quote:Op donderdag 21 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
*famfare
Groetjes, de boswachter.
[..]
Bedankt.
Ik wou hem maken maar verwachtte dat niemand die fok gag kende en ik voor schut zou staanquote:
MMGG ?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je draait het steeds om hé. GGMM praktijken dit
Zou Gordon zeggen.quote:
Ik verwachtte hetzelfde, vandaar m'n toegevoegde groetjes.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik wou hem maken maar verwachtte dat niemand die fok gag kende en ik voor schut zou staan
Heb je die van sigaarblogcom?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c69-db1b5d2db6c7.mp4
De mp4 van de aflevering.
Thanks, ik heb net gekeken, ik ga Gordon steeds meer waarderen eigenlijk en Geer vond ik zelfsquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c69-db1b5d2db6c7.mp4
De mp4 van de aflevering.
Ja dat zingen en gillen was dus een redelijk irritant, maar goed, nog een wonder dat ze elkaar niet afgemaakt hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geer wil te pas en te onpas gaan zingen / gillen. Lijkt me lastig zo'n type in huis.
Het lijkt me wel dat volgende week de laatste keer is (maar ik weet het niet zeker).
Irri trekje van Geer ...quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat zingen en gillen was dus een redelijk irritant, maar goed, nog een wonder dat ze elkaar niet afgemaakt hebben![]()
We zien het volgende week wel weer...
Dat is ook weer waar, dat lachen vind ik ook niet irritantquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:44 schreef Greys het volgende:
Als Geer niet zo zou lachen en gillen en zingen (zo is hij nou eenmaal) was hij nooit gevraagd voor dit programma.
Dan waren het gewoon twee doorsnee kerels van middelbare leeftijd, zonder die trekjes.
Geer doet minder in huis dan Goor. Viel mij wel op! Wederom wel een leuke uitzendingquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Thanks, ik heb net gekeken, ik ga Gordon steeds meer waarderen eigenlijk en Geer vond ik zelfs
een beetje irritant soms.
Volgende week zeker de laatste aflevering?
Geer is net een verwend wijfquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geer doet minder in huis dan Goor. Viel mij wel op! Wederom wel een leuke uitzending
quote:
Maar allebei weten ze niet wat het verschil is tussen een wasmachine en een droger.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geer doet minder in huis dan Goor. Viel mij wel op! Wederom wel een leuke uitzending
Denk je niet dat het ook een beetje wordt aangedikt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar allebei weten ze niet wat het verschil is tussen een wasmachine en een droger.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:05 schreef Greys het volgende:
Ze zijn natuurlijk wel echt straalverwend en ze hebben volgens mij écht geen benul van de prijzen van brood en melk, maar wat een wasmachine is en een droger zie ik ze heus gewoon wel weten haha. Beetje de domme wereldvreemde verwende nesten uithangen is natuurlijk wel leuk en past bij het programma.
Stel je voor dat ze een maand lang zonder morren daar hadden gewoond, dat ze samen de afwas deden zonder gejengel en gegier en gegil, dat ze het reuze mee vonden vallen het huis, het eten prima te doen vonden etc. Dan viel er niets te klagen en was heel het programma een flop![]()
Al vind ik het wel precies een goed aantal afleveringen zo, het mag ook wel klaar zijn nu![]()
(En gooi ze dan volgend jaar maar weer een CenterParcsje in ofzo).
Neh.. ik heb het nu wel gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:40 schreef Miss_paraplu het volgende:
Jammer dat het volgende week alweer laatste uitzending is... eigenlijk
Dat weten ze wel hoor Cynixquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:44 schreef Cynix ® het volgende:
Maar allebei weten ze niet wat het verschil is tussen een wasmachine en een droger.
Ze zijn (gelukkig) niet rijk geborenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |