abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133545631
Mij dan van paar weken terug: .
Al eens bekeken:
Te ver overextenden (geen idee waarom ik dat deed, echt automatisch). Opgelost
Terugweg is veel te ongecontroleerd. Ook al opgelost. (hoe vaker ik het bekijk hoe erger 't wordt :') ).

Note: ik heb de matten verlegt tussen het 1ste en 2de filmpje. Plus dat ik bij het tweede filmpje deficit deadlifte. Ook heb ik een gescheurde borstspier (op dat moment erger). Het 2de gedeelte is een beetje teveel van het goede wat betreft ROM met deficit.

Mijn 1RM was 110Kg@65Kg een tijd geleden. Afgelopen week wel 2x5x97,5 gehaald. Maar moet eigenlijk veel rustiger aandoen met de gescheurde spier. Ga maar 1x in de week trainen en wil dan wel minstens deadliften ;) .
pi_133546227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:06 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Al eens bekeken:
Terugweg is veel te ongecontroleerd. Ook al opgelost. (hoe vaker ik het bekijk hoe erger 't wordt :') ).

Note: ik heb de matten verlegt tussen het 1ste en 2de filmpje. Plus dat ik bij het tweede filmpje deficit deadlifte. Ook heb ik een gescheurde borstspier (op dat moment erger). Het 2de gedeelte is een beetje teveel van het goede wat betreft ROM met deficit.

Mijn 1RM was 110Kg@65Kg een tijd geleden. Afgelopen week wel 2x5x97,5 gehaald. Maar moet eigenlijk veel rustiger aandoen met de gescheurde spier. Ga maar 1x in de week trainen en wil dan wel minstens deadliften ;) .
schouders gaan te ver over de stang heen.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_133546342
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:06 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Al eens bekeken:

Waar train je dan?
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
pi_133546416
Omgeving Venlo.

Iets te ver naar voren ja. Moet meer boven de bb gaan hangen ipv ervoor.
  zaterdag 23 november 2013 @ 15:42:45 #80
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_133546428
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Form check deadlift 2:

Krijg m'n rug echt niet holler dan dit, core is aangespannen, armen gestrekt.
dit is gevaarlijk. Je tilt nog niet zwaar, maar zelfs op de lichtere gewichten kun je op deze manier je onderrug goed verzieken. Niet doen zo dus. Of grotere plates pakken, of het bij rack pulls houden (als ze geen grotere plates hebben, in welk geval je ook een nieuwe gym moet zoeken).
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 23 november 2013 @ 15:46:20 #81
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_133546491
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:26 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

plates met de juiste hoogte zal een verschil maken denk ik.

Daarnaast moet je niet denken om het gewicht omhoog te brengen, maar naar achteren te trekken..vanuit je hakken en bilspieren.
vol die glutes erin inderdaad. Billen samenknijpen is een goede cue, maakt een groot verschil. Tevens die heup er vol in naar voren, alsof je een stoot geeft tijdens het neuken zegmaar :')

Zit zelf nu op het punt dat ik de slack eerst uit de bar moet trekken. Lastig om mezelf aan te leren, maar nu ik op een 1RM van 165kg zit, gaan dit soort technische tweaks wel een rol spelen. Zowel op het gebied van veiligheid als progressie.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_133547050
Wat is de slack uit de bar trekken dan? Gewoon even een hendig sjieke ruk aan de bar geven voordat je hem optilt?
If not now, then when.
pi_133547144
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is de slack uit de bar trekken dan? Gewoon even een hendig sjieke ruk aan de bar geven voordat je hem optilt?
aan de bar gaan hangen(naar achteren hangen) waarbij jeje lats aanspant .. hierdoor komt de spanning/rek uit de stang voordat je het optilt.

dit resulteert in een iets kortere rom voordat de echte lift begint, je beschermt je biceps en je activeert je lats en hamstrings veel meer.

dus niet ff rammen aan de bar, nee volle constante spanning eraan hangen.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_133548008
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:16 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

aan de bar gaan hangen(naar achteren hangen) waarbij jeje lats aanspant .. hierdoor komt de spanning/rek uit de stang voordat je het optilt.

dit resulteert in een iets kortere rom voordat de echte lift begint, je beschermt je biceps en je activeert je lats en hamstrings veel meer.

dus niet ff rammen aan de bar, nee volle constante spanning eraan hangen.
Nice, dan hoef ik niks aan mijn vorm te veranderen.
If not now, then when.
  zaterdag 23 november 2013 @ 17:29:32 #85
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_133548736
Ik zal binnenkort eens kijken of ik een video kan posten van mijn DL en squat form, ben er zelf niet echt helemaal tevreden over maar kan het lastig beoordelen zonder het te zien. Heb net een chalk ball gehaald(waarom ik er niet eerder aan had gedacht bij een klimwinkel te gaan kijken :') ? ) dus gripproblemen moeten zo goed als opgelost zijn.

Overigens, dankzij hamstring stretches merk ik wel dat mijn form een stuk meer verbeterd is. Flexibiliteit is echt key in je form.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_133549887
Week 8 van mijn schema, ik zie progressie! :7
Sportte hiervoor wel, maar trainde niet serieus en vrat/zoop als een tempelier.
Pics in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:18:10 #87
347683 Boydie12
Dude where's my car?
pi_133559955
post hier niet vaak maar lees wel geregeld mee, ben nu een maand of 7 aan het trainen. Dacht van deel mijn stats etc. hier even, mocht ik nog eens posten weten jullie 'wie ik ben'.

1.78
74-75kg

SQ afgelopen week voor het eerst 5x 100, ging lekker. Volgende week 110kg proberen.
DL zit nu een beetje vast op 120 1rm, grip moet verstevigd worden..
BP 80x5 behaald, dit uitbouwen en dan proberen door naar 85-90!

Qua voeding heb ik niet een specifiek schema, ik let op m'n eiwitten en probeer een beetje aan te komen. Werkt tot nu toe redelijk goed.
Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:24:33 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_133560148
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef Mark_Rutte het volgende:
Pics in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hesje
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 24 november 2013 @ 00:43:58 #89
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_133562738
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:19 schreef Mark_Rutte het volgende:
Pics in de spoiler.
SPOILER
Misschien is het mijn perceptie maar waar zijn je benen? Wat doe je voor benen?
pi_133568018
Dalijk Low bar squats en misschien wat front squats als ik me goed voel ^O^
pi_133568089
Naar aanleiding van de zeugen die hier gepost worden heb ik het idee dat gespierde mannen toch altijd meer op dikke vrouwen vallen. Ik zie ze ook vaak.
Misschien willen ze vanwege vele spierpijn iets zachts hebben om aan te duwen?

:?
pi_133568162
Nice, heb me laten wegen/meten en ik ben ten opzichte van 1,5 jaar geleden best wel wat aangekomen terwijl met vetpercentage 6 procentpunt gedaald is (zit nu wel redelijk laag :') ). Aangezien ik pas weer sinds 3-4 maanden serieus sport geeft met dit mooi weer motivatie.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 24 november 2013 @ 11:12:48 #93
157922 fathank
pi_133568192
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:04 schreef Fanta-stick het volgende:
Naar aanleiding van de zeugen die hier gepost worden heb ik het idee dat gespierde mannen toch altijd meer op dikke vrouwen vallen. Ik zie ze ook vaak.
Misschien willen ze vanwege vele spierpijn iets zachts hebben om aan te duwen?

:?
Gym is verderop ;)
pi_133568708
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 11:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Gym is verderop ;)
Ik dacht dat ik in GYM postte :')...
Maar thanks O+
  zondag 24 november 2013 @ 12:12:57 #95
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_133569284
Hee jongens, ik heb een vraag.

Je ziet het misschien niet heel goed, maar ik (links) heb het probleem dat m'n voet zeg maar meer naar buiten gedraaid staat. Mijn knie en voet zijn dus geen rechte lijn. Nu vraag ik me af hoe ik dit kan trainen? Met lopen heb ik er helmaal geen last van en zijn ze helemaal recht, maar bij hockey staan ze (ook als ik niet schaats) een stuk meer naar buiten?

Thx!
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_133569940
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 10:57 schreef Intentiion het volgende:
Dalijk Low bar squats en misschien wat front squats als ik me goed voel ^O^
In Sparta hebben wij geen keus.
If not now, then when.
pi_133570714
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 00:43 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Zal aan de broek liggen gok ik, ik post straks wel even een benenfoto. 1x per week Squat, 45° leg press, leg curl, leg extension.
  zondag 24 november 2013 @ 13:31:44 #98
157922 fathank
pi_133571282
quote:
99s.gif Op zondag 24 november 2013 12:12 schreef Susteren het volgende:
Hee jongens, ik heb een vraag.

[ afbeelding ]

Je ziet het misschien niet heel goed, maar ik (links) heb het probleem dat m'n voet zeg maar meer naar buiten gedraaid staat. Mijn knie en voet zijn dus geen rechte lijn. Nu vraag ik me af hoe ik dit kan trainen? Met lopen heb ik er helmaal geen last van en zijn ze helemaal recht, maar bij hockey staan ze (ook als ik niet schaats) een stuk meer naar buiten?

Thx!
Je bent wel flink gegroeid :D
pi_133578053
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 00:43 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Ik heb even een benenfoto gemaakt. Wel enige spieren aanwezig naar mijn mening, maar vet% moet drastisch omlaag om ze zichtbaar te krijgen. Op de foto lijken het ook erg korte stompjes, ben echter wel 1.93m lang.

SPOILER
  zondag 24 november 2013 @ 17:19:38 #100
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_133578914
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:54 schreef Mark_Rutte het volgende:

[..]

Ik heb even een benenfoto gemaakt. Wel enige spieren aanwezig naar mijn mening, maar vet% moet drastisch omlaag om ze zichtbaar te krijgen. Op de foto lijken het ook erg korte stompjes, ben echter wel 1.93m lang.

SPOILER
Oke man, op die vorige foto's leek het totaal uit verhouding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')