abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133504228
Beste Fok!ers,

Ik zal helaas moeten toegeven dat ik daarnet een diarree topic heb gepost. Spetterende diarree. Het soort diarree wat overal op de WC pot en zelfs onder de WC bril terecht komt. Diarree waarvan de lucht je spontaan longkanker en COPD geeft.

Maar om te bewijzen dat ik een kwalitatieve user ben, wil ik het rechtzetten met een goed topic. Prettig geschreven in mijn befaamde, geavanceerde en poëtische, schrijfstijl, met een pakkend maatschappelijk probleem en natuurlijk ook met mogelijkheid tot polariserende en sterke meningen; een topic wat kan leiden tot een geweldige discussie, andere meningen en een positief punt in je ontwikkeling als mens zal vormen.

Het is me opgevallen dat in onze maatschappij agressie als een slechte eigenschap wordt gezien. In een poging politiek correct bezig te zijn en nergens een andere mening te verkondigen zijn we eigenlijk gewoon allemaal beta pussies geworden.

Wat is er mis met het pure dierlijke instinct van agressie? Het kan vaak extreem nuttig gebruikt worden. In het gezicht tuffen of all-out een klap geven is effectiever dan zeggen dat je iemand haat. Met dingen gooien is effectiever dan zeggen dat je boos bent. Soms is zelfs een wederzijds gevecht effectiever in het oplossen van problemen dan er weken over praten.

Agressie is simpelweg een vertoon van emotie. Als we dat inperken verpesten we de communicatie die het kan bieden.

Samenvatting:
Agressie kan goed zijn. Het is klachtwaardig dat iedereen moeilijk doet

[ Bericht 2% gewijzigd door Mortaxx op 22-11-2013 00:54:44 ]
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133504271
Agressie als onderwerp heb je al twee keer gehad, volgende onderwerp. :{w
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133504294
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:48 schreef trovey het volgende:
Agressie als onderwerp heb je al twee keer gehad, volgende onderwerp. :{w
Nee. Alleen maar situaties die ik niet acceptabel vond.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133504315
Ff pissen
pi_133504318
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:49 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Nee. Alleen maar situaties die ik niet acceptabel vond.
Maakt geen reet uit, volgende!
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133504371
Wat betreft het posten van tl;dr:. Het is niet zo zeer het te lang vinden om een topic te lezen, het is de kwaliteit van jouw topics te laag vinden, om ze helemaal te lezen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_133504430
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:53 schreef Inverted_World het volgende:
Wat betreft het posten van tl;dr:. Het is niet zo zeer het te lang vinden om een topic te lezen, het is de kwaliteit van jouw topics te laag vinden, om ze helemaal te lezen.
Klik er dan niet op. Die tl;dr reacties zijn zwaar storend.

Dit is een goed voorbeeld. Één Fok!er moet het posten en vervolgens moet jij volgen.

Als je het niet interessant vind kan je ook gewoon niet reageren. Het is storend omdat iedereen meeloopt. En voor je het weet is het topic verpest.
pi_133504501
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:56 schreef Roadtrip het volgende:
Klik er dan niet op. Die tl;dr reacties zijn zwaar storend.

Dit is een goed voorbeeld. Één Fok!er moet het posten en vervolgens moet jij volgen.

Als je het niet interessant vind kan je ook gewoon niet reageren. Het is storend omdat iedereen meeloopt. En voor je het weet is het topic verpest.
Hoi spierbal :W
pi_133504522
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoi spierbal :W
Hey Erno-BE!
pi_133504544
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:01 schreef Roadtrip het volgende:
Hey Erno-BE!
Reageren op mij :')
pi_133504552
In je eigen topic nota bene!
pi_133504563
TS is een tokkie met een woordenboek.
Forcefield City Bewoner
pi_133504587
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:03 schreef roislecxe het volgende:
http://synoniemen.net/ :')
pi_133504613
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:03 schreef roislecxe het volgende:
Nee ik heb de woordenschat die je kan verwachten van iemand die een universitaire opleiding volgt en een goede baan heeft.
pi_133504644
duur is 11 maal gevonden als synoniem van een ander trefwoord:
voornaam (bn) : aanzienlijk, belangrijk, chic, deftig, doorluchtig, duur, edel, eminent, gedistingeerd, gewichtig, illuster, notabel, prominent, statig, treffelijk, verheven, vooraanstaand, waardig

Mmmz, welke zal ik eens kiezen?
pi_133504651
TS doet gedistingeerd.
pi_133504659
Dude, ik heb mijn scrollwiel nog niet omlaag gedraaid of ik tel al vier van jouw topics en dan bestaat de helft van mijn scherm nog maar uit algemene/feedbacktopics en de header :')
Ga weg
pi_133504691
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:56 schreef Roadtrip het volgende:
Één Fok!er moet het posten en vervolgens moet jij volgen.

Als je niet de tl;dr post wilt dan moet je ook niet met je aandachtsgeile topics aankomen zetten en vervolgens mensen vragen of ze niet " tl;dr " willen posten. :')_!
It's you my love, you who are the stranger
pi_133504705
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:09 schreef Nikmans het volgende:
Dude, ik heb mijn scrollwiel nog niet omlaag gedraaid of ik tel al vier van jouw topics en dan bestaat de helft van mijn scherm nog maar uit algemene/feedbacktopics en de header :')
Mwah dat komt ook voor een groot gedeelte omdat mijn topics zo geweldig zijn dat iedereen erin post.
pi_133504721
Ik moedig geweld niet aan maar wanneer ik uit ga richting de club met la familia kan je gerust zijn dat er klappen vallen

Als mensen stoer kijken krijgen ze klappen standaard procedure
pi_133504730
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:13 schreef Roadtrip het volgende:
Mwah dat komt ook voor een groot gedeelte omdat mijn topics zo geweldig zijn dat iedereen erin post.
Alhier weer de bevestiging dat je gewoon een clown bent. Lekker debiel doen om reacties uit te lokken.
Dat is al kwalijk genoeg, maar nu wil je mensen ook nog eens bestraft laten worden om de reacties die je wil uitlokken :')
pi_133504745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:13 schreef CHIRAQ. het volgende:
k moedig geweld niet aan maar wanneer ik uit ga richting de club met la familia kan je gerust zijn dat er klappen vallen

Als mensen stoer kijken krijgen ze klappen standaard procedure
Seksuele frustratie is een bitch. Ik voel je.
pi_133504765
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Seksuele frustratie is een bitch. Ik voel je.
Broer heb bitches genoeg is niet meer leuk
pi_133504780
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:16 schreef CHIRAQ. het volgende:
Broer heb bitches genoeg is niet meer leuk
Mm, overdosis aan seks/aandacht kan misschien ook nare bijeffecten hebben...
pi_133504794
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 01:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mm, overdosis aan seks/aandacht kan misschien ook nare bijeffecten hebben...
Broer maak je niet zorgen om mij zolang jij niet stoer doet in de club kan ik je gewoon hand schudden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')