Ah, de rest komt misschien nog, jeweetmaarnooitquote:Op maandag 25 november 2013 20:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op nog een serie en dan is het een dom concert
Nee donderdag pas en volgende week donderdag waarschijnlijk het laatste afl. Week erop woensdag optreden!quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:47 schreef static het volgende:
Is er nou nog een aflevering morgen? Komt geen end aan.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb het ook wel een beetje gezien.
Concert sla ik sowieso over en terugblikken, samenvattingen en compilaties probeer ik ook te vermijden.
Tijd voor iets nieuws.
Ik ook niet. Te veel herhaling van zetten met hysterische uithalen. Heb de laatste twee afleveringen dan ook niet meer gekeken.quote:
Mooi, dan hoef ik er niet heen, ik zie het wel op TVquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Benefietgala met Geer en Goor![]()
Gerard Joling en Gordon besluiten hun serie Effe Geen Cent te Makken met een live benefietprogramma waarmee ze zoveel mogelijk geld willen ophalen voor het Nationaal Ouderenfonds.
De liveshow in het decor van The Voice of Holland is woensdag 11 december live te zien bij RTL4 van 20.30 tot 22.30 uur.![]()
![]()
![]()
In mijn nieuwe gids staat 5 december dat ze te zien zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht a.s. donderdag de laatste.
Je zag vorige week toch in het voorstukje voor deze week dat ze toen klaar waren en afscheid namen?
Klopt nu lees ik pas goed wat je schrijft. ik snap er ook niks van. Wij wachten donderdag maar afquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht a.s. donderdag de laatste.
Je zag vorige week toch in het voorstukje voor deze week dat ze toen klaar waren en afscheid namen?
Zal wel compilatie zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In mijn nieuwe gids staat 5 december dat ze te zien zijn.
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
OEEEEEEEEEEEEHHHHHOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEHOEOEHEOEHEOEOE!!!@
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
OEEEEEEEEEEEEHHHHHOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEHOEOEHEOEHEOEOE!!!@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |