Ik heb wel eens dat ik een periode (soms een paar dagen, soms een paar weken) heb waarin ik amper geil word inderdaad. Maar, to be honest, komt dat best wel weinig voorquote:Op donderdag 21 november 2013 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, gevolgd door een paar weken waarin ik totaal niet geil ben. Heb jij dat ook of ben ik gewoon raar?
Jaja.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, Fasje.
Zo mooi dit, ook gewoon serieus een vraag stellenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, gevolgd door een paar weken waarin ik totaal niet geil ben. Heb jij dat ook of ben ik gewoon raar?
Helpt niet, netwerk is traag ondanks gigabit netwerkquote:Op donderdag 21 november 2013 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal best, valt me gewoon op
Kan je geen nieuwe regelen?
toedeloequote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo mooi dit, ook gewoon serieus een vraag stellen![]()
-----
Zo, nu wel tijd om te gaan
Tot later
Wat voor een lompe dingen doe je er mee dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helpt niet, netwerk is traag ondanks gigabit netwerk
Project kopiëren van 1,5GB en de prefix in.alle bestanden veranderenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een lompe dingen doe je er mee dan?
Moet toch wel lukken met een Gbit netwerkquote:Op donderdag 21 november 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Project kopiëren van 1,5GB en de prefix in.alle bestanden veranderen
ja dan gaat er iets anders mis hequote:Op donderdag 21 november 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helpt niet, netwerk is traag ondanks gigabit netwerk
Lukt ook wel, maar duurt langquote:Op donderdag 21 november 2013 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet toch wel lukken met een Gbit netwerk
omdat je vanavond date hebt zekerquote:Op donderdag 21 november 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lukt ook wel, maar duurt lang.
Dag duurt lang
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lukt ook wel, maar duurt lang.
Dag duurt lang
+1quote:Op donderdag 21 november 2013 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je vanavond date hebt zeker
Misschien, tijd gaat gewoon traagquote:Op donderdag 21 november 2013 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je vanavond date hebt zeker
dat sowiesoquote:Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien, tijd gaat gewoon traag
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien, tijd gaat gewoon traag
harder/meer werken kan daar bij helpenquote:
ga jij lekker vroeg weekend vieren ofzoquote:Op donderdag 21 november 2013 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
harder/meer werken kan daar bij helpen
Half 6quote:Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ga jij lekker vroeg weekend vieren ofzo
Gevoelig type jij hequote:Op donderdag 21 november 2013 15:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en jij bent zeker een master in websites bouwen? dan kijk je toch niet
Neequote:Op donderdag 21 november 2013 15:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en jij bent zeker een master in websites bouwen? dan kijk je toch niet
Ik las citroengasquote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh dit is citroengras/brandnetel/cranberry
Jij hebt toch neits met die site te maken he?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja, dus doe eens voorzichtig met mij
oeh! lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh dit is citroengras/brandnetel/cranberry
Ook lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oeh! lekkerik heb muntthee met een beetje honing
neequote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt toch neits met die site te maken he?
Ja want mosterd is lekkerder dan citroenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan stiekem verwisselen met mostergas zeker?
wat doe jij eigenlijk dagelijks/qua werk?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
neewel leuk dat je er al over nadenkt dat ik überhaupt in staat ben zoiets te bouwen
2
wat schattigquote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja, dus doe eens voorzichtig met mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ja, nu ga ik klikken
-___-
Ja kan toch, het is en blijft FOK! hequote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
neewel leuk dat je er al over nadenkt dat ik überhaupt in staat ben zoiets te bouwen
2
FlaFlipquote:
Je weet niet wat mosterdgas is he?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja want mosterd is lekkerder dan citroen
ik ben projectmanager, for now. ik kap er in januari mee en dan ga ik een paar maanden naar het buitenland om vrijwilligerswerk te doen, want ik ga hier echt een beetje deaud zo achter de pcquote:Op donderdag 21 november 2013 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk dagelijks/qua werk?
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou nou. met je grote mond
-___-
Natuurlijk wel, waarom denk je dat er emo.gif onder staat?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja kan toch, het is en blijft FOK! he
[..]
FlaFlip
[..]
Je weet niet wat mosterdgas is he?
Nou wat is het dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, waarom denk je dat er emo.gif onder staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |