Nee. Alleen maar situaties die ik niet acceptabel vond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:48 schreef trovey het volgende:
Agressie als onderwerp heb je al twee keer gehad, volgende onderwerp.
Maakt geen reet uit, volgende!quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar situaties die ik niet acceptabel vond.
Klik er dan niet op. Die tl;dr reacties zijn zwaar storend.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:53 schreef Inverted_World het volgende:
Wat betreft het posten van tl;dr:. Het is niet zo zeer het te lang vinden om een topic te lezen, het is de kwaliteit van jouw topics te laag vinden, om ze helemaal te lezen.
Hoi spierbalquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:56 schreef Roadtrip het volgende:
Klik er dan niet op. Die tl;dr reacties zijn zwaar storend.
Dit is een goed voorbeeld. Één Fok!er moet het posten en vervolgens moet jij volgen.
Als je het niet interessant vind kan je ook gewoon niet reageren. Het is storend omdat iedereen meeloopt. En voor je het weet is het topic verpest.
Hey Erno-BE!quote:
http://synoniemen.net/quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:03 schreef roislecxe het volgende:
TS is een tokkie met een woordenboek.
Nee ik heb de woordenschat die je kan verwachten van iemand die een universitaire opleiding volgt en een goede baan heeft.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:03 schreef roislecxe het volgende:
TS is een tokkie met een woordenboek.
Als je niet de tl;dr post wilt dan moet je ook niet met je aandachtsgeile topics aankomen zetten en vervolgens mensen vragen of ze niet " tl;dr " willen posten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:56 schreef Roadtrip het volgende:
Één Fok!er moet het posten en vervolgens moet jij volgen.
Als je het niet interessant vind kan je ook gewoon niet reageren. Het is storend omdat iedereen meeloopt. En voor je het weet is het topic verpest.
Mwah dat komt ook voor een groot gedeelte omdat mijn topics zo geweldig zijn dat iedereen erin post.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:09 schreef Nikmans het volgende:
Dude, ik heb mijn scrollwiel nog niet omlaag gedraaid of ik tel al vier van jouw topics en dan bestaat de helft van mijn scherm nog maar uit algemene/feedbacktopics en de header
Alhier weer de bevestiging dat je gewoon een clown bent. Lekker debiel doen om reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:13 schreef Roadtrip het volgende:
Mwah dat komt ook voor een groot gedeelte omdat mijn topics zo geweldig zijn dat iedereen erin post.
Seksuele frustratie is een bitch. Ik voel je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:13 schreef CHIRAQ. het volgende:
k moedig geweld niet aan maar wanneer ik uit ga richting de club met la familia kan je gerust zijn dat er klappen vallen
Als mensen stoer kijken krijgen ze klappen standaard procedure
Broer heb bitches genoeg is niet meer leukquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Seksuele frustratie is een bitch. Ik voel je.
Mm, overdosis aan seks/aandacht kan misschien ook nare bijeffecten hebben...quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:16 schreef CHIRAQ. het volgende:
Broer heb bitches genoeg is niet meer leuk
Broer maak je niet zorgen om mij zolang jij niet stoer doet in de club kan ik je gewoon hand schuddenquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mm, overdosis aan seks/aandacht kan misschien ook nare bijeffecten hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |