quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:45 schreef rubbereend het volgende:
ik zet mn geld op Guus Meeuwis, lijkt me een mooie outsider
Wie was die band ook alweer ? Kocht nooit softneukers.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jan Douwe én Gijsbert Kamer..als dat geen oeuvre-prijs voor Daryll-Ann wordt..
Allemaal mannen. Die zullen dus wel op een zangeresje gaan stemmen, in de ijdele hoop als dank een pijpbeurt te krijgen van de winnares. Behalve Jan Douwe Kroeske dan, want dat is een schele flikker. Die stemt zeker op Guus Meeuwis. In de misschien minder ijdele hoop ook een pijpbeurt te krijgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:35 schreef borisz het volgende:
De Jury bestaat uit: Guus Bleyerveld (BV Pop), Johan Gijsen (Tivoli), Ben Houdijk (3FM), Gijsbert Kamer (De Volkskrant / VPRO), Jan Douwe Kroeske (Double 2) en Peter Sikkema (De Oosterpoort / Eurosonic Noorderslag).
Dus dan gaat Krystl of Miss Montreal misschien wel winnen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Allemaal mannen. Die zullen dus wel op een zangeresje gaan stemmen, in de ijdele hoop als dank een pijpbeurt te krijgen van de winnares. Behalve Jan Douwe Kroeske dan, want dat is een schele flikker. Die stemt zeker op Guus Meeuwis. In de misschien minder ijdele hoop ook een pijpbeurt te krijgen.
Ik verwacht Miss Montreal niet als winnares. Als je die aanbiedt om haar te laten winnen in ruil voor een blowjob d-d-d-doet ze er t-t-t-twee w-w-weken o-o-over om "D-d-d-da-da-da-d-d-dat i-i-is g-g-g-goed" te zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dus dan gaat Krystl of Miss Montreal misschien wel winnen?
Of dan nu eindelijk Glennis Grace!!!
Cover van TRIO ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik verwacht Miss Montreal niet als winnares. Als je die aanbiedt om haar te laten winnen in ruil voor een blowjob d-d-d-doet ze er t-t-t-twee w-w-weken o-o-over om "D-d-d-da-da-da-d-d-dat i-i-is g-g-g-goed" te zeggen.
Ken heel die band niet. Hippe gasten die jaren 60 muziek spelen ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:32 schreef methodmich het volgende:
Kensington, tja. Een bandje waar ik heel weinig mee heb. Zou ook niet kunnen zeggen of het al dan niet verdiend zou zijn.
Ja kansloos toch? Wacht eens met dat gooien johquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:48 schreef TUFKAL het volgende:
Giel boos net
De staat had het moeten zijn
Genot toch, Giel raken?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja kansloos toch? Wacht eens met dat gooien johstel sjonnies. Opposites zijn helemaal niet nat nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |