Zeg meneer met ritme: is half 1 een optie straks of is dat te laat voor je?quote:Op zondag 24 november 2013 10:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik merk dat dat ritme bij mij echt een megaverschil maakt

Past uitstekend in mijn ritmequote:Op zondag 24 november 2013 10:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zeg meneer met ritme: is half 1 een optie straks of is dat te laat voor je?

Helaas het vroegst haalbare vrees ikquote:Op zondag 24 november 2013 10:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Past uitstekend in mijn ritmeBij de vuurtoren?
Edit - Bij nader inzien: Kan het ietsje eerder?

Ok, dan houden we het op half 1quote:Op zondag 24 november 2013 10:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Helaas het vroegst haalbare vrees ikZou er misschien nog n kwartiertje af kunnen snoepen..

thanks! Wordt slalommen om die kuitenbijters!quote:Op zondag 24 november 2013 10:39 schreef Quoi het volgende:
En succes Yorkshire lopers. (Kijk uit voor die terriers!)

quote:Op zondag 24 november 2013 10:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb gisteren mijn wijsvinger bijna onttopt tijdens het snijden van een teentje knoflook. Vinger zit in het verband en doet zoveel pijn dat ik eigenlijk geen zin heb om er mee te gaan rennen. Vanmiddag maar eens kijken of de pijn wat minder is en dan misschien een uurtje hobbelen. #vingertopchef

En dan zeggen ze dat knoflook goed voor je is...quote:Op zondag 24 november 2013 10:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb gisteren mijn wijsvinger bijna onttopt tijdens het snijden van een teentje knoflook. Vinger zit in het verband en doet zoveel pijn dat ik eigenlijk geen zin heb om er mee te gaan rennen. Vanmiddag maar eens kijken of de pijn wat minder is en dan misschien een uurtje hobbelen. #vingertopchef

As sharp as a knife!quote:Op zondag 24 november 2013 11:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het is een recept om je vingers bij op te eten. #fingerfood

http://knoflookisgezond.nl/quote:Op zondag 24 november 2013 10:58 schreef YUR het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat knoflook goed voor je is...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!

Zeker als je buiten adem ben.quote:Op zondag 24 november 2013 12:55 schreef hatsaflats het volgende:
En dat sociaal doen kost me ook altijd wel moeite

Een echte foksterquote:Op zondag 24 november 2013 12:55 schreef hatsaflats het volgende:
O, ja, door het bos. Nouja, het ging. Paar keer m'n enkel verzwikt, maar dat doe ik standaard als ik over onverharde ondergrond hobbel. In het begin vond ik ze veel te hard gaan, en later ontstond dus ook een achterhoede. Daar heb ik me bij aangesloten en toen ging het wel. Al met al vond ik het iets te veel van het goede: alles onverhard, veel hoogteverschillen en nog best een pittig tempo voor 16km. En dat sociaal doen kost me ook altijd wel moeite![]()

Ghe, daar hadden we hier geen last van. Ik kwam een groep van vier hardlopers tegen die een beetje aan het geinen waren. Eén werd naar rechts geduwd, dus ik riep dat het nog net iets harder moest om hem in de sloot te krijgen. Zegt er één: ,,jij moet ook harder'', wijzend op Gogo: ,,Daar is de bezemwagen al.''quote:Op zondag 24 november 2013 12:55 schreef hatsaflats het volgende:
En dat sociaal doen kost me ook altijd wel moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |