Iddquote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat moet ik hier anders inzien dan wat het plaatje zegt?
Doe eensquote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Awwwwww.
Ik wilde een GIF reactie doen, maar dat zou te makkelijk zijn geweest
Ik weet niet hoe een reet er in jouw ogen uitziet, maareh.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een man probeert z'n hoofd in de reet van een ander te duwen, terwijl er room op zijn rug zit?
Donnie's reetquote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een reet er in jouw ogen uitziet, maareh.
quote:
Omdat ik een pener heb en jij een kut.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
HEE WAAROM STAAT REZ VOOR MIJ IN DE TT????![]()
Oh Jezus, da's zijn nek!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een reet er in jouw ogen uitziet, maareh.
Ja ehquote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
HEE WAAROM STAAT REZ VOOR MIJ IN DE TT????![]()
Jijquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Niet doen alsof je me kent.
Dit inderdaad. MONO!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik een pener heb en jij een kut.
Maar jouw penor gaat in kontjes dus dat telt niet voor een penerquote:Op donderdag 21 november 2013 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik een pener heb en jij een kut.
Mijn pener is zo mannelijk, hij wil alleen in de omgeving zijn van andere peners zodat hij niet minder mannelijk wordt.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar jouw penor gaat in kontjes dus dat telt niet voor een pener
Je zit nu tussen twee boyszz, je mag een wens doen.quote:
Nu niet meer.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef DrNick het volgende:
Oh er zitten wel puicke mensen hier.
Geef eens pics van BBQquote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef DrNick het volgende:
Oh er zitten wel puicke mensen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |