abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133676792
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Of wederom MS die zijn zaakjes niet in orde heeft?
Omdat een console te hacken is?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133676927
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Omdat een console te hacken is?
Wel als blijkt dat het weer op dezelfde manier is gegaan als bij de 360, want dan was ook mogelijk door een hack te gebruiken die bij de 1ste xbox bekend was
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 27 november 2013 @ 15:37:45 #278
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133677061
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Of wederom MS die zijn zaakjes niet in orde heeft?
Maakt mij ook vrij weinig uit dat ze het hacken of wat ze er ook mee doen. Maar zoiets op internet zetten is gewoon vrij sneu imo gewoon een schreeuw om aandacht
pi_133677103
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wel als blijkt dat het weer op dezelfde manier is gegaan als bij de 360, want dan was ook mogelijk door een hack te gebruiken die bij de 1ste xbox bekend was
Dat maak ik er niet uit op uit het stukje wat Zolder heeft gepost, alleen dat het hetzelfde team is geweest wat ook de xbox en 360 heeft gehacked.
En dan nog kun je daarop wachten, idem met het jailbreaken van de nieuwe iphone, het rooten van de nieuwe android-gsm en het hacken van de ps4.
Hardware wordt gereleased, hardware wordt gehacked.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133677246
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat maak ik er niet uit op uit het stukje wat Zolder heeft gepost, alleen dat het hetzelfde team is geweest wat ook de xbox en 360 heeft gehacked.
En dan nog kun je daarop wachten, idem met het jailbreaken van de nieuwe iphone, het rooten van de nieuwe android-gsm en het hacken van de ps4.
Hardware wordt gereleased, hardware wordt gehacked.
Juist als het hetzelfde team is, zal het waarschijnlijk ook wel weer op dezelfde manier gegaan zijn.

En ja natuurlijk kan je er op wachten, maar je zou toch wel verwachten dat ze bij MS van hun foutjes leren
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_133677543
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Juist als het hetzelfde team is, zal het waarschijnlijk ook wel weer op dezelfde manier gegaan zijn.

En ja natuurlijk kan je er op wachten, maar je zou toch wel verwachten dat ze bij MS van hun foutjes leren
Even verder gelezen, ze hebben de NAND weten te dumpen en ze hebben een disk kunnen lezen. Maar de beveiliging is nog niet gekraakt.

quote:
Der Nand der Xbox One ist 4,9GB groß und läßt sich wie bei der 360 mit einem SD Kartenleser dumpen. J-Runner kann zum Dumpen nicht benutzt werden, da dieser maximal die 3,5 GB einer Corona ausliest. Der Quarz muss wie bei der Corona V2 deaktiviert werden.
C4Eva hat bestätigt, dass das erste Xbox One Spiele bereits erfolgreich ausgelesen wurde. Hierbei handelt es sich sicher um einen ersten Schritt in die richtige Richtung, aber viel heist es zu diesem Zeitpunkt noch nicht. Wenn die Xbox One mit ähnlichen Schutzmechanismen wie die Xbxox 360 geschützt ist, dann bringt das Auslesen alleine noch nicht viel. Eine Firmwareflash ähnliche Lösung wird es dieses Mal sicher nicht geben, da Blue Rays relativ sicher sind. Das sieht man bereits an der PS3, wo es bis heute keine Lösung zum Abspielen von Spielen auf BD-R Medien gibt. Sollten die meisten Spiele wirklich ca. 40GB Platz benötigen, dann könnten die 500GB schnell knapp werden.
http://www.konsolen-junkies.de/
  woensdag 27 november 2013 @ 17:19:24 #282
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_133680329
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Weet je wat jij moet doen. Een PS4 kopen en stoppen met klagen over een functie van de X1.
Ik klaag niet, maar dat is gewoon een functie die totaal nutteloos is (of er moet ooit iets meer mee mogelijk zijn) daar wijs ik hem terecht op.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_133680597
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:19 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik klaag niet, maar dat is gewoon een functie die totaal nutteloos is (of er moet ooit iets meer mee mogelijk zijn) daar wijs ik hem terecht op.
Jij vind het een nutteloze functie. Ik vind het een toffe feature, want als ik dat ding heb hoef ik niet meer met 3 afstandsbedieningen te kutten. En lui als ik ben vind ik dat best handig.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_133680838
haha 50 euro voor een auto in forza 5 :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 27 november 2013 @ 17:39:35 #285
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_133680985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef 2Happy4U het volgende:
haha 50 euro voor een auto in forza 5 :')
Ga weg, 50 euro voor een ingame purchase?
pi_133681026
quote:

[..]

Dat is natuurlijk nonsens. Nutteloosheid wordt niet door jou bepaald. Wat voor jou troep is, kan voor iemand anders nuttig zijn.
  woensdag 27 november 2013 @ 17:43:30 #287
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133681113
quote:

[..]

Bepaal jij dat het een nutteloze functie is?
pi_133681135
quote:
99s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:39 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ga weg, 50 euro voor een ingame purchase?
http://www.t3.com/news/fo(...)-high-at-pound-32-50
pi_133681240
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Amerikanen worden inderdaad telkens dikker, dat ze voortaan kunnen gillen naar hun xbox ipv hun arm op te tillen om een afstandsbediening te pakken is inderdaad een geweldig idee van Microsoft.
pi_133682466
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Amerikanen worden inderdaad telkens dikker *blah*
Nederlanders ook... dus ook voor hier een handige functie!
pi_133682500
En speciaal voor de haters :P

woensdag 27 november 2013 @ 19:51:53 #292
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_133685424
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:28 schreef OMG het volgende:

[..]

Jij vind het een nutteloze functie. Ik vind het een toffe feature, want als ik dat ding heb hoef ik niet meer met 3 afstandsbedieningen te kutten. En lui als ik ben vind ik dat best handig.
Te gek voor woorden!

Laad jij ook je telefoon op door je auto stationar te laten lopen ipv gewoon thuis aan het stroom?
Dat is even efficiënt namelijk!

Maargoed ik wil er nu nix meer over weten!
  woensdag 27 november 2013 @ 19:53:55 #293
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_133685505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ja!

Shit komt gewoon door een kabeltje binnen en hang je zo aan de tv en daar wil jij en blijkbaar dus ook andere nog eens een zwaar apparaat tussen hangen.

Nu dit was echt het laatst erover maar nu echt echt.

Verder is de One een tof ding.
pi_133685900
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Maakt mij ook vrij weinig uit dat ze het hacken of wat ze er ook mee doen. Maar zoiets op internet zetten is gewoon vrij sneu imo gewoon een schreeuw om aandacht
Die mensen verdienen goud geld met hun schreeuw om aandacht.
pi_133686643
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja!

Shit komt gewoon door een kabeltje binnen en hang je zo aan de tv en daar wil jij en blijkbaar dus ook andere nog eens een zwaar apparaat tussen hangen.

Nu dit was echt het laatst erover maar nu echt echt.

Verder is de One een tof ding.
Ik vind het best vet om tijdens het tv kijken nog notifications te kunnen ontvangen, of andersom: tijdens het gamen nog wat TV te kijken in snaped mode. Dat zijn best toevoegingen imo
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_133701482
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik vind het best vet om tijdens het tv kijken nog notifications te kunnen ontvangen, of andersom: tijdens het gamen nog wat TV te kijken in snaped mode. Dat zijn best toevoegingen imo
Ik had liever gezien dat ik hem als TV decoder kon gebruiken... nu zit er nog zo'n nutteloze settopbox tussen van ziggo.
  donderdag 28 november 2013 @ 09:45:47 #297
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_133702973
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 07:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik had liever gezien dat ik hem als TV decoder kon gebruiken... nu zit er nog zo'n nutteloze settopbox tussen van ziggo.
Zou ideaal zijn, nu moet je steeds kabels wisselen of continu je box laten draaien...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_133703746
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zou ideaal zijn, nu moet je steeds kabels wisselen of continu je box laten draaien...
Moet dat echt? Ik ken HDMI passthrough dingen die ook gewoon werken als ze uit staan...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_133704069
gerelateerd; iemand ervaring met een goede hdmi switch? ik heb 2 uitgangen op mijn tv en dat wordt ernstig te weinig.
pi_133706063
meer mensen issues als ze inloggen op xbox.com en naar account gaan?

It appears you've found a glitch in the system.

date: 11/28/2013 11:00:35 AM
s: Bm3bzfZD3UwH2y9fzBKlNEd/oPjzQiLoyoa7r0Fs9Io=
req: 10caf70b-d3e6-445d-8bd5-f703bb9a2130
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')