werkt SAM niet onder een virtuele laag?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik meen dat Fubar SAM draaiende heeft gekregen op W8.
Ik heb meerdere pogingen gewaagt maar loopt bij mij iedere keer stuk op de database.
Ik overweeg serieus deze laptop te downgraden naar W7, want daar werkt het wel.
Ja ik liep ook enorm te klooien met de installatie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Koste mij bijna een kwartier ergenis voordat ik eruit was, maar ik verwacht de komende weken nog weer vaker zo'n 'ik kan niet verder doorwerken balk totdat ik de M$ store bezocht heb en tig schermpjes verder ben voordat ik weer verder kan met waarvoor ik mijn laptop heb'
Ja hij heeft 32 bit, ik 64.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik meen dat Fubar SAM draaiende heeft gekregen op W8.
Ik heb meerdere pogingen gewaagt maar loopt bij mij iedere keer stuk op de database.
Ik overweeg serieus deze laptop te downgraden naar W7, want daar werkt het wel.
op zich werkt W8/64 verder primaquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij heeft 32 bit, ik 64.Op 32 bit heeft hij het idd aan het werken gekregen, maar op 64 niet.
Uh, virtuele laag? Je bedoelt SAM opstarten met oude W omgeving?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkt SAM niet onder een virtuele laag?
gewoon via VMWare, of desnoods die Microsoft meukquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, virtuele laag? Je bedoelt SAM opstarten met oude W omgeving?
Ik ben een unix-vrouwtje
Heb sinds augustus W8 en werkt op zich best prettig, maar kon vandaag een van onze helpdeks jongens ook nog wat leren
Visio 2010 kregen we niet geregistreerd op mijn PC, hij uiteindelijk via licentiebeheer instructie opnieuw installeren en SP2 opnieuw installeren.
Oplossing was veel simpler. Visio gewoon als .exe als admin opstarten en het registreren ging goed
Ja, dat is precies waar ik ook tegen aan liep.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij heeft 32 bit, ik 64.Op 32 bit heeft hij het idd aan het werken gekregen, maar op 64 niet.
Da's geen probleem!quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat is precies waar ik ook tegen aan liep.
Hmm, dan is het dus nog maar de vraag of ik het werkend ga krijgen als ik W7 64bit installeer
quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gewoon via VMWare, of desnoods die Microsoft meuk
Dan heeft M$ toch echt enge dingen in de kernel laag veranderd.quote:
nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ja VMWare de oplossing voor al uw hardware resource problemen
Moeten we jou misschien inhurenquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit problemen mee gehad
mja als VMWare gecertificeerde preek ik voor eigen parochie
Jij bent door gegaan met lezenquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:20 schreef dekatophetspek het volgende:
Jeemig ik ben geen Gordon fan maar dat volk op Reddit mag van mij ook tegen een muur gezet worden. Wat een niveau daar
SAP zou toch aardig moeten draaien op VMWarequote:Op vrijdag 22 november 2013 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moeten we jou misschien inhuren
VMware weet ik veel wat hier, Redhad 6.
Mountpoints over meerdere servers zijn niet mogelijk
Dat kan alleen via een netappshare, maar die hebben ze (beheerders) liever niet?
Mijn SAP-applicaties storten in door de blijkbare onmogelijkheden van vmware/redhad waar die sinds eind jaren '90 al prima via unix mountpoints of windowsshares konden werken
SAP draait ook aardig op VMWare als je je maar aan de SAP-standaarden houdt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SAP zou toch aardig moeten draaien op VMWare
(al kan ik daar weinig over zeggen eigenlijk, geen SAP ervaring)
Chess the Musicalquote:
quote:
heb dit nummer nog op een 45 toeren singletje ;s)quote:
Dan zijn het sukkels daar in DEF...quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent door gegaan met lezenbtw als je dit in def had gepost had je een ban gehad
Oh jee, Nederland bashen, of zitten ze Gordon af te zeiken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:20 schreef dekatophetspek het volgende:
Jeemig ik ben geen Gordon fan maar dat volk op Reddit mag van mij ook tegen een muur gezet worden. Wat een niveau daar
Nah, ze lezen daar wat letterlijker dan de modjes van ONZquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:27 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dan zijn het sukkels daar in DEF...
Ja denken dat alle Nederlanders zo zijn. Bekrompen sukkels zijn het die Amerikanen. Preuts volkje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, Nederland bashen, of zitten ze Gordon af te zeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |