Omdat een console te hacken is?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of wederom MS die zijn zaakjes niet in orde heeft?
Wel als blijkt dat het weer op dezelfde manier is gegaan als bij de 360, want dan was ook mogelijk door een hack te gebruiken die bij de 1ste xbox bekend wasquote:Op woensdag 27 november 2013 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat een console te hacken is?
Maakt mij ook vrij weinig uit dat ze het hacken of wat ze er ook mee doen. Maar zoiets op internet zetten is gewoon vrij sneu imo gewoon een schreeuw om aandachtquote:Op woensdag 27 november 2013 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of wederom MS die zijn zaakjes niet in orde heeft?
Dat maak ik er niet uit op uit het stukje wat Zolder heeft gepost, alleen dat het hetzelfde team is geweest wat ook de xbox en 360 heeft gehacked.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel als blijkt dat het weer op dezelfde manier is gegaan als bij de 360, want dan was ook mogelijk door een hack te gebruiken die bij de 1ste xbox bekend was
Juist als het hetzelfde team is, zal het waarschijnlijk ook wel weer op dezelfde manier gegaan zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat maak ik er niet uit op uit het stukje wat Zolder heeft gepost, alleen dat het hetzelfde team is geweest wat ook de xbox en 360 heeft gehacked.
En dan nog kun je daarop wachten, idem met het jailbreaken van de nieuwe iphone, het rooten van de nieuwe android-gsm en het hacken van de ps4.
Hardware wordt gereleased, hardware wordt gehacked.
Even verder gelezen, ze hebben de NAND weten te dumpen en ze hebben een disk kunnen lezen. Maar de beveiliging is nog niet gekraakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Juist als het hetzelfde team is, zal het waarschijnlijk ook wel weer op dezelfde manier gegaan zijn.
En ja natuurlijk kan je er op wachten, maar je zou toch wel verwachten dat ze bij MS van hun foutjes leren
http://www.konsolen-junkies.de/quote:Der Nand der Xbox One ist 4,9GB groß und läßt sich wie bei der 360 mit einem SD Kartenleser dumpen. J-Runner kann zum Dumpen nicht benutzt werden, da dieser maximal die 3,5 GB einer Corona ausliest. Der Quarz muss wie bei der Corona V2 deaktiviert werden.
C4Eva hat bestätigt, dass das erste Xbox One Spiele bereits erfolgreich ausgelesen wurde. Hierbei handelt es sich sicher um einen ersten Schritt in die richtige Richtung, aber viel heist es zu diesem Zeitpunkt noch nicht. Wenn die Xbox One mit ähnlichen Schutzmechanismen wie die Xbxox 360 geschützt ist, dann bringt das Auslesen alleine noch nicht viel. Eine Firmwareflash ähnliche Lösung wird es dieses Mal sicher nicht geben, da Blue Rays relativ sicher sind. Das sieht man bereits an der PS3, wo es bis heute keine Lösung zum Abspielen von Spielen auf BD-R Medien gibt. Sollten die meisten Spiele wirklich ca. 40GB Platz benötigen, dann könnten die 500GB schnell knapp werden.
Ik klaag niet, maar dat is gewoon een functie die totaal nutteloos is (of er moet ooit iets meer mee mogelijk zijn) daar wijs ik hem terecht op.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen. Een PS4 kopen en stoppen met klagen over een functie van de X1.
Jij vind het een nutteloze functie. Ik vind het een toffe feature, want als ik dat ding heb hoef ik niet meer met 3 afstandsbedieningen te kutten. En lui als ik ben vind ik dat best handig.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar dat is gewoon een functie die totaal nutteloos is (of er moet ooit iets meer mee mogelijk zijn) daar wijs ik hem terecht op.
Ga weg, 50 euro voor een ingame purchase?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef 2Happy4U het volgende:
haha 50 euro voor een auto in forza 5
Dat is natuurlijk nonsens. Nutteloosheid wordt niet door jou bepaald. Wat voor jou troep is, kan voor iemand anders nuttig zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar dat is gewoon een functie die totaal nutteloos is (of er moet ooit iets meer mee mogelijk zijn) daar wijs ik hem terecht op.
Bepaal jij dat het een nutteloze functie is?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
http://www.t3.com/news/fo(...)-high-at-pound-32-50quote:Op woensdag 27 november 2013 17:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ga weg, 50 euro voor een ingame purchase?
Amerikanen worden inderdaad telkens dikker, dat ze voortaan kunnen gillen naar hun xbox ipv hun arm op te tillen om een afstandsbediening te pakken is inderdaad een geweldig idee van Microsoft.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bepaal jij dat het een nutteloze functie is?
Nederlanders ook... dus ook voor hier een handige functie!quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Amerikanen worden inderdaad telkens dikker *blah*
Te gek voor woorden!quote:Op woensdag 27 november 2013 17:28 schreef OMG het volgende:
[..]
Jij vind het een nutteloze functie. Ik vind het een toffe feature, want als ik dat ding heb hoef ik niet meer met 3 afstandsbedieningen te kutten. En lui als ik ben vind ik dat best handig.
Ja!quote:Op woensdag 27 november 2013 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bepaal jij dat het een nutteloze functie is?
Die mensen verdienen goud geld met hun schreeuw om aandacht.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt mij ook vrij weinig uit dat ze het hacken of wat ze er ook mee doen. Maar zoiets op internet zetten is gewoon vrij sneu imo gewoon een schreeuw om aandacht
Ik vind het best vet om tijdens het tv kijken nog notifications te kunnen ontvangen, of andersom: tijdens het gamen nog wat TV te kijken in snaped mode. Dat zijn best toevoegingen imoquote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja!
Shit komt gewoon door een kabeltje binnen en hang je zo aan de tv en daar wil jij en blijkbaar dus ook andere nog eens een zwaar apparaat tussen hangen.
Nu dit was echt het laatst erover maar nu echt echt.
Verder is de One een tof ding.
Ik had liever gezien dat ik hem als TV decoder kon gebruiken... nu zit er nog zo'n nutteloze settopbox tussen van ziggo.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind het best vet om tijdens het tv kijken nog notifications te kunnen ontvangen, of andersom: tijdens het gamen nog wat TV te kijken in snaped mode. Dat zijn best toevoegingen imo
Zou ideaal zijn, nu moet je steeds kabels wisselen of continu je box laten draaien...quote:Op donderdag 28 november 2013 07:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ik hem als TV decoder kon gebruiken... nu zit er nog zo'n nutteloze settopbox tussen van ziggo.
Moet dat echt? Ik ken HDMI passthrough dingen die ook gewoon werken als ze uit staan...quote:Op donderdag 28 november 2013 09:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zou ideaal zijn, nu moet je steeds kabels wisselen of continu je box laten draaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |