True dat, en dat doet hij absoluut niet!quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, af en toe mag je best wel een 2e keer nadenken voor je iemand compleet de grond in trapt.
quote:
Heb je ook gelijk in. Hij doet het wel zonder enig respect voor de medemens. Iemand boven zijn stand zou hij een verkeerde aan hebben, maar die zoekt de media niet uit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, af en toe mag je best wel een 2e keer nadenken voor je iemand compleet de grond in trapt.
ik heb 'm 28 jaar gerijptquote:
Mja Amerika kennende zullen ze dit wel meteen op één lijn trekken met Zwarte Piet enzo!quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:14 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Hij doet het wel zonder enig respect voor de medemens. Iemand boven zijn stand zou hij een verkeerde aan hebben, maar die zoekt de media niet uit.
tuurlijk niet. dat is niet grappig genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:14 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Hij doet het wel zonder enig respect voor de medemens. Iemand boven zijn stand zou hij een verkeerde aan hebben, maar die zoekt de media niet uit.
Ik probeer zeer zeker rekening te houden met hoe mijn uitspraken over kunnen komen op anderen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:11 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Doen wij dat wel dan? Gordon zegt wat vrijwel ieder autist hier denkt. Echter doet hij het openbaar, respect daarvoor.
Da's nog niet overjarig genoegquote:
golden ealling - ladal lovequote:Op vrijdag 22 november 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik probeer zeer zeker rekening te houden met hoe mijn uitspraken over kunnen komen op anderen.
En néé als een aziatisch iemand een podium zou betreden zou ik níet als eerste denken aan het menu bij een chinees maar vooral wat die persoon zou zingen.
niet goed genoeg voor je?quote:
Ahum, ik meen gisteren nog iets op de FP als reaktie geplaatst te hebben over dat de segregatie in de USA zo'n kleine 15 jaar geleden voor mij nog duidelijk (on)zichtbaar aanwezig wasquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja Amerika kennende zullen ze dit wel meteen op één lijn trekken met Zwarte Piet enzo!Wij zijn allemaal vieze racisten en Amerika is uiteraard zoals gewoonlijk weer heilig.
Ik moest wél even lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Bij aziaten in een talentenshow moet ik snel denken aan:quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik probeer zeer zeker rekening te houden met hoe mijn uitspraken over kunnen komen op anderen.
En néé als een aziatisch iemand een podium zou betreden zou ik níet als eerste denken aan het menu bij een chinees maar vooral wat die persoon zou zingen.
Heh ja maar er zijn genoeg Amerikanen die echt oogkleppen op hebben!quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik meen gisteren nog iets op de FP als reaktie geplaatst te hebben over dat de segregatie in de USA zo'n kleine 15 jaar geleden voor mij nog duidelijk (on)zichtbaar aanwezig was
Trusten kerelquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
maar luitjes, ik ga nu maar eens naar bedje toe.
doe rustig aan
Kat, (en Kally en Viro) bedankt voor het draaien
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
doe rustig aan
En de gemiddelde Nederlander is anders?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh ja maar er zijn genoeg Amerikanen die echt oogkleppen op hebben!ZIJ zijn het goede voorbeeld voor de wereld.
Ik werd geinspireerd door de Golden Eallingquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
Kat
Edit: Wél in de context van die tijd geplaatst
Anders is het hoogst politiek incorrect
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik werd geinspireerd door de Golden Ealling
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
doe rustig aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |