Veel water drinken, Drinkyquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik niet ga vandaag ben ik morgen nog steeds hungover.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Awesome_ het volgende:
Ik maakte in rollercoaster tycoon altijd een apart stukje park en zocht iemand die heel nodig naar het toilet moest met nog 65$ op zak. Toilet op dat privepark dan ook 65$ maken en een politieagent en paar bankjes erbij. Dan de waiting game spelen = super fun times.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net een fb berichtje naar Chipotle gestuurd met de vraag of ze binnenkort een restaurant in Amsterdam gaan openen, helaas nog niet.
Oh jij bent één van die jongens in de leeftijd van 16-26 die opeens aan DJ'en doet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
game jij? :Sheb je niets te doen ofzo
ik speel liever platen af daar geniet ik pas echt van
Ik liet ze altijd met elkaar neuken,quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:14 schreef VMSDKR het volgende:
Ik gooide altijd een kamer vol met tapijten, en dan zo'n vuurpijl in het midden. Sims in de kamer en de deur weghalen. Altijd lulz.
Syncknop is vergelijkbaar met een smith machine. Alleen goed om je handdoek aan op te hangenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waarom zit die knop er anders op?
boefjequote:Op vrijdag 22 november 2013 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]De vader van een maat van mij speelde dat altijd dood, als hij dan ff ging pissen deed ik dat
werd ie helemaal gek omdat mensen dan ongelukkig werden ofzo
boefjequote:Op vrijdag 22 november 2013 16:42 schreef Awesome_ het volgende:
Ik maakte in rollercoaster tycoon altijd een apart stukje park en zocht iemand die heel nodig naar het toilet moest met nog 65$ op zak. Toilet op dat privepark dan ook 65$ maken en een politieagent en paar bankjes erbij. Dan de waiting game spelen = super fun times.
boefjequote:Op vrijdag 22 november 2013 17:12 schreef seto het volgende:
Ik maakte in de sims altijd een hal van 20km naar de slaapkamer zodat mijn dude in slaap viel voordat hij er was
Of pizza bestellen en dan de voordeur weghalen, bleef de bezorger oneindig lang rond je huis lopen
Eritreaquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:44 schreef seto het volgende:
hey McNulty ff srs he, wat is je afkomst?
geen boze dm's aub
Cakeman whats up?quote:
Ja tog goed man, met jou danquote:
Lolquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:32 schreef fathank het volgende:
Das Sapstengel, onze binnenstebuitenbounty
hebbik niequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan je uncensored versie mij dmen?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Godver.
Schaamteloos toegevoegd aan mijn vocabulaire.
Staphorst, de naam zegt het al.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Kent iemand leuke uitgaansstad? Midden Nederland ongeveer. Niet te druk, waar zelfs auti kan vermaken. Moet dringend weten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |