Focus was gewoon mijn onkunde, ik dacht nog.. fuck.. hahahaquote:Op donderdag 12 december 2013 11:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Focuszoeken in de take van 2:30 bijvoorbeeld.
3:18 - 3:21 een vrij typische autostand 'lichtgewenning' (geen witbalans, maar lichtbalans).
[..]
Ach ja, zo ben je in ieder geval lekker bezig toch?Met elke video neemt de leercurve toe.
Was er overigens een reden dat het geheel 720p was en niet 1080? Just curious.
[..]
Van een cameramanstandpunt kan ik daar nog inkomen: highlight preservation ofzo?Maar een editor die dat dan lekker zo laat... hmmm. Witbalans is ook curieus idd.
Ik weiger films van klanten te plaatsen op fok, heb slechte ervaringen met het plaatsen van eigen youtube materiaal op fok. Toen ik jonger was (paar jaar terug) gedaan, had ik nooit moeten doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
...die het vertikt om iets te laten zien? Yup.
Op facebook staat ook maar 1 filmpjequote:Op donderdag 12 december 2013 12:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik weiger films van klanten te plaatsen op fok, heb slechte ervaringen met het plaatsen van eigen youtube materiaal op fok. Toen ik jonger was (paar jaar terug) gedaan, had ik nooit moeten doen.
Maar wel continu anderen afkraken en maar zeiken over je gear, maar zelf niks klaarmaken.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik weiger films van klanten te plaatsen op fok, heb slechte ervaringen met het plaatsen van eigen youtube materiaal op fok. Toen ik jonger was (paar jaar terug) gedaan, had ik nooit moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |