Smaakvol.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat ze irl ook gaan samenwonen
Maar dat zal wel niet...
En heeft iemand de Linda toevallig van afgelopen week gezien/gelezen?
Staat kennelijk een interview in met Gordon en 'spraakmakende foto's. Ik zag deze
[ afbeelding ]

Inderdaad. Irene is niet op haar mondje gevallen. Schitterend hoe zij haarfijn de situatie uitlegde.quote:

quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
Ze gaan trouwen, krijgen een baby of... nog een seizoentwitter:GordonBlaricum twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 12:25:02Geer en ik komen met groot nieuws as maandag!!! Yessss!!! reageer retweet

Haha dat zag ik ook staan..Komt dat van jou (Waar zijn mijn oordoppen)?quote:Op maandag 25 november 2013 11:23 schreef Rianne84 het volgende:
Op Facebook staat dat ze samen een concert gaan geven... Waar zijn mn oordoppen?

Een soort Toppers zonder Froger en Boom? Nou, spannend.quote:Op maandag 25 november 2013 11:23 schreef Rianne84 het volgende:
Op Facebook staat dat ze samen een concert gaan geven... Waar zijn mn oordoppen?

Ja maar de opbrengst gaat hier heen, dus dat is wel mooiquote:Op maandag 25 november 2013 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een soort Toppers zonder Froger en Boom? Nou, spannend.

Misschien ga ik er wel heenquote:Gerard Joling en Gordon geven concert
ma 25 nov 2013
AMSTERDAM -
Gerard Joling en Gordon staan volgende maand samen op het podium in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
De twee heren geven op 11 december een afsluitingsconcert voor hun succesvolle televisieprogramma Geer & Goor: Effe Geen Cent Te Makken.
Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds weet te melden dat Willeke Alberti één van de artiesten is die een gastoptreden geeft. De opbrengst van de kaartverkoop gaat naar het Nationaal Ouderenfonds.
In Geer en Goor: Effe Geen Cent Te Makken leven de mannen op AOW-niveau en zetten ze zich in voor Het Nationaal Ouderenfonds. Sinds het programma is het aantal aanmeldingen van vrijwilligers en donateurs flink gestegen.

Nou meid!quote:Op maandag 25 november 2013 13:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het probleem is dat ik ook effe geen cent te makken hebik heb net nieuwe gordijnen besteld

Goed gejat is beter dan slecht verzonnen...? Hihiquote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Haha dat zag ik ook staan..Komt dat van jou (Waar zijn mijn oordoppen)?

Balen, anders was ik gegaanquote:
 en niet alleen om het goede doel te steunen, maar gewoon omdat
  en niet alleen om het goede doel te steunen, maar gewoon omdat 
 Dat is wel waar, die oudjes verdienen een vrijkaartjequote:Op maandag 25 november 2013 15:59 schreef Sangha het volgende:
Wat een goed plan van de heren om een concert te geven. Ik hoop dat ze alle oudjes van het programma een vip-plaats en gratis entree geven en idd de inkomsten naar het ouderenfonds, top idee!

Geen idee, maar ben ook wel benieuwd!quote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoeveel gaat dat concert eigenlijk kosten? Weet iemand dat, anders ga ik alsnog,
kan mij het schelen

Ik zal even op blijven letten, dan geef ik het hier ook wel door, misschien zijn er nog meer mensenquote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef Sangha het volgende:
[..]
Geen idee, maar ben ook wel benieuwd!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |