SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Deze is voor TGND
WhaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Deze is voor TGND
Post dan een lekkere meid, dan kunnen wij ook mee genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Post dan een lekkere meid, dan kunnen wij ook mee genieten
Dat heb ik gister al gedaan. ... en buurmeisje ook dus zeur niet zoquote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Post dan een lekkere meid, dan kunnen wij ook mee genieten
Dat is minder leukquote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik gister al gedaan. ... en buurmeisje ook dus zeur niet zo
Je kan toch zelf ook Googlen
Jaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je al in a woman's treasure gekeken
Meh.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Geen KPD toegangquote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelden.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je uberhaupt wel opgewonden worden... kouwe kikker
quote:
Ja, ik ga dus echt geen medelijden met jou hebbenquote:
Waarom dat dan niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus echt geen medelijden met jou hebben
quote:
En de topickill van de week bokaal gaat naar . . . TheGirlNextDoor!quote:
Seksspierpijnquote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen gaar en spierpijn
Maar het was het waard
Te lang geleden dat ik dat heb gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te lang geleden dat ik dat heb gehadIk heb alleen maar spierpijn van de sportschool...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ga ik niet eens heenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar spierpijn van de sportschool...
quote:
Gewoon beidequote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar spierpijn van de sportschool...
Ja het was alweer eventjes terug namelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens heen![]()
Dan heb jij je iig goed ingespannen gisteren
Hoeveel keer per week ga je normaal dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het was alweer eventjes terug namelijkMaar ging wel lekker... nu zaterdag weer met nieuw schema.
Dat voel je wel dan jaquote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het was alweer eventjes terug namelijkMaar ging wel lekker... nu zaterdag weer met nieuw schema.
2 keer in de week... soms 3quote:Op donderdag 21 november 2013 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeveel keer per week ga je normaal dan?
Netjesquote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 keer in de week... soms 3
Als de winter weer voorbij is 2 keer en 2 keer hardlopen buiten
tis me nu te koud en vorig jaar ben ik uitgegleden en dat vond ik een beetje eng...
Ja het is een beetje drama geweest.. ging zo lekker met afvallen en nu verslonst het weerquote:Op donderdag 21 november 2013 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Netjes
Ik moet ook weer gaan sporten eigenlijk, mn conditie is en blijft wel goed eigenlijk, maar ik kom aan
Nice, wil ook zoiets gaan inderdaad, misschien 3 of 4 keer.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 keer in de week... soms 3
Als de winter weer voorbij is 2 keer en 2 keer hardlopen buiten
tis me nu te koud en vorig jaar ben ik uitgegleden en dat vond ik een beetje eng...
Dank je, ik kan me goed kleden. Weeg nog steeds niet veel, maar krijg een buikje en dat vind ik irritant.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is een beetje drama geweest.. ging zo lekker met afvallen en nu verslonst het weer
Dat is niet aan je af te zien hoor... alhoewel kleding verhult ook een hoop (mits goede kleding)
Puik plan.. waarom wachten tot de winter voorbij is.... hardlopen opbouwen in de sportschoolquote:Op donderdag 21 november 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice, wil ook zoiets gaan inderdaad, misschien 3 of 4 keer.
Ja gladheid begint er helaas weer aan te komen.
Dan moet je er wat aan doenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ik kan me goed kleden. Weeg nog steeds niet veel, maar krijg een buikje en dat vind ik irritant.
Ga ik ook doen, probeer eerst op mijn eten te letten. Koop al geen snoep of chips meer.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Puik plan.. waarom wachten tot de winter voorbij is.... hardlopen opbouwen in de sportschool
[..]
Dan moet je er wat aan doen![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
En zojuist loop ik langs de thermometer en zie dat het buiten -0,3 is.....
Winter is coming
rubbers?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]morgen ff rubbers van mn auto invetten/smeren.
Deur/raam rubbers (is bij mij hetzelfde, de deurruiten hebben geen omlijsting en valt direct tegen de carrosserie rubbers, dus die ramen schuiven 2cm open bij het open doen van de deur, als ik die niet in vet, scheuren ze bij vorst.quote:
Aiquote:Op donderdag 21 november 2013 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deur/raam rubbers (is bij mij hetzelfde, de deurruiten hebben geen omlijsting en valt direct tegen de carrosserie rubbers, dus die ramen schuiven 2cm open bij het open doen van de deur, als ik die niet in vet, scheuren ze bij vorst.
Noeesssssssquote:Op donderdag 21 november 2013 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Noooo, mijn serie has come to an end
Ook een goed idee ja, beetje conditiequote:Op donderdag 21 november 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Puik plan.. waarom wachten tot de winter voorbij is.... hardlopen opbouwen in de sportschool
Weer een nieuwe zoeken dusquote:Op donderdag 21 november 2013 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb er genoeg nog klaarstaan om aan te beginnen. Maar.. noooquote:
Ja jij bracht me op dat ideequote:Op donderdag 21 november 2013 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook een goed idee ja, beetje conditie
Welke serie?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Altijd vervelend jaquote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb er genoeg nog klaarstaan om aan te beginnen. Maar.. noooDeze was echt fucking goed en ik zit er helemaal in enzo en ik wil dat het verder gaat enzo
Ik ben onschuldigquote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij bracht me op dat idee
nu nog uitvoeren... daar schort het vaak wat aan
Nee, anders zei ik niet dat 'ie 'to an end' gekomen was, hequote:Op donderdag 21 november 2013 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd vervelend ja
Gaat die nog verder? Then;
[ afbeelding ]
Ik heb niemand nodig om dat te doen... ik moet dat zelf doenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd vervelend ja
Gaat die nog verder? Then;
[ afbeelding ]
Niet dus
[..]
Ik ben onschuldig
Gewoon iemand hebben om je af en toe te schoppen
Goedzoquote:Op donderdag 21 november 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niemand nodig om dat te doen... ik moet dat zelf doen
En ik dan? Verlies ik weer een functiequote:Op donderdag 21 november 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een excuusnegerquote:Op donderdag 21 november 2013 22:48 schreef Viro het volgende:
[..]
En ik dan? Verlies ik weer een functie
Als jij mij schopt hoek ik je op je bakkesquote:Op donderdag 21 november 2013 22:48 schreef Viro het volgende:
[..]
En ik dan? Verlies ik weer een functie
Weten is de eerste stapquote:Op donderdag 21 november 2013 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ho effe ... moet het eerst wel doen he?
Oi alleen lola mag dat zeggenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een excuusneger
Oh yes pls, i like it roughquote:Op donderdag 21 november 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij mij schopt hoek ik je op je bakkes
Haat datquote:Op donderdag 21 november 2013 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, anders zei ik niet dat 'ie 'to an end' gekomen was, he![]()
Owquote:Op donderdag 21 november 2013 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik moet gedisciplineerd wordenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haat dat
Zeker ook zo'n leuke cliffhanger als einde?
[..]
Ow![]()
Is ze wel een beetje gedisciplineerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet perse een cliffhanger. Maar wel een einde waar de hele serie om draaide, zonder dat je te zien krijgt hoe het verder gaat nu bereikt is wat ze wilden bereikenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haat dat
Zeker ook zo'n leuke cliffhanger als einde?
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik moet gedisciplineerd worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Minder datquote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet perse een cliffhanger. Maar wel een einde waar de hele serie om draaide, zonder dat je te zien krijgt hoe het verder gaat nu bereikt is wat ze wilden bereikenAl is het maar 1 aflevering
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik moet gedisciplineerd worden![]()
![]()
![]()
Als doelt op wiet, dan ben ik fucking jaloersquote:Op donderdag 21 november 2013 22:55 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
![]()
Straks maar even mijn "slaapmedicatie innemen"
Ja, why?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als doelt op wiet, dan ben ik fucking jaloers
Vertel?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh er schiet mij iets leuks binnen, tenminste leuk voor mij
Financiële shitquote:
Ah shitquote:Op donderdag 21 november 2013 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Financiële shitDus voorlopig geen wiet voor mij
Etterbakquote:Op donderdag 21 november 2013 22:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja nee, dan weet je waar jij moet op letten als wij volgende keer meeten
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Zal die van vannacht opsteken namens jou
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 21 november 2013 23:04 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let niet op de aansteker
Beetje gayquote:Op donderdag 21 november 2013 23:04 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let niet op de aansteker
Wel nicequote:Op donderdag 21 november 2013 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoelingWou alleen laten zien dat ie puur is
En het dan vergetenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Zal er 1 apart houden voor jou op volgende meet
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Zal er 1 apart houden voor jou op volgende meet
siep was niet jarig op een zomerse dagquote:Op donderdag 21 november 2013 23:16 schreef Viro het volgende:
Die ene keer telt niet, zat toen in mijn jaszak en die had ik niet bij me op dat mooie zomerse dag
Dat was op de meet, op dr bday had ik wel wiet bij mequote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
siep was niet jarig op een zomerse dag
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
Blijft een slap (je zei slap hihi) excuus.
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
Blijft een slap (je zei slap hihi) excuus.
quote:
ohja de meet...quote:Op donderdag 21 november 2013 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was op de meet, op dr bday had ik wel wiet bij me
En dan zeggen ze dat wiet slecht voor je geheugen is, ik weet tenminste nog wanneer ik wiet was vergeten jij nietquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:28 schreef Viro het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat wiet slecht voor je geheugen is, ik weet tenminste nog wanneer ik wiet was vergeten jij niet
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar eens richting bed. Slaap lekker iedereen![]()
Dit is het resultaat van langdurig wiet rokenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:28 schreef Viro het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat wiet slecht voor je geheugen is, ik weet tenminste nog wanneer ik wiet was vergeten jij niet
Slaap lekker meisjequote:Op donderdag 21 november 2013 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar eens richting bed. Slaap lekker iedereen![]()
Smoesjesquote:Op donderdag 21 november 2013 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is het resultaat van langdurig wiet roken
Ik word ook een daggie ouder
Mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is voor mietjes
Ik wil hier heen
[ afbeelding ]
Dat sowieso hoewel na 40uur ik wel moe benquote:Op donderdag 21 november 2013 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is voor mietjes
Ik wil hier heen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is voor mietjes
Ik wil hier heen
[ afbeelding ]
Aah, tof!quote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bergen (Noorwegen)
Gewoon omdat het Bergen is
en ik zelf uit Bergen kom (NL dan)
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
Mooi toch die sneeuw en die lampjes
Moet er nog steeds eens terug, maar dan wil ik in de zomer en de winterquote:
Ja wel ja joh... wrijf het er nog even in ookquote:Op donderdag 21 november 2013 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet er nog steeds eens terug, maar dan wil ik in de zomer en de wintertijdens beide seizoenen is het zo mooi!
Ik heb ook in Dublin gewoond, dat was een stuk minder mooiquote:Op donderdag 21 november 2013 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel ja joh... wrijf het er nog even in ook
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bergen (Noorwegen)
Gewoon omdat het Bergen is
en ik zelf uit Bergen kom (NL dan)
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
En terecht ... scandinavie is mooi
Ik ga ook![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alweer thuis
Maar goed, vanmiddag nog van 14 tot 19 werken..
Zo eerst naar de bandenboer velgen wegbrengen, dan naar huis en ID-kaart ophalen om 9:15, daarna relaxen en ontbijten..
was er een spanning en komt er een date 2?quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk en gezellig.Verder niks bijzonders gebeurd.
Ja ergens in de loop van volgende week waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was er een spanning en komt er een date 2?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ergens in de loop van volgende week waarschijnlijk.
Boh wat had ze een fijne bips
hij zegt toch 'niets bijzonders gebeurd'quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]had je dr nog mee naar huis genomen?
Nee dat leek me bij nader inzien niet zo'n goed planquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]had je dr nog mee naar huis genomen?
Pics!quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heertje jijquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat leek me bij nader inzien niet zo'n goed plan. Ik heb haar netjes thuis gebracht
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze FB. En nee, geen picsquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pics!
Heeft ze FB?![]()
[..]
Heertje jij
heel slim. Volgende date wel zoenen hequote:Op vrijdag 22 november 2013 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat leek me bij nader inzien niet zo'n goed plan. Ik heb haar netjes thuis gebracht
Zekerquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel![]()
ruim 20K aan tweets
[..]geslaagd avondje dus?
hij zei dat er weinig gebeurd was. Daaruit trok ik die conclusiequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lees nergens dat hij haar niet gezoend heeft
Weinig betekent niet dat er niks gebeurd is hequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel slim. Volgende date wel zoenen he
En zorgen dat je huisje toonbaar/af is.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weinig betekent niet dat er niks gebeurd is he
En dat zit wel goed. Van het weekend wordt witgoed geleverd, en zet ik mn bed ook over
Nopequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dat is fijn.
Weet je al wat je gaat doen komende week?
Handigquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:43 schreef PeuRac het volgende:
Ik vond mn laptop al traag de laatste dagen, bleek het energie profiel van maximale prestaties naar maximale accuduur gegaan te zijn. Geen wonder dat die langzamer was
Komt vanzelf welquote:
Inderdaadquote:
Zorg iig dat je huis perfect in orde isquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaadmaar nu kan ik weer fatsoenlijk meerdere dingen tegelijk doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinnie is vast goed in masserenquote:Zorg iig dat je huis perfect in orde isZet massage olie naast je bed, ook al ga je het niet gebruiken, het zien zorgt al voor een positieve vibe
![]()
sorry Vin![]()
Vin heeft nog nooit gedate?quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaadmaar nu kan ik weer fatsoenlijk meerdere dingen tegelijk doen
[..]
Zorg iig dat je huis perfect in orde isZet massage olie naast je bed, ook al ga je het niet gebruiken, het zien zorgt al voor een positieve vibe
quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik wist niet dat mannen konden multitasken
Kom maar langs, dan zal ik het laten merkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is irrelevantquote:[..]
Vinnie is vast goed in masseren![]()
sorry Vin
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Wat ben jij op oorlogspad vandaag?quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vin heeft nog nooit gedate?
Ja daag.. werken zal jequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan zal ik het laten merken
Dat kan ik er gewoon naastquote:
Jij doet alsof Vin een dom kind is dat niet weet hoe hij moet daten, daar stoor ik mij aan. Laat Vin vooral lekker doen waar hij zich goed bij voelt, juist dan laat hij zichzelf zien en is het niet van die spastische geforceerde shit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ben jij op oorlogspad vandaag?
Waar zeg ik dat danquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij doet alsof Vin een dom kind is dat niet weet hoe hij moet daten, daar stoor ik mij aan. Laat Vin vooral lekker doen waar hij zich goed bij voelt, juist dan laat hij zichzelf zien en is het niet van die spastische geforceerde shit.
Vooral niet teveel naar jou luisteren en z'n eigen ding doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dat is fijn.
Weet je al wat je gaat doen komende week?
Ga jij nu eerst uberhaupt maar eens een date of zelfs maar een nummer regelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vooral niet teveel naar jou luisteren en z'n eigen ding doen
Zo kom je over met je 'zorg dat je dit..' etc.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat danJe klinkt vooral gefrustreerd met deze opmerkingen
PTXquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Even wat vrolijkheid in het topic hoor
Dit. Ik ben geen kneusjequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vin heeft nog nooit gedate?
Meh dat zuigtquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze waren uitverkocht.. kon niet heen
Ik ben wel vrolijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Even wat vrolijkheid in het topic hoor
quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik wist niet dat mannen konden multitasken
Heel goed. <insert faxiesmilie.gif>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vinnie is vast goed in masseren![]()
sorry Vin
Ik ook ondanks wederom een klote nachtquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben wel vrolijkHeb heerlijk geslapen
en ga vanavond met goede vrienden lekker wat eten
quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoorde gisteren een lekker nummer. Was Calvin Haris remix van Pentulem ofzo? met 'eat sleep evil nogwat'
Dat wil ik ook nog eens doen, hoe bevalt dat?quote:
Ik ga vandaag proberen zonder pijnstilling proberen, dus vandaag nog vloeibaar, maar met pijnstilling kan ik enigszins eten. Krijg alleen mijn mond nog niet heel ver openquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai meisje...
Kan je inmiddels al wat eten eigenlijk ?
Dat is wel een irritant bazennummerquote:
Jeetje klinkt alsof de boel helemaal verkrampt is?quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga vandaag proberen zonder pijnstilling proberen, dus vandaag nog vloeibaar, maar met pijnstilling kan ik enigszins eten. Krijg alleen mijn mond nog niet heel ver open
niet professioneel, wel van iemand die zeer goed is en het ook wel Echt heeft geleerd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog eens doen, hoe bevalt dat?
Maakt ook niet zoveel uit toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet professioneel, wel van iemand die zeer goed is en het ook wel Echt heeft geleerd.
Welke ga je?quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Is het al zaterdagavond.. ik heb zo'n zin in concertje![]()
nee iddquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt ook niet zoveel uit toch?
Mijn masseuze is naar Zweden verhuisdsamen gaan wonen met d'r vriend
Oeh Nicequote:
De sletquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt ook niet zoveel uit toch?
Mijn masseuze is naar Zweden verhuisdsamen gaan wonen met d'r vriend
Die ja. Bijna goedquote:
Het voelt meer alsof de boel veelste strak gehecht is, ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel een irritant bazennummer
[..]
Jeetje klinkt alsof de boel helemaal verkrampt is?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het voelt meer alsof de boel veelste strak gehecht is, ofzo.
Auwtsjquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders na het weekend even naar de HA? Of het ziekenhuis als je het niet vertrouwdquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vaak gebruiken ze van die zelfoplossende hechtingen... als dat te strak gehecht is duurt het volgens mij alleen maar langer voor ze oplossenquote:
ieeeehh!! getverquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vaak gebruiken ze van die zelfoplossende hechtingen... als dat te strak gehecht is duurt het volgens mij alleen maar langer voor ze oplossen
J heeft em toen er zelf uitgetrokkendie was het zat dat er zo'n eind los zat te bungelen
ik zou meteen even bellen, misschien is er wel een logische verklaring voor en dan ben je maar weer gerustgesteldquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders na het weekend even naar de HA? Of het ziekenhuis als je het niet vertrouwd
Mwoahquote:
Halloquote:
Omdat, omdat, omdat.. We je stiekem toch wel missenquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo
Wat doen jullie blij zeg
quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah
[..]
Hallo
Wat doen jullie blij zeg
Nee man, electrische dekens is voor bejaardenquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:44 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Nog mensen die in hun bed zo een warmte deken gebruiken met de als maar dalende temperaturen in de avond? Ik moet zeggen zoiets om je bed op te warmen terwijl het ledikant e.d. erop ligt is een aangenaam gevoel.
Is het heel lullig om nu te zeggen dat ik FOK! eigenlijk helemaal niet mis?quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat, omdat, omdat.. We je stiekem toch wel missen
Truequote:Op vrijdag 22 november 2013 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Alleen als mijn koffie op is moet ik echt ff wat gaan doen....
Uhmquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:44 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Nog mensen die in hun bed zo een warmte deken gebruiken met de als maar dalende temperaturen in de avond? Ik moet zeggen zoiets om je bed op te warmen terwijl het ledikant e.d. erop ligt is een aangenaam gevoel.
Oh jakkesquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vaak gebruiken ze van die zelfoplossende hechtingen... als dat te strak gehecht is duurt het volgens mij alleen maar langer voor ze oplossen
J heeft em toen er zelf uitgetrokkendie was het zat dat er zo'n eind los zat te bungelen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Jij legt een ledikant op je bed?
Oke meisje *knuffel*quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het heel lullig om nu te zeggen dat ik FOK! eigenlijk helemaal niet mis?
[..]
True![]()
Ik ga de bank weer op. Voel me beroerd en heb een rotdag
Hoi en doeiquote:
Beter niet knuffelen!!quote:
Ik sprak niet in naam van Fok!quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het heel lullig om nu te zeggen dat ik FOK! eigenlijk helemaal niet mis?
[..]
True![]()
Ik ga de bank weer op. Voel me beroerd en heb een rotdag
Oh bah nou dan nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi en doei
[..]
Beter niet knuffelen!!
Snot is overal!
Bah, beterschapquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi en doei
[..]
Beter niet knuffelen!!
Snot is overal!
Zo was het met mijn andere kant ook. Uiteindelijk kwam dat ook wel goed. Ik vind het voorlopig wel best. Als ik over een maand mijn mond nog steeds niet net zo ver kan open krijgen als ik eerder kon, dan ga ik wel terug.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders na het weekend even naar de HA? Of het ziekenhuis als je het niet vertrouwd
voor mezelf?quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Succes, kijk uit voor wegpiraten!
He jakkes.... ik hoop voor je dat het niet zo lang duurt hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo was het met mijn andere kant ook. Uiteindelijk kwam dat ook wel goed. Ik vind het voorlopig wel best. Als ik over een maand mijn mond nog steeds niet net zo ver kan open krijgen als ik eerder kon, dan ga ik wel terug.
Mja, achquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He jakkes.... ik hoop voor je dat het niet zo lang duurt hoor
quote:
Dat lijkt me wel weer briljantquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Collega heeft foute hits top 1000 opgezet
Serveerster of Keuken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo sollicitatie bij Blue Sakura
Succes alvastquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Veel succes.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
80k is leuk maar niet als je daardoor minder imago krijgt waardoor je helemaal nergens meer voor gevraagd wordtquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:16 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ig-vertrek-ncrv.html
Damn, 80k vangen voor een reclame en dan nog klagen.
Van mij zouden ze me dan elke week mogen vragen voor de meest achterlijke reclames.
Arrogante lul.
Hij werd al niet meer gevraagd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
80k is leuk maar niet als je daardoor minder imago krijgt waardoor je helemaal nergens meer voor gevraagd wordt
Oeh succes!quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als je niet meer gevraagd word dan doe je al iets verkeerd. Sowieso geld is ook niet alles.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij werd al niet meer gevraagd.
En dan nog, als ik met reclames meer kan binnen tikken dan met "serieus" televisiewerk dan zou ik het wel weten.
Dat lelijke huis van hem moet toch betaald worden.
Oh wauwquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog nooit zo'n snel gesprek gehadVolgende week beginnen
Geld is niet alles nee, maar als ik met minimale inspanning zo veel geld binnen kan halen dan zou ik het altijd doen, en dan niet achteraf gaan lopen klagen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je niet meer gevraagd word dan doe je al iets verkeerd. Sowieso geld is ook niet alles.
Bediening, serveerster, whats in a name, kort strak rokje en schort om je heupen en door de tent huppelen maarquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bediening heet dat danDat dus
Damnquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zag laatst ergens dat ze eigenlijk al binnen 12 seconden weten of ze je aan nemen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Erbijquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bediening, serveerster, whats in a name, kort strak rokje en schort om je heupen en door de tent huppelen maar![]()
Erbij of in plaats van?
Succes iig!
Vaak is de eerste indruk inderdaad al doorslaggevend.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens dat ze eigenlijk al binnen 12 seconden weten of ze je aan nemen.
Maar gefeliciteerd. Waarom ging het zo snel?
Omdat een vriend van me er werkt en al veel verteld had over mijquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens dat ze eigenlijk al binnen 12 seconden weten of ze je aan nemen.
Maar gefeliciteerd. Waarom ging het zo snel?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak is de eerste indruk inderdaad al doorslaggevend.
Ah, nice. Vriendjespolitiek.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat een vriend van me er werkt en al veel verteld had over mij
Lekkerrrrrrrrrquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:11 schreef Myraela het volgende:
Vanavond biefstuk eten.ik kijk er nu al naar uit.
Te laat om je nog uit te nodigen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:11 schreef Myraela het volgende:
Vanavond biefstuk eten.ik kijk er nu al naar uit.
Mij uit te nodigen, of jezelf uit te nodigen voor biefstuk?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te laat om je nog uit te nodigen?
ligt eraan hoe je 'm baktquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:13 schreef Myraela het volgende:
één van de voordelen van gezonder willen eten, biefstuk is nou eenmaal gezond en mager.
Frituren?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan geen ongezonde manier verzinnen om een biefstukje te bakken.
met heel veel boterquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan geen ongezonde manier verzinnen om een biefstukje te bakken.
Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mij uit te nodigen, of jezelf uit te nodigen voor biefstuk?
ik wist dit helemaal nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:25 schreef Myraela het volgende:
Oftewel biefstuk is gewoon wondereten. En daarom heb ik eigenlijk gewoon de plicht om het elke dag te eten.
Nog één?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef Myraela het volgende:
Je kunt hier trouwens nooit meer langs komen kaneel, we krijgen er nog een poes bij waarschijnlijk.
Sorry.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog één?
Ik voel me aan de kant gezet.
Dit is toch niet ook een schoeneneter?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Het is twi zijn oude kat, of nouja, die van zijn vader. Maar die vind dat die er te weinig thuis voor is. Dus of wij plek hadden voor nog eentje.
Neehoor, dit is gewoon een rustig poesje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is toch niet ook een schoeneneter?
Dus die gaat met de beer beneden zitten als ik er ben?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, dit is gewoon een rustig poesje.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus die gaat met de beer beneden zitten als ik er ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |