quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:38 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Gelukkig weten we dat je geen man bent maar anders...
Kregen wij thuis niet, was te duurquote:
Kloptquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef Lejenk het volgende:
Geen lvl 42 morgen. Toch nog even multiplayer kunnen doen.
Het is nu wachten tot iemand aan de andere kant van de wereld z'n vrouwtje de deur uit trapt om te werken, zodat hij verder kan spelen.
Het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld
Daar is het mooi weer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt
Jij stapt zo waarschijnlijk weer een bed in. In de Philipijnen zijn heel veel mensen die dat op dit moment niet eens hebben
Kat draait al bijna 2 uur uit 'onze' memorylanequote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kat draait al bijna 2 uur uit 'onze' memorylane
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:55 schreef dekatophetspek het volgende:
Nog 1 plaat hierna en dan ben ik weer klaar met mijn melomanische uitspattingen
En dan begin je aan de megalomanischee uitspattingen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:55 schreef dekatophetspek het volgende:
Nog 1 plaat hierna en dan ben ik weer klaar met mijn melomanische uitspattingen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:56 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan begin je aan de megalomanischee uitspattingen?
Ben al lang niet meer naar een musical geweestquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
Stom genoeg, in de jaren '80 begin '90 was ik ook behoorlijk in de musicals. Ging graag naar Londen omdaar een musical te bezoeken.
Heb daar toen ook Chess gezien. Stom genoeg besefte ik pas toen ik de original cast eind jaren '90 in NL zag dat dat ook een hele erge koude oorlog musical was.
Goodnight Saigon heb ik dat persoonlijk dan nog meer bijquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
Deze![]()
![]()
![]()
Juist in relatie met Billy's oude nummers is DIT nummer voor mij de afsluiting van de koude oorlog
Dat is voor mij al 47 jaar geleden denk ik...quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben al lang niet meer naar een musical geweest
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:58 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dat is voor mij al 47 jaar geleden denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |