Natuurlijk niet. Hij besluit random te toeteren...quote:Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is dat van beide kanten zo geweest. Neemt niet weg dat hij voorrang had moeten geven.
zeg je dit verhaal hoorde van je zusjequote:Op donderdag 21 november 2013 20:58 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zit trouwens te denken, maar is er een manier dat dit naar mij teruggeleid wordt?
Ik heb geen zin in politie aan de deur.
En?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:15 schreef LethalNinja het volgende:
Opgeschoond, kappen met jullie ruzie jongens. @Lelijkknap, reageer eens normaal. Als je zijn topics niet mag dan mijd je ze toch?
Daag me nou niet uitquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:15 schreef LethalNinja het volgende:
Opgeschoond, kappen met jullie ruzie jongens. @Lelijkknap, reageer eens normaal. Als je zijn topics niet mag dan mijd je ze toch?
Ik zou zeggen kom vechten dan!quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
En tldr, simpelweg om te provoceren.
Kijk, van zulke directe berichtgeving hou ik enorm. Name your place and time, alleen niet dit weekend, want dan zit ik in berlijn met mijn bolide.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:26 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom vechten dan!
Maar jij bent net zo'n pseudo-held als die automobilst om te provoceren maar vervolgens bang in je auto (of zolderkamer) te blijven zitten.
Ik niet met bejaarden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geboortedatum 1994laat maar hangen, ik vecht niet met kleuters.
Inderdaad het is zo naïef. Op mijn oude middelbare school zijn er twee mensen op een dergelijke manier aangereden. Een laatste was ook echt gewoon verlamd geraakt omdat een automobilist uitweek naar een stoplichtenpaal, die vervolgens omviel op haar. Echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:35 schreef GZ1000 het volgende:
Spannende Roadtrip weer!
Herkenbare situatie. Hier is er een stoplicht waar afslaande auto's over het fietspad moeten, maar tegelijk groen hebben met de fietsers. Vaak zat gezeik mee gehad, omdat de fietsers voorrang hebben ivm haaientanden om het fietspad heen, maar automobilisten denken 'groen is gas'
Graag ik je willen verwijzen naar dit topic:quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:05 schreef padlarf het volgende:
Iemands kinderen ook echt doodwensenDan ben je echt nog lager dan de gemiddelde hondendrol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |