Man natuurlijk, ik ga toch niet naar een vrouw luisteren.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Was het een man of een vrouw die het zong?
Nee, dat is meer:quote:
Het is denk ik De één wil de ander van Ramses Shaffy.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Man natuurlijk, ik ga toch niet naar een vrouw luisteren.
Ja, vrij solide stem.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:29 schreef Zeetakje het volgende:
Klinkt als iets van de Gospelpompers, zat er ook zang in?
Het was Engelsquote:Op donderdag 21 november 2013 18:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het is denk ik De één wil de ander van Ramses Shaffy.
Dan is het Your woman van White Town.quote:
Ik ken de tekst niet, zou het ook met klanken werkenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Zing het zo eens voor Soundhound of Shazam, misschien wordt het herkend
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ken de tekst niet, zou het ook met klanken werken?
Nee, dat is meer:quote:
Nu je het zegtquote:Op donderdag 21 november 2013 18:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, dat is meer:
tnnn tnnn tnnn tnnn neweheheheh, pie pie pie puieuw pie pie pieuwe pie pie pieuw
Sowiesoquote:Op donderdag 21 november 2013 18:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Ik werd op het verkeerde spoor gebracht door die dckdcktsh dckdcktsh dckdcktsh.
Wel even posten als je het weet he! En anders neuriën en opnemen met vocaroo!
Ja zo had ik het nooit kunnen raden, je eerste zin was al fout. Het is namelijk niet 'dunne nuh nuh nuh, dun dun dun dun dun', maar 'dunne nuh nuh nuh, dun dun dun dun dun-dun'.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
HET IS ANOTHER WAN BIJTS DE DUST VAN KWEEN!!!!
Lul niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja zo had ik het nooit kunnen raden, je eerste zin was al fout. Het is namelijk niet 'dunne nuh nuh nuh, dun dun dun dun dun', maar 'dunne nuh nuh nuh, dun dun dun dun dun-dun'.
|-5-3-0---0---0----0-0--0--3--0-5-|quote:
0688787867quote:Op donderdag 21 november 2013 19:48 schreef richolio het volgende:
[..]
|-5-3-0---0---0----0-0--0--3--0-5-|
Ben toch geen kastnichtquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij kende dit nummer al?
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
Artiest zingt: heaayeaaayyeaaay yeaah!
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:28 schreef Pharkus het volgende:
Another one bites the dust, of was die al genoemd?
Al gevondenquote:
Hmm zal eens gaan luisteren.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
Volgens mij is het 'Another one bites the dust', van Queen.
Goede tip, ik denk alleen vrij zeker te weten dat het toch echt 'Another one bites the dust' is, van Queen.quote:
Dit is waarquote:Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja zo had ik het nooit kunnen raden, je eerste zin was al fout. Het is namelijk niet 'dunne nuh nuh nuh, dun dun dun dun dun', maar 'dunne nuh nuh nuh, dun dun dun dun dun-dun'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |