's leek het totaal uit verhouding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |