Ik heb wel nog ergens een cassettebandje liggen waarop ik het kirby liedje aan het zingen benquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pics van mini IrCute die geobsedeerd aan het gamen is.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb ooit IrCute haar username gegoogled en toen vond ik reports bij een of andere MMORPG.Dat ze aan het cheaten was ofzo en iemand was aan het klagen.
call legit on this one!
vroegah was ik echt een kneppe menneke srsquote:
Fucking jelly.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:28 schreef IrCute het volgende:
Sony PlaystationR 4 Battlefield 4 Bundle
Nope, niemandquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef seto het volgende:
zijn er nog mongolen die een xbone gaan halen?
Sowieso, speel iedere dag nog COD4 op 125FPSquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef seto het volgende:
ik haal sowieso geen van bijde
brb next gen die niet eens 1080p met 60fps kan
PC master race
CODquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Champy het volgende:
[..]
Sowieso, speel iedere dag nog COD4 op 125FPS
fixedquote:
Wat heeft maagd zijn hiermee te maken Albert? Je bent ontmaagd tijdens je cut? Goed verhaal.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Niet iedereen is maagd en wil een beachboy worden.
COD:UO en COD2 waren bazengames inderdaad. Maar BF1942 was ook best wel nice en ongeveer uit hetzelfde tijdperk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:04 schreef Ethanolic het volgende:
Serieus, hoe kan je mogelijk de oldskool BFs boven oldskool CODs kiezen
BFV was episch, maar verder stak CoD er met alle delen met kop en schouders boven uit imo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
COD:UO en COD2 waren bazengames inderdaad. Maar BF1942 was ook best wel nice en ongeveer uit hetzelfde tijdperk.
Maar ik ga toch voor de COD's idd.
Jij bent zeker dat type klootzak dat stukjes uit de achtbaan haalt zodat je bezoekers te pletter vallen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik rollercoaster tycoon 2. Jelly?
Ik ben nog steeds baasje met CODquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
BFV was episch, maar verder stak CoD er met alle delen met kop en schouders boven uit imo.
Ik was ook eerlijk gezegd iets beter met CoD
game jij? :Squote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij bent zeker dat type klootzak dat stukjes uit de achtbaan haalt zodat je bezoekers te pletter vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |