SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de agressieve bijna-moordenaar stond hier op de plek van de volvo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp niet waarom bijna geen automobilist de betekenis van het ronde stoplicht kent. En dan ook nog proberen een confrontatie op te zoeken. Maar natuurlijk pussy en beta in de auto blijven zitten wanneer je hem daadwerkelijk krijgt.![]()
Het gebeurde ook echt midden tijdens de avondspits. Er stond al een enorme file en dan besluit deze man het verkeer nog meer op te houden.![]()
Samenvatting:
- TS is bijna aangereden door een auto die vervolgens de confrontatie opzocht maar te pussy was uit de auto te komen.
- Veel automobilisten kunnen niet rijden en zijn een ramp in het verkeer
Inb4’s:
- Tl;dr. Post hier dan niet. Ik zal posts rapporteren want ben dat soort onzin zat.
- Verzonnen topic: Waarom zou ik dan met een streetview en paint posten? Ik ben trouwens ook al in 4 andere topics met bewijs aangekomen. Maar niet alles heeft bewijs wat ik kan bijvoegen.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Waarom is dat relevant? Maar de BMW kreg de middelvinger. De Peugeot rijder kreeg zijn confrontatie.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:27 schreef Zeetakje het volgende:
Heb je net als gister wel je middelvinger opgestoken?
Alsjeblieft:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niks tegen jou en vind je een kwaliteit user, maar ik ga geen tl;dr's accepteren.Boehoo dan hoef ik mijn fiets in ieder geval nergens achter te laten. Jouw bumper is duurder dan ¤10 voor een nieuwe fiets.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:34 schreef BoleroPower het volgende:
Och och volgens mij ben jij hier de agressieve verkeers deelnemer. Heb je geluk dat je niet voor mijn auto stond had je fiets aan gort gereden en dan boeit mij me bumper niks. Zet er dan gewoon weer een nieuwe op.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:38 schreef Roadtrip het volgende:
Ik heb niks tegen jou en vind je een kwaliteit user, maar ik ga geen tl;dr's accepteren
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:26 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zette mijn fiets pal op het kruispunt voor de bumper van de trouwens verschrikkelijk lelijke Peugeot 3008 op de standaard neer. Op deze manier zou de man niet weg kunnen rijden zonder zijn auto te beschadigen.
Jij stond toch voor hem met je fiets? Wie houdt het verkeer dan op?quote:Er stond al een enorme file en dan besluit deze man het verkeer nog meer op te houden.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:38 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Alsjeblieft:Dat geld voor een bumper maakt me niet uit alleen al het gevoel dat jij dan naar huis toe mag lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niks tegen jou en vind je een kwaliteit user, maar ik ga geen tl;dr's accepteren.
[..]
Boehoo dan hoef ik mijn fiets in ieder geval nergens achter te laten. Jouw bumper is duurder dan ¤10 voor een nieuwe fiets.
De auto trok weg van het stoplicht. En het duurt best lang voordat mijn pauper fiets stil staat. Daarom stopte ik voor die BMW.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:46 schreef Syntos het volgende:
Niet kunnen anticiperen of een auto doorrijd of niet
Het was licht buiten. Ook niet schemering maar volledig daglicht. Dus nee ik had mijn lichten niet aan.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je had vast je verlichting niet aan en daarmee is de klacht ongegrond. Automobilist had je moeten aanrijden.
Dit is mijn beslissing en daar blijft het bij
A. Anaal
Het was twee minuten lopen naar een bushalte waar iedere 7 minuten een bus langskomt. Waarschijnlijk was ik dan sneller thuis geweest.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:51 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Dat geld voor een bumper maakt me niet uit alleen al het gevoel dat jij dan naar huis toe mag lopen.
Hij zoekt toch de confrontatie op...quote:Op donderdag 21 november 2013 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Jij stond toch voor hem met je fiets? Wie houdt het verkeer dan op?
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:26 schreef Roadtrip het volgende:
Verzonnen topic: Waarom zou ik dan met een streetview en paint posten? Ik ben trouwens ook al in 4 andere topics met bewijs aangekomen. Maar niet alles heeft bewijs wat ik kan bijvoegen.
Na, niet echt. Jij voorkomt dat hij kan doorrijden.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:55 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hij zoekt toch de confrontatie op...
Hij probeerde ook te voorkomen dat ik kon doorrijden. En zocht de confrontatie op.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Na, niet echt. Jij voorkomt dat hij kan doorrijden.
Goed gevonden.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:38 schreef BORRREETJEEE het volgende:
TS.
Wat een fantastisch leven heb je toch.
Zoals ik het lees is dat van beide kanten zo geweest. Neemt niet weg dat hij voorrang had moeten geven.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:15 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hij probeerde ook te voorkomen dat ik kon doorrijden. En zocht de confrontatie op.
Natuurlijk niet. Hij besluit random te toeteren...quote:Op donderdag 21 november 2013 19:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is dat van beide kanten zo geweest. Neemt niet weg dat hij voorrang had moeten geven.
zeg je dit verhaal hoorde van je zusjequote:Op donderdag 21 november 2013 20:58 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zit trouwens te denken, maar is er een manier dat dit naar mij teruggeleid wordt?
Ik heb geen zin in politie aan de deur.
En?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:15 schreef LethalNinja het volgende:
Opgeschoond, kappen met jullie ruzie jongens. @Lelijkknap, reageer eens normaal. Als je zijn topics niet mag dan mijd je ze toch?
Daag me nou niet uitquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:15 schreef LethalNinja het volgende:
Opgeschoond, kappen met jullie ruzie jongens. @Lelijkknap, reageer eens normaal. Als je zijn topics niet mag dan mijd je ze toch?
Ik zou zeggen kom vechten dan!quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
En tldr, simpelweg om te provoceren.
Kijk, van zulke directe berichtgeving hou ik enorm. Name your place and time, alleen niet dit weekend, want dan zit ik in berlijn met mijn bolide.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:26 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom vechten dan!
Maar jij bent net zo'n pseudo-held als die automobilst om te provoceren maar vervolgens bang in je auto (of zolderkamer) te blijven zitten.
Ik niet met bejaarden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Geboortedatum 1994laat maar hangen, ik vecht niet met kleuters.
Inderdaad het is zo naļef. Op mijn oude middelbare school zijn er twee mensen op een dergelijke manier aangereden. Een laatste was ook echt gewoon verlamd geraakt omdat een automobilist uitweek naar een stoplichtenpaal, die vervolgens omviel op haar. Echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:35 schreef GZ1000 het volgende:
Spannende Roadtrip weer!
Herkenbare situatie. Hier is er een stoplicht waar afslaande auto's over het fietspad moeten, maar tegelijk groen hebben met de fietsers. Vaak zat gezeik mee gehad, omdat de fietsers voorrang hebben ivm haaientanden om het fietspad heen, maar automobilisten denken 'groen is gas'
Graag ik je willen verwijzen naar dit topic:quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:05 schreef padlarf het volgende:
Iemands kinderen ook echt doodwensenDan ben je echt nog lager dan de gemiddelde hondendrol
TS is dan ook uiterst bekwaam in het maken van zeer bedroevende opmerkingen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:05 schreef padlarf het volgende:
Iemands kinderen ook echt doodwensenDan ben je echt nog lager dan de gemiddelde hondendrol
10x 20 seconden maakt een verschil. Ik moet ook op en afstappen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het blijft lastig, alsof die 20 seconden wat uitmaakt, waar is de heer in het verkeer gebleven?
Dan fiets je door.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:28 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
10x 20 seconden maakt een verschil. Ik moet ook op en afstappen.
Daarnaast gaat hem om principes.
Dan wordt ik aangereden.quote:
Ik hou van het bewegen van mijn benen.quote:
Neem een terugtraprem danquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:39 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik hou van het bewegen van mijn benen.
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:31 schreef Internepper het volgende:
Ik wilde dit serieus gaan lezen, tot ik de tweede regel las en zag dat dit weer een roadtrip topic was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |