SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Deze is voor TGND
WhaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Deze is voor TGND
Post dan een lekkere meid, dan kunnen wij ook mee genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Post dan een lekkere meid, dan kunnen wij ook mee genieten
Dat heb ik gister al gedaan. ... en buurmeisje ook dus zeur niet zoquote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Post dan een lekkere meid, dan kunnen wij ook mee genieten
Dat is minder leukquote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik gister al gedaan. ... en buurmeisje ook dus zeur niet zo
Je kan toch zelf ook Googlen
Jaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je al in a woman's treasure gekeken
Meh.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Geen KPD toegangquote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelden.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je uberhaupt wel opgewonden worden... kouwe kikker
quote:
Ja, ik ga dus echt geen medelijden met jou hebbenquote:
Waarom dat dan niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus echt geen medelijden met jou hebben
quote:
En de topickill van de week bokaal gaat naar . . . TheGirlNextDoor!quote:
Seksspierpijnquote:Op donderdag 21 november 2013 22:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen gaar en spierpijn
Maar het was het waard
Te lang geleden dat ik dat heb gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te lang geleden dat ik dat heb gehadIk heb alleen maar spierpijn van de sportschool...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ga ik niet eens heenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar spierpijn van de sportschool...
quote:
Gewoon beidequote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar spierpijn van de sportschool...
Ja het was alweer eventjes terug namelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens heen![]()
Dan heb jij je iig goed ingespannen gisteren
Hoeveel keer per week ga je normaal dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het was alweer eventjes terug namelijkMaar ging wel lekker... nu zaterdag weer met nieuw schema.
Dat voel je wel dan jaquote:Op donderdag 21 november 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het was alweer eventjes terug namelijkMaar ging wel lekker... nu zaterdag weer met nieuw schema.
2 keer in de week... soms 3quote:Op donderdag 21 november 2013 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeveel keer per week ga je normaal dan?
Netjesquote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 keer in de week... soms 3
Als de winter weer voorbij is 2 keer en 2 keer hardlopen buiten
tis me nu te koud en vorig jaar ben ik uitgegleden en dat vond ik een beetje eng...
Ja het is een beetje drama geweest.. ging zo lekker met afvallen en nu verslonst het weerquote:Op donderdag 21 november 2013 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Netjes
Ik moet ook weer gaan sporten eigenlijk, mn conditie is en blijft wel goed eigenlijk, maar ik kom aan
Nice, wil ook zoiets gaan inderdaad, misschien 3 of 4 keer.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 keer in de week... soms 3
Als de winter weer voorbij is 2 keer en 2 keer hardlopen buiten
tis me nu te koud en vorig jaar ben ik uitgegleden en dat vond ik een beetje eng...
Dank je, ik kan me goed kleden. Weeg nog steeds niet veel, maar krijg een buikje en dat vind ik irritant.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is een beetje drama geweest.. ging zo lekker met afvallen en nu verslonst het weer
Dat is niet aan je af te zien hoor... alhoewel kleding verhult ook een hoop (mits goede kleding)
Puik plan.. waarom wachten tot de winter voorbij is.... hardlopen opbouwen in de sportschoolquote:Op donderdag 21 november 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice, wil ook zoiets gaan inderdaad, misschien 3 of 4 keer.
Ja gladheid begint er helaas weer aan te komen.
Dan moet je er wat aan doenquote:Op donderdag 21 november 2013 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ik kan me goed kleden. Weeg nog steeds niet veel, maar krijg een buikje en dat vind ik irritant.
Ga ik ook doen, probeer eerst op mijn eten te letten. Koop al geen snoep of chips meer.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Puik plan.. waarom wachten tot de winter voorbij is.... hardlopen opbouwen in de sportschool
[..]
Dan moet je er wat aan doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |