Geer doet minder in huis dan Goor. Viel mij wel op! Wederom wel een leuke uitzendingquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Thanks, ik heb net gekeken, ik ga Gordon steeds meer waarderen eigenlijk en Geer vond ik zelfs
een beetje irritant soms.
Volgende week zeker de laatste aflevering?

Geer is net een verwend wijfquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geer doet minder in huis dan Goor. Viel mij wel op! Wederom wel een leuke uitzending
 maar Gordon ook op een andere manier
  maar Gordon ook op een andere manier   

quote:

Maar allebei weten ze niet wat het verschil is tussen een wasmachine en een droger.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geer doet minder in huis dan Goor. Viel mij wel op! Wederom wel een leuke uitzending

Denk je niet dat het ook een beetje wordt aangedikt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar allebei weten ze niet wat het verschil is tussen een wasmachine en een droger.

).
 ).

Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Greys het volgende:
Ze zijn natuurlijk wel echt straalverwend en ze hebben volgens mij écht geen benul van de prijzen van brood en melk, maar wat een wasmachine is en een droger zie ik ze heus gewoon wel weten haha. Beetje de domme wereldvreemde verwende nesten uithangen is natuurlijk wel leuk en past bij het programma.
Stel je voor dat ze een maand lang zonder morren daar hadden gewoond, dat ze samen de afwas deden zonder gejengel en gegier en gegil, dat ze het reuze mee vonden vallen het huis, het eten prima te doen vonden etc. Dan viel er niets te klagen en was heel het programma een flop
Al vind ik het wel precies een goed aantal afleveringen zo, het mag ook wel klaar zijn nu
(En gooi ze dan volgend jaar maar weer een CenterParcsje in ofzo).

Neh.. ik heb het nu wel gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:40 schreef Miss_paraplu het volgende:
Jammer dat het volgende week alweer laatste uitzending is... eigenlijk

kan ie weer lekker
  kan ie weer lekker 

Dat weten ze wel hoor Cynixquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:44 schreef Cynix ® het volgende:
Maar allebei weten ze niet wat het verschil is tussen een wasmachine en een droger.

Ze zijn (gelukkig) niet rijk geborenquote:
 al zou je dat soms niet zeggen zo verwend als ze zich gedragen
  al zou je dat soms niet zeggen zo verwend als ze zich gedragen   

Dat gekift op elkaar, heerlijk

Zelfs Irene vond de stank niet te hardenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:09 schreef alors het volgende:
Net teruggekeken. Ik denk dat ik dit wel een van de leukste afleveringen vond

Dat was ook een geniale scènequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zelfs Irene vond de stank niet te harden

Ze gaan trouwen, krijgen een baby of... nog een seizoentwitter:GordonBlaricum twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 12:25:02Geer en ik komen met groot nieuws as maandag!!! Yessss!!! reageer retweet

Had zojuist op Twitter gelezen .Een vervolg denk ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
Ze gaan trouwen, krijgen een baby of... nog een seizoentwitter:GordonBlaricum twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 12:25:02Geer en ik komen met groot nieuws as maandag!!! Yessss!!! reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |