quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de gemiddelde Nederlander is anders?
In de ochtend dan neem ik aan? Voor dat ze hoorden dat JFK vermoord was?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:25 schreef dekatophetspek het volgende:
Dit liedje van The Beach Boys werd opgenomen op 22 november 1963!!!!
Nee daarna, als reactie...quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de ochtend dan neem ik aan? Voor dat ze hoorden dat JFK vermoord was?
Zijn we ook, en onze voorouders hebben ook veel verdiend aan de slavenhandel die we nu van de gouden koets af willen poetsen als zwarte pagina in onze geschiedenis.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]Veel Nederlanders vinden ons eigen volk ook nog heel racistisch!
Mja ik blijf er bij dat we echt niet erger zijn dan elders op de wereld hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn we ook, en onze voorouders hebben ook veel verdiend aan de slavenhandel die we nu van de gouden koets af willen poetsen als zwarte pagina in onze geschiedenis.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1377899
Als ik ooit mijn ouders weer tegenkom zal ik ze wel vragen waar ze al die winsten van de slavenhandel uit 'ons' verleden hebben gelaten!quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn we ook, en onze voorouders hebben ook veel verdiend aan de slavenhandel die we nu van de gouden koets af willen poetsen als zwarte pagina in onze geschiedenis.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1377899
Hey ouwe !quote:
Dan zeggen we hetzelfdequote:Op vrijdag 22 november 2013 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik blijf er bij dat we echt niet erger zijn dan elders op de wereld hoor.
In veel Aziatische landen hebben ze echt een tering hekel aan Afrikanen bijvoorbeeld. Zelfs Ghandi moest niks van ze hebben.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:31 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Als ik ooit mijn ouders weer tegenkom zal ik ze wel vragen waar ze al die winsten van de slavenhandel uit 'ons' verleden hebben gelaten!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb gespit in mijn familie geschiedenis. Er was zeker kapitaal, maar slavenhandelaren of connectie's met de VOC of VEC heb ik niet kunnen ontdekken.
In ieder geval ben ik gewoon een berooide kale muis
Van deze kat vallen ook geen veren te plukken hoor...quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb gespit in mijn familie geschiedenis. Er was zeker kapitaal, maar slavenhandelaren of connectie's met de VOC of VEC heb ik niet kunnen ontdekken.
In ieder geval ben ik gewoon een berooide kale muis
Kat zit in een Kennedy fasequote:
Ik heb gewoon eelt op mijn handenquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:34 schreef ToT het volgende:
[..]Ja ik heb echt medelijden met je, meid!
Gelukkig weten we dat je geen man bent maar anders...quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eelt op mijn handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |