Zou dat heel misschien dan 0,2 btc + die fee kunnen zijn?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:00 schreef henk3412 het volgende:
als ik 0,2 btc wil overmaken via multibit naar bitonic, hoeveel moet ik dan verzenden?.
aangezien ze fee vragen
Leider in de hype tjaquote:Op donderdag 21 november 2013 17:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sluit ik ook niet uit, maar het protocol is wel goed uit te bouwen / bij te schaven en denk dat bitcoin voorlopig nog wel een tijd leidend blijft.
dus 0.1999 ?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:01 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zou dat heel misschien dan 0,2 btc + die fee kunnen zijn?
![]()
![]()
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:10 schreef henk3412 het volgende:
[..]
is gelukt. hoelang duurt uitbetaling bij bitonic?
Wij verrichten iedere werkdag aan het begin van de middag de uitbetalingen. Afhankelijk van het tijdstip dat u de bitcoins aanlevert en de vertraging bij de bank heeft u het geld dezelfde of de volgende werkdag op uw rekening. Wij garanderen voor bitcoins aangeboden vóór 12:00 dat de betaalopdracht nog dezelfde dag uitgevoerd wordt. Normaal gesproken staat het geld dan voor het einde van de middag op uw rekening. Verkoopt u op vrijdag na 12:00 of in het weekend, dan kan het zijn dat het maandag pas op uw rekening staat, aangezien het betalingsverkeer tussen banken in het weekend stilligt.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:11 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Voortaan dus even vijf seconden zelf zoeken voordat je dit topic weer vervuilt.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:14 schreef henk3412 het volgende:
[..]
Wij verrichten iedere werkdag aan het begin van de middag de uitbetalingen. Afhankelijk van het tijdstip dat u de bitcoins aanlevert en de vertraging bij de bank heeft u het geld dezelfde of de volgende werkdag op uw rekening. Wij garanderen voor bitcoins aangeboden vóór 12:00 dat de betaalopdracht nog dezelfde dag uitgevoerd wordt. Normaal gesproken staat het geld dan voor het einde van de middag op uw rekening. Verkoopt u op vrijdag na 12:00 of in het weekend, dan kan het zijn dat het maandag pas op uw rekening staat, aangezien het betalingsverkeer tussen banken in het weekend stilligt.
Is Henk niet een kloon van drheisenberg?quote:Op donderdag 21 november 2013 18:18 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Voortaan dus even vijf seconden zelf zoeken voordat je dit topic weer vervuilt.
Mwah, verwacht dat tegen die tijd Gox een steeds kleinere invloed heeft. Zou zelf meer letten op wat de Chinezen doen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:30 schreef MaGNeT het volgende:
MtGox verwacht rond begin/half december trade-engine "Midas" te kunnen implementeren.
Dat zou ook het moment kunnen zijn dat LTC (Litecoin) en NMC (Namecoin) eindelijk op MtGox worden verhandeld.
Dat zou weer goed kunnen zijn voor de koers van LTC en NMC.
Niet dat ik nu zeg dat je die dingen in het groot moet gaan inslaan maar het zou over een paar maand erg plezierig kunnen uitpakken als je er een zwikje hebt.
disclaimer: of niet
Ach, zo duur zijn die NMC's nog niet. Snap alleen niet waarom voor die coin gekozen isquote:Op donderdag 21 november 2013 18:30 schreef MaGNeT het volgende:
MtGox verwacht rond begin/half december trade-engine "Midas" te kunnen implementeren.
Dat zou ook het moment kunnen zijn dat LTC (Litecoin) en NMC (Namecoin) eindelijk op MtGox worden verhandeld.
Dat zou weer goed kunnen zijn voor de koers van LTC en NMC.
Niet dat ik nu zeg dat je die dingen in het groot moet gaan inslaan maar het zou over een paar maand erg plezierig kunnen uitpakken als je er een zwikje hebt.
disclaimer: of niet
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mwah, verwacht dat tegen die tijd Gox een steeds kleinere invloed heeft. Zou zelf meer letten op wat de Chinezen doen.
Het is de eerste afstammeling van Bitcoin.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:31 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ach, zo duur zijn die NMC's nog niet. Snap alleen niet waarom voor die coin gekozen is
Dat gaat me te ver. Ben niet zo technisch aangelegdquote:Op donderdag 21 november 2013 18:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is de eerste afstammeling van Bitcoin.
Daarnaast is het een coin waarmee je, geheel anoniem, ".bit" domeinnamen kan registreren.
Een soort schaduw-internet.
Met een browser-plugin of een geschikte DNS server kan je die sites vervolgens laden.
Ga nooit op mij of anderen af, lees je altijd zelf in voor je geld in een coin steektquote:Op donderdag 21 november 2013 18:35 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat gaat me te ver. Ben niet zo technisch aangelegd
Maar zal er een paar inslaan, stuk of 10 ergens, kan nooit verkeerd zijn
Dus je bent zo onbetrouwbaar als de neten wil je zeggenquote:Op donderdag 21 november 2013 18:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ga nooit op mij of anderen af, lees je altijd zelf in voor je geld in een coin steekt
Ik wil zeggen: vertrouw op je eigen inschattingsvermogen en niet op anderen bij het nemen van beslissingen die geld kunnen kosten. Ik ga je namelijk niets terugbetalen als ik het mis heb.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:37 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dus je bent zo onbetrouwbaar als de neten wil je zeggen
Nee zie het als een disclaimerquote:Op donderdag 21 november 2013 18:37 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dus je bent zo onbetrouwbaar als de neten wil je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |