Hoi man.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nog maar een keer dan
HALLON BALLON ALLEN
Mutoquote:
Sowieso dat ten koste van de zorg stuurt je al richting het antwoord niet waarquote:Op donderdag 21 november 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan vult men gewoon wat in, ja dan krijg je van die domme uitslagen
roger thatquote:
Ja vind ik ook.quote:
Juist jij zou communist moeten zijn. Lekker zuipen, geen werkdruk want je krijg je "geld" toch wel en een prachtige commiblock flat.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een RL foto van LittleRabbit
no mangquote:Op donderdag 21 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist jij zou communist moeten zijn. Lekker zuipen, geen werkdruk want je krijg je "geld" toch wel en een prachtige commiblock flat.
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist jij zou communist moeten zijn. Lekker zuipen, geen werkdruk want je krijg je "geld" toch wel en een prachtige commiblock flat.
Ik heb een komisch verhaal over een vage kennis (Letse), die uit eind '86 ofzo kwam en net voor de val van het communisme was gevlucht.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Blijft mooi dat je als 90 jarige rus gewoon 4 verschillende regimes hebt meegemaakt. Al moet je ook wel goed fout zijn wil je alle zuiveringen hebben weten te overleven.
Geen idee waar dit hersenspinsel vandaan kwam.
was net heel even op tc dus ze is al thuisquote:
Daarnet heel evenquote:
Nee, die ligt halfbevroren op straat nu denk ikquote:
Oh, mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
was net heel even op tc dus ze is al thuis
Dat behoort tot de mogelijkheden.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
zal ik de verwarming dan maar aan doen
het is nu wel koud
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die ligt halfbevroren op straat nu denk ik
heb heel de dag raam open gehad. beetje dom. best ver ook.quote:
Tot hoe laat moet ik je bijstaan.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
heb heel de dag raam open gehad. beetje dom. best ver ook.
Hoe dat zo? Het is giga-koud buiten.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ookquote:Op donderdag 21 november 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat je niet nu al moet wennen aan warmte vind ik. Ik loop ook nog met jas open en zonder handschoenen. Over een maand is het pas echt koud en dan ben je al gewend om je dik aan te kleden met deze kou.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Het is giga-koud buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |