Ik heb het liever koud dan heet trouwens..quote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom draag je eigenlijk nog kleren? Op deze manier heb je het straks super warm in de zomer.
De joden hebben ze daar ook erg secuur uitgeroeid in Riga.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar er zitten hier ook veel Maro... nee te makkelijk.
Maar de halve mannelijke bevolking is daar tijdens de hoogtijdagen richting Siberische werkkampen gestuurd.
Nou, ik wacht hoor.quote:
Nah, wel iets minder maar wel een paar meter jaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat was 't, bijna 10 meter of zo?
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef Yonder het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet ik je bijstaan.
Nee ik slaap onder een zomerdekbed maar douche wel met 3 graden. dat is normaal.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus 's nachts slaap je ook niet onder een warme deken? En je zet de douche niet boven de 38 graden? Je moet het nu immers ijskoud hebben om de winter goed door te komen.
antwoord eerst op mijn dm okquote:
Met 3 graden?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik slaap onder een zomerdekbed maar douche wel met 3 graden. dat is normaal.
maar ik zeg ook niet dat mijn theorie klopt ;s
Hoe laat is het daarquote:Op donderdag 21 november 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
Wel raar, m'n vriend zit nu op Taipei international Airport, en er is daar gewoon helemaal niets open nu.. Dat is toch raar?
5 uur 's ochtendsquote:
oh 38quote:
gewoon met ijsklontjes douchenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
Al eindig ik een douche wel regelmatig koud trouwensmaar niet zo koud
Dan is op Schiphol ook niet veel open denk ik hoorquote:
dankjequote:
geen dankquote:
Niet veel, maar altijd wel wat. Ik heb het nog nooit meegemaakt iig dat er op een internationaal vliegveld helemaal niks open was 's nachtsquote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is op Schiphol ook niet veel open denk ik hoor
oke dan wil ik mijn dank terugquote:
Dat is wel lekker als je uit de sauna komtquote:Op donderdag 21 november 2013 22:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
gewoon met ijsklontjes douchen
Onbewust wist je dat het daar 7 uur later isquote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
Trouwens eng dit want ik wilde 5am als voorbeeld gebruiken
krijg je niet terugquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan wil ik mijn dank terug
deze grap is mede mogelijk gemaakt door Rodawa
Ohquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
krijg je niet terug
: (((((quote:
quote:
Winkels zullen dan niet open zijn in ieder geval. Hooguit misschien een kroeg of koffiehoekje maar ook op Schiphol is bijna alles 's nachts geslotenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet veel, maar altijd wel wat. Ik heb het nog nooit meegemaakt iig dat er op een internationaal vliegveld helemaal niks open was 's nachts
Blijkbaarquote:Op donderdag 21 november 2013 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onbewust wist je dat het daar 7 uur later is
en daar kan je niet over ?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
Heel m'n ogen tranen en jeuken ineens, ik heb denk ik per ongeluk m'n oude mascara opgedaan vanmiddag
Ik doe het dan ook nooitquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Op zulke tijden op een vliegtuig moeten rondhangen is trouwens een erg vervelende bezigheid.
Uhuh, maar de laatste bus ging om 1 uur ofzo, dus hij was daar al heel erg op tijd, zijn vlucht gaat om 6 uurquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Op zulke tijden op een vliegtuig moeten rondhangen is trouwens een erg vervelende bezigheid.
Nee winkelen hoeft hij ook niet, hij heeft hongerquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Winkels zullen dan niet open zijn in ieder geval. Hooguit misschien een kroeg of koffiehoekje maar ook op Schiphol is bijna alles 's nachts gesloten
Weg flikkeren dan die zooiquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
Heel m'n ogen tranen en jeuken ineens, ik heb denk ik per ongeluk m'n oude mascara opgedaan vanmiddag
Op een vliegtuig moeten rondhangen lijkt me eigenlijk altijd vervelendquote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Frustrerendquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee winkelen hoeft hij ook niet, hij heeft honger
Wat?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en daar kan je niet over ?
Bij mij ook niet meer.quote:
okequote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?
Ik kan sowieso al niet tegen make-up, mascara gaat net, maar deze blijkbaar niet meerNu maar even grondig weggehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |