SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent zelf een muts.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ging meer om het 2e gedeelte muts.
Zodra iemand je dat een keer zegt hoor je dat altijd bij dat robotstemmetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
eh ligt eraan wat je stuurtquote:Op donderdag 21 november 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil er wel 1 sturen maar dan is het niet zo mysterieus meer he?
Er zullen vast ergere zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 14:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
eerder obviousmaar ach, het ijs is gebroken zal'k maar zeggen
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen lege ...
oneerbare voorstellen vooral![]()
Die krijg ik dan weer nietquote:Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen lege ...
Stelletje viespeuken julliequote:Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen lege ...
Misschien deed ik het wel bewustquote:
Ik had al geen honger toen ik eraan begon, dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja, en nog steeds hongerig als je t op hebt
Hey, ik heb al een kwart van mijn werkdag op dat ding moeten wachtenquote:Op donderdag 21 november 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoor je nogal vaak klagen over dat ding
Die zag ik dan niet aankomen. ben nie scherp vandaagquote:
quote:
Sedan blijkbaar... Ik doe dat soort grappen openbaar, niet via DM. straks gelooft iemand het nogquote:Op donderdag 21 november 2013 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan je vanavond wel wat sturen
Dat zal best, valt me gewoon opquote:Op donderdag 21 november 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey, ik heb al een kwart van mijn werkdag op dat ding moeten wachten
Wie had het over grappen?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Sedan blijkbaar... Ik doe dat soort grappen openbaar, niet via DM. straks gelooft iemand het nog
Mietje. Alles op fok is sowieso waar toch dus of het nou hier staat of in dmquote:Op donderdag 21 november 2013 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Sedan blijkbaar... Ik doe dat soort grappen openbaar, niet via DM. straks gelooft iemand het nog
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
Veel plezier met elkaar DMen enzo
Ik ga mijn mannen uit school halen
Tot straksquote:Op donderdag 21 november 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
Veel plezier met elkaar DMen enzo
Ik ga mijn mannen uit school halen
Waar komt die ineens vandaag?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lola, ik heb zin om aan je borsten te zitten
Wat?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weer? Wanneer heb jij voor het laatst iemand de dm-hosselt.
Ja, jeetje. Ik snap er niks vanquote:
Je moet meer sex hebbenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jeetje. Ik snap er niks vanIk ben al minstens 2 dagen zowat nonstop geil
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, gevolgd door een paar weken waarin ik totaal niet geil ben. Heb jij dat ook of ben ik gewoon raar?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, Fasje.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, gevolgd door een paar weken waarin ik totaal niet geil ben. Heb jij dat ook of ben ik gewoon raar?
Ik heb wel eens dat ik een periode (soms een paar dagen, soms een paar weken) heb waarin ik amper geil word inderdaad. Maar, to be honest, komt dat best wel weinig voorquote:Op donderdag 21 november 2013 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens, gevolgd door een paar weken waarin ik totaal niet geil ben. Heb jij dat ook of ben ik gewoon raar?
Jaja.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, Fasje.
Zo mooi dit, ook gewoon serieus een vraag stellenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helpt niet, netwerk is traag ondanks gigabit netwerkquote:Op donderdag 21 november 2013 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal best, valt me gewoon op
Kan je geen nieuwe regelen?
toedeloequote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo mooi dit, ook gewoon serieus een vraag stellen![]()
-----
Zo, nu wel tijd om te gaan
Tot later
Wat voor een lompe dingen doe je er mee dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helpt niet, netwerk is traag ondanks gigabit netwerk
Project kopiëren van 1,5GB en de prefix in.alle bestanden veranderenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een lompe dingen doe je er mee dan?
Moet toch wel lukken met een Gbit netwerkquote:Op donderdag 21 november 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Project kopiëren van 1,5GB en de prefix in.alle bestanden veranderen
ja dan gaat er iets anders mis hequote:Op donderdag 21 november 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helpt niet, netwerk is traag ondanks gigabit netwerk
Lukt ook wel, maar duurt langquote:Op donderdag 21 november 2013 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet toch wel lukken met een Gbit netwerk
omdat je vanavond date hebt zekerquote:Op donderdag 21 november 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lukt ook wel, maar duurt lang.
Dag duurt lang
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lukt ook wel, maar duurt lang.
Dag duurt lang
+1quote:Op donderdag 21 november 2013 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je vanavond date hebt zeker
Misschien, tijd gaat gewoon traagquote:Op donderdag 21 november 2013 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je vanavond date hebt zeker
dat sowiesoquote:Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien, tijd gaat gewoon traag
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien, tijd gaat gewoon traag
harder/meer werken kan daar bij helpenquote:
ga jij lekker vroeg weekend vieren ofzoquote:Op donderdag 21 november 2013 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
harder/meer werken kan daar bij helpen
Half 6quote:Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ga jij lekker vroeg weekend vieren ofzo
Gevoelig type jij hequote:Op donderdag 21 november 2013 15:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en jij bent zeker een master in websites bouwen? dan kijk je toch niet
Neequote:Op donderdag 21 november 2013 15:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en jij bent zeker een master in websites bouwen? dan kijk je toch niet
Ik las citroengasquote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh dit is citroengras/brandnetel/cranberry
Jij hebt toch neits met die site te maken he?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja, dus doe eens voorzichtig met mij
oeh! lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh dit is citroengras/brandnetel/cranberry
Ook lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oeh! lekkerik heb muntthee met een beetje honing
neequote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt toch neits met die site te maken he?
Ja want mosterd is lekkerder dan citroenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan stiekem verwisselen met mostergas zeker?
wat doe jij eigenlijk dagelijks/qua werk?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
neewel leuk dat je er al over nadenkt dat ik überhaupt in staat ben zoiets te bouwen
2
wat schattigquote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja, dus doe eens voorzichtig met mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ja, nu ga ik klikken
-___-
Ja kan toch, het is en blijft FOK! hequote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
neewel leuk dat je er al over nadenkt dat ik überhaupt in staat ben zoiets te bouwen
2
FlaFlipquote:
Je weet niet wat mosterdgas is he?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja want mosterd is lekkerder dan citroen
ik ben projectmanager, for now. ik kap er in januari mee en dan ga ik een paar maanden naar het buitenland om vrijwilligerswerk te doen, want ik ga hier echt een beetje deaud zo achter de pcquote:Op donderdag 21 november 2013 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk dagelijks/qua werk?
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou nou. met je grote mond
-___-
Natuurlijk wel, waarom denk je dat er emo.gif onder staat?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja kan toch, het is en blijft FOK! he
[..]
FlaFlip
[..]
Je weet niet wat mosterdgas is he?
Nou wat is het dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, waarom denk je dat er emo.gif onder staat?
met of zonderquote:Op donderdag 21 november 2013 15:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ben projectmanager, for now. ik kap er in januari mee en dan ga ik een paar maanden naar het buitenland om vrijwilligerswerk te doen, want ik ga hier echt een beetje deaud zo achter de pc
ik ga alleenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met of zondernaar het buitenland?
In welk vakgebied ben je projectmanager, want dat scheelt ook natuurlijk.
TMI Vin, TMI!!quote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kinderen zijn niet een hele week geil.
Denk ik...
Lastig, wat vind hij er van dan dat jij zonder hem zo lang weg gaat?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ga alleenofnouja, in ieder geval zonder
communicatiewil ik ook wel weer gaan doen als ik terug ben, maar dan iets minder fulltime
en bij een groter bedrijf !
lastig, maar we hebben het wel even nodigquote:Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lastig, wat vind hij er van dan dat jij zonder hem zo lang weg gaat?
troubles in paradise? Dan is het wel even fijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
lastig, maar we hebben het wel even nodig(vooral ik
)
jaquote:Op donderdag 21 november 2013 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
troubles in paradise? Dan is het wel even fijn.
Groter wonen schijnt te helpen, hoorde ik laatst
Waarom niet meteen thuis?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
Zaterdag wordt bestelling bij Mediamarkt geleverd
succesquote:Op donderdag 21 november 2013 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
een hele stroopwafel, roomsoesje.. dat soort dingen zeker
Dat is een hele maaltijd man, ik was misselijk na zo'n grotequote:Op donderdag 21 november 2013 16:11 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
succes
en nu heb ik zin in stroopwafels
stroopwafelkruimels zijn lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is een hele maaltijd man, ik was misselijk na zo'n grote
Jaaa! Daar kwam ik als klein kind alquote:Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
stroopwafelkruimels zijn lekkervan de markt of dat tentje in Arnhem, bij het Jansplein
maar zo'n enorme stroopwafel vind ik ook een beetje veul
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:11 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
succes
en nu heb ik zin in stroopwafels
Vooral als het nog warm isquote:Op donderdag 21 november 2013 16:21 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
stroopwafelkruimels zijn lekker![]()
Is het zo erg gesteld met zijn kookkunst?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vriend gaat koken![]()
Ik ga bij een vriendinnetje eten
Hij kan niet koken, maar nu gaat hij het proberenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het zo erg gesteld met zijn kookkunst?
En dat doe je je kinderen aan?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij kan niet koken, maar nu gaat hij het proberendiepvries spinazie opwarmen en aardappels koken en een vleesje bakken. Mooi begin toch?
En nu kan ik hem gewoon zijn gang laten gaan, anders heb ik zoiets van: laat mij maar
gatverquote:Op donderdag 21 november 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij kan niet koken, maar nu gaat hij het proberendiepvries spinazie opwarmen en aardappels koken en een vleesje bakken. Mooi begin toch?
En nu kan ik hem gewoon zijn gang laten gaan, anders heb ik zoiets van: laat mij maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Dat is ook weer zo, zou mijn moeder ook zeggenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ze het niet lekker vinden vreten ze maar een boterham hoor
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
gatverdan zou ik ook ergens anders gaan eten
ik wil niet opscheppen, maar mijn vriend heeft gisteren coq au riesling gemaakt
ach ieder z'n kunst natuurlijkniks mis met spinazie en aardappelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opscheppen is een kunst op zich jatypisch die moedersquote:Op donderdag 21 november 2013 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, zou mijn moeder ook zeggen
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2013 16:42:26 ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:41 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
gatverdan zou ik ook ergens anders gaan eten
ik wil niet opscheppen, maar mijn vriend heeft gisteren coq au riesling gemaakt
ach ieder z'n kunst natuurlijkaha, kip verneukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kip kan je nog best makkelijker verneuken. Goedkope hamburgers, die zijn niet te verpesten bijnaquote:
Justin Bieber is op de radio en ik moest aan jou denkenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die weleens bij mij eten zullen dit tegenspreken
Huppel kan alles verneuken heb ik begrepenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kip kan je nog best makkelijker verneuken. Goedkope hamburgers, die zijn niet te verpesten bijna
Zelfs MET aanwijzingen!quote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Huppel kan alles verneuken heb ik begrepen
sommige mensen hebben een gavequote:Op donderdag 21 november 2013 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Huppel kan alles verneuken heb ik begrepen
Ik zag net een collega, 50+ met een kort pittig kapsel langslopen......quote:Op donderdag 21 november 2013 16:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Justin Bieber is op de radio en ik moest aan jou denken
De liefde, ik voel hetquote:Op donderdag 21 november 2013 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag net een collega, 50+ met een kort pittig kapsel langslopen......
Ik hou verder mijn mond maar
en toen dacht je aan je ... tante/moeder/buurvrouw? je scharrel?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag net een collega, 50+ met een kort pittig kapsel langslopen......
Ik hou verder mijn mond maar
*onopvallend naar jouw fobo wijst*quote:Op donderdag 21 november 2013 16:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en toen dacht je aan je ... tante/moeder/buurvrouw? je scharrel?
wanneer ga jij eens voor me koken?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die weleens bij mij eten zullen dit tegenspreken
niks mis met mijn fobo, dusquote:Op donderdag 21 november 2013 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*onopvallend naar jouw fobo wijst*
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en toen dacht je aan je ... tante/moeder/buurvrouw? je scharrel?
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wanneer je wilt natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer ga jij eens voor me koken?
Scherp als een mes! Dan kan ik de bochten beter afsnijden!quote:Op donderdag 21 november 2013 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk die Joof eens scherp uit de hoek komen
Bij dat ene kassameisje? Ben je toch terug gegaan? Dat is al een bazenactie op zich natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scherp als een mes! Dan kan ik de bochten beter afsnijden!
Ik moet toch iets om mijn mislukte telefoonnummer hosselpoging te verwerken
Niet terug gegaanquote:Op donderdag 21 november 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
Bij dat ene kassameisje? Ben je toch terug gegaan? Dat is al een bazenactie op zich natuurlijk
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet terug gegaan
Vanmorgen was ze er weer
Maar ze is van de vrouwen..
Beetje jammer....quote:Op donderdag 21 november 2013 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet terug gegaan
Vanmorgen was ze er weer
Hoe ziet ze eruit?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet terug gegaan
Vanmorgen was ze er weer
Zul je weer zien jaquote:Op donderdag 21 november 2013 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet terug gegaan
Vanmorgen was ze er weer
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:17 schreef rival het volgende:
Je zal over 13 minuten maar weekend hebben
Heyquote:Op donderdag 21 november 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, eindelijk geen gezanik van rival meer
Succesquote:Op donderdag 21 november 2013 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
Hey
morgen dus mij gehele vrije dag hier doorbrengen
Ik wens je een hele beroerde date toe straksquote:Op donderdag 21 november 2013 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SuccesMoet toch werken en 's middags naar Tilburg
Dank jequote:Op donderdag 21 november 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wens je een hele beroerde date toe straks
Hoe laat heb je afgesproken en wat ga je doen?quote:
Om 19 uur zou ik haar ophalen. We gaan wat drinken en poolenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe laat heb je afgesproken en wat ga je doen?
Ik en Jysk-meisjequote:
Up & down?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om 19 uur zou ik haar ophalen. We gaan wat drinken en poolen
Dat gezegd hebbende, even wat eten en douchen
[..]
Ik en Jysk-meisje
Van de Ikea naar Jysk....quote:Op donderdag 21 november 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om 19 uur zou ik haar ophalen. We gaan wat drinken en poolen
Dat gezegd hebbende, even wat eten en douchen
[..]
Ik en Jysk-meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Al dat gedoe eromheen..quote:
Nee hoor, maar heb 6mdn in Apeldoorn gewoond en 4jr op school gezetenquote:Op donderdag 21 november 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je me stalken ofzo?
[..]Dankje
Andere eigenaar en naam nu, maar jaquote:Op donderdag 21 november 2013 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, maar heb 6mdn in Apeldoorn gewoond en 4jr op school gezeten
Fijne avondquote:Op donderdag 21 november 2013 17:34 schreef rival het volgende:
Krijg nou wat, ben aan het over"werken"
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Al dat gedoe eromheen..Pfft.
En een keer flink opgeknapt hoop ik, want we praten nu over 8 tot 12 jaar terug, toen wist jij nog niet eens wat poolen wasquote:Op donderdag 21 november 2013 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Andere eigenaar en naam nu, maar ja
Ho es, niemand had het hier over verliefd zijnquote:
Kloptquote:Op donderdag 21 november 2013 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En een keer flink opgeknapt hoop ik, want we praten nu over 8 tot 12 jaar terug, toen wist jij nog niet eens wat poolen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Alleen mensen die verliefd zijn zeggen ditquote:
das beterquote:Op donderdag 21 november 2013 18:09 schreef Faxie het volgende:
M'n weekend is weer volgeplandfeesten en neuken
Iksnaperniksvaaaanquote:Op donderdag 21 november 2013 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wait wut? Dan doe ik toch iets niet goed
Dank jequote:Op donderdag 21 november 2013 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Veel plezier met je date!!
Veel plezierquote:Op donderdag 21 november 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je
Ik ga inderdaad maar eens. Helemaal naar de andere kant van Apeldoorn fietsen![]()
Dat ja!quote:Op donderdag 21 november 2013 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen die niet hoeven te werken in het weekend moeten niet zeuren
Je hebt een auto, en dan ga je fietsen?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je
Ik ga inderdaad maar eens. Helemaal naar de andere kant van Apeldoorn fietsen![]()
Dacht dat jij bij een vriendin zat?quote:
Dat onthoud jij wel hequote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze wil met je tietjes spelen [ afbeelding ]
jij leest ook allesquote:Op donderdag 21 november 2013 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze wil met je tietjes spelen [ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 21 november 2013 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dacht dat jij bij een vriendin zat?
Ga eens gezellig doen danquote:
Oeh, succes. Na afloop graag een uitgebreid verslag.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je
Heb jij de link niet gekregen, naar de webcams in zijn huisje?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, succes. Na afloop graag een uitgebreid verslag.
Die van z'n kelder? Ja, die wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij de link niet gekregen, naar de webcams in zijn huisje?
Misschien gaat vin aan de whiskey.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt een auto, en dan ga je fietsen?
Dan mag ie ook niet fietsen niequote:Op donderdag 21 november 2013 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien gaat vin aan de whiskey.
Maar een auto heeft een kofferbakquote:Op donderdag 21 november 2013 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien gaat vin aan de whiskey.
Ik weet wel dat ik nooit meer seks in een auto ga hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar een auto heeft een kofferbak [ afbeelding ]
Lijkt me niks...quote:Op donderdag 21 november 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik nooit meer seks in een auto ga hebben.
Opeens had je de versnellingspook in je derrière?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BJ telt ook fax.quote:
Nouja, Fas tochquote:Op donderdag 21 november 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Opeens had je de versnellingspook in je derrière?
Gewoon eentje huren voor 40-60 euro voor een weekendquote:Op donderdag 21 november 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet een beetje opletten, maar is soms echt wel lekker hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 19:26 schreef Fascination het volgende:
Seks onder de douche, ook zoiets. Da's toch niet fijn.
Ow dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 21 november 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BJ telt ook fax.
[..]
Nouja, Fas toch
Nee, gewoon slechte herinneringen aan.
Echt welquote:Op donderdag 21 november 2013 19:26 schreef Fascination het volgende:
Dat heeft wel wat hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 19:26 schreef Fascination het volgende:
Dat juist weer welquote:Op donderdag 21 november 2013 19:26 schreef Fascination het volgende:
Ik ga met vrienden. Ik ga geen seks hebben met hen.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon eentje huren voor 40-60 euro voor een weekendin Ierland iig
Ook niet optimaal nee. Waterquote:Op donderdag 21 november 2013 19:26 schreef Fascination het volgende:
Dan hier een auto hosselen en daar sex in hebbenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga met vrienden. Ik ga geen seks hebben met hen.
[..]
Ook niet optimaal nee. Water
Of niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan hier een auto hosselen en daar sex in hebben
Lekker toch, gepijpt worden tijdens het rijden, of je op een parkeerplaats op de achterbank ff je zaad weg te pompen?quote:
It's easy, the color 9 smells square!quote:
And looks like monday, right?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
It's easy, the color 9 smells square!
Noo, Tuesday!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
And looks like monday, right?
Oh, I must've been confusing it with colour 7 that smells like a circlequote:
Neuh.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker toch, gepijpt worden tijdens het rijden, of je op een parkeerplaats op de achterbank ff je zaad weg te pompen?
waarom snap ik 'm nou niet?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waarom snap ik 'm nou niet?
of misschien is het gewoon niet grappig?
Ach, andere stukjes rubber besparen je weer tienduizenden euro's. Er moet wat balans zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Dit stukje rubber, kost 10 euro per stuk![]()
[ afbeelding ]
En wat doet dit stukje rubber?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Dit stukje rubber, kost 10 euro per stuk![]()
[ afbeelding ]
Gewoon zonder doen. Leven op het randje. Je weet zelluf.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, andere stukjes rubber besparen je weer tienduizenden euro's. Er moet wat balans zijn.
En die stukjes rubber kosten nog geen euro per stukquote:Op donderdag 21 november 2013 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, andere stukjes rubber besparen je weer tienduizenden euro's. Er moet wat balans zijn.
Trackpoint voor een Lenovo laptop. Vind ik fijner werken dan een trackpad, alleen die van mij is versleten waardoor die niet meer zo goed werkt.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat doet dit stukje rubber?
heb een complete rel meegemaakt toen laptops met trackpoints werden vervangen door laptops zonderquote:Op donderdag 21 november 2013 20:40 schreef twi het volgende:
Ik denk dat je de eerste bent ooit die ik hoor zeggen dat een trackpoint fijner werkt dan een trackpad.
Of nouja, zie typen. Of nouja...
Een klein ruw puntje wat je uiterst nauwkeurig moet bewegen om het gewenste resultaat te bereiken. Soort van een clit van schuurpapier vingeren.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog nooit een trackpoint gebruikt. Wat is het verschil?
Dat is echt bull-shitquote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Een klein ruw puntje wat je uiterst nauwkeurig moet bewegen om het gewenste resultaat te bereiken. Soort van een clit van schuurpapier vingeren.
Ik moest ook even wennen, net als dat je vinger wat gevoelig wordt van zoveel wrijving.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:52 schreef twi het volgende:
Ik vond ze altijd veel te gevoelig. Maar ieder zijn ding. Kan ook niet met tekentabletten overweg.
Even een filmpje er van gekeken. Het ziet er totaal niet handiger uit.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Een klein ruw puntje wat je uiterst nauwkeurig moet bewegen om het gewenste resultaat te bereiken. Soort van een clit van schuurpapier vingeren.
Alleen als het een mechanisch toetsenbord isquote:Op donderdag 21 november 2013 20:56 schreef Watertornado het volgende:
Daarom gewoon zo veel mogelijk met het toetsenbord doen, en de rest met een echte muis.
Bakken? Kiten? Werken?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind WT zijn toetsenborden fetisj wel aandoenlijk.
Waar is die Fax eigenlijk?
Heb je er al een?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen als het een mechanisch toetsenbord is
Hierquote:Op donderdag 21 november 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind WT zijn toetsenborden fetisj wel aandoenlijk.
Waar is die Fax eigenlijk?
Ik heb echt zo'n gevoel dat het vrijdag is. Maar helaas moet ik mijn alcoholconsumptie afstemmen op donderdag.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bed in, slapen, morgen weer vroeg op
Helaasquote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n gevoel dat het vrijdag is. Maar helaas moet ik mijn alcoholconsumptie afstemmen op donderdag.
Zow, dat is een goede! Snel even inschenken!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas
Slechts een glaasje roggejenever?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |