Gaarne een beetje ontopic blijvenquote:
http://frontpage.fok.nl/quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Wil je stoppen met mij te flirten?
Uhm. Dit is hét flirttopic.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Wil je stoppen met mij te flirten?
Zo heel moeilijk zijn ze ook niet.quote:
Flirten is zo uit he!quote:Op donderdag 21 november 2013 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm. Dit is hét flirttopic.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk zijn ze ook niet.
Flirten in dit topic is gewoon gelijk vragen of je wil trouwen of neuken. Dit niet wetenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:48 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Flirten is zo uit he!
Gewoon gelijk neuken is helemaal in!
Trouwen.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Flirten in dit topic is gewoon gelijk vragen of je wil trouwen of neuken. Dit niet weten
Dan mag je zekers een keer mee naar de pubquizquote:
Ik flirt al de hele middag met jou, maar je hebt het niet door.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Flirten in dit topic is gewoon gelijk vragen of je wil trouwen of neuken. Dit niet weten
Tja als er mensen zijn die geen seks willen voor het huwelijk zal er toch echt eerst getrouwd moeten worden.quote:
Geen neukuitnodiging van je gehad of die moet verdwaald geraakt zijn tussen alle anderen.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik flirt al de hele middag met jou, maar je hebt het niet door.
Zijn die hier ja?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja als er mensen zijn die geen seks willen voor het huwelijk zal er toch echt eerst getrouwd moeten worden.
Ontbijtkoek vreten tot je er dood bij neer valt!quote:
Ikquote:
Fok!kers hebben toch geen seks?quote:
Man neukt maag vriendin eruit via kontquote:Op donderdag 21 november 2013 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen neukuitnodiging van je gehad of die moet verdwaald geraakt zijn tussen alle anderen.
Iehl seksquote:Op donderdag 21 november 2013 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Fok!kers hebben toch geen seks?
Precies.quote:
Ik heb ook niets met sex, maar zou jou graag eens zien tongen met iniminimuisquote:
Slecht zei ikquote:Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan mag je zekers een keer mee naar de pubquiz
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:54 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met sex, maar zou jou graag eens zien tongen met iniminimuis
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:54 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met sex, maar zou jou graag eens zien tongen met iniminimuis
Ik denk de enige die uberhaupt fysiek contact heeft.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:55 schreef DeLuna het volgende:
Ben ik nu de enige FOK!ker die seks heeft?
Jij bent een FOK!ster.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:55 schreef DeLuna het volgende:
Hoax.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:55 schreef DeLuna het volgende:
ik heb al langdurig (7+ jaar) een vriendinquote:Op donderdag 21 november 2013 15:55 schreef DeLuna het volgende:
Je zei trekquote:Op donderdag 21 november 2013 15:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb al langdurig (7+ jaar) een vriendin
Trek daar zelf maar je conclusie uit.
Je trekt veel.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb al langdurig (7+ jaar) een vriendin
Trek daar zelf maar je conclusie uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |