quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Mijne is 2.00quote:Op donderdag 21 november 2013 18:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is 1.90 maar valt haast niet ophij is fucking breed
Nee, tell me moarquote:Op donderdag 21 november 2013 18:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
MIJNE IS COŅO HOT G![]()
coņo hot > hot![]()
heb je zijn pik gezien gek
Ik had toch gedacht dat je het al begrepen had.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef krullenbolletje het volgende:
Denk je leuk even snel langs de Hunkemöller te gaan, duurt passen 1 uur en sta je daarna in de file
I know maar ik had hoopquote:Op donderdag 21 november 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had toch gedacht dat je het al begrepen had.
Vrouwen met dikke tieten gaan nooit zomaar 'leuk even snel langs de Hunkemöller"
hehequote:Op donderdag 21 november 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
I know maar ik had hoopWel een vet Chille verkoopster die meteen zag wat voor bh's ik moest hebben en welke maat enzo, halve Hunkemöller gepast
zit je nou in londen nu?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had toch gedacht dat je het al begrepen had.
Vrouwen met dikke tieten gaan nooit zomaar 'leuk even snel langs de Hunkemöller"
Nee broh check m'n fbquote:Op donderdag 21 november 2013 18:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
zit je nou in londen nu?
en ik dacht dat je met mono zou gaan
best wel mooi van hem maar ik zou toch liever samen met mn vriendinnetje gaan denk ikquote:Op donderdag 21 november 2013 18:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee broh check m'n fb
Gisterochtend teruggekomen en 's avonds weer naar Groningen gegaan
Nee Mono's cadeautje was dat ik samen met m'n vader zou gaanomdat hij had opgepikt dat we dat al best een tijd wilden
onzelfzuchtige jongen jeweet
Netjes geshoptquote:Op donderdag 21 november 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
30% korting op alles en alsnog 80 euro4 bh's en 3 broekjes
En dan gewoon voor nķdige kledingstukken die je elke dag hoort te dragen weetjequote:Op donderdag 21 november 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
30% korting op alles en alsnog 80 euro4 bh's en 3 broekjes
Ja volgende keer gaan we ook zeker samenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
best wel mooi van hem maar ik zou toch liever samen met mn vriendinnetje gaan denk ik
mono die aan anderen denkt
Je zou gewoon goede BH's voor 5 euro moeten kunnen kopen vind ikquote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Netjes geshopt. Redelijke prijs voor zoveel hoor.
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zou gewoon goede BH's voor 5 euro moeten kunnen kopen vind ik
Ja door die korting welquote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Netjes geshopt. Redelijke prijs voor zoveel hoor.
Ja precies ik kan echt niet zonder bh lopenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan gewoon voor nķdige kledingstukken die je elke dag hoort te dragen weetje
Als al die accesoires en nutteloze shit nou zo duur waren.. Maar gewoon 'eerste kledingbehoeftes'Echt gemeen
Daaromquote:Op donderdag 21 november 2013 18:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja precies ik kan echt niet zonder bh lopen
Basic bh's is sowieso niks aan, alleen handig om 1 zwarte, 1 witte en 1 huidskleurige in je kast te hebben voor speciale gelegenheden enzo (onder jurkjes of kostuums whatever)quote:Op donderdag 21 november 2013 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik kwam voor basic bh's, heb nu 2 kanten en 2 felgekleurde
Sowieso leuke bh's vinden in grote matenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daaromecht bullshit dat 't dan zo tering duur is
Ook dat grotere maten BH's gewoon duurder zijn dan kleinere matenSlaat ook nergens op
alsof jij er wat aan kan doen dat je dikke tetten hebtalsof dat jou rijker maakt dan mensen met kleine tetten ofzo
![]()
scheve maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |