quote:Op donderdag 21 november 2013 12:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!
Geen idee? Misschien even bellen voor je gaat?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:41 schreef oLexie het volgende:
Hola!
Ik kan op de Douglas site geen lakjes van O.P.I. vinden, dus ga zo maar langs. Ligt die collectie van Mariah daar in de winkel? Wil een goud lakje hebben.
In Breda heb ik hem zien liggen, geen idee of ze hem overal al hebben...quote:Op donderdag 21 november 2013 13:41 schreef oLexie het volgende:
Hola!
Ik kan op de Douglas site geen lakjes van O.P.I. vinden, dus ga zo maar langs. Ligt die collectie van Mariah daar in de winkel? Wil een goud lakje hebben.
Ik heb ze in Arnhem inderdaad ook zien liggen.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In Breda heb ik hem zien liggen, geen idee of ze hem overal al hebben...
in amsterdam wel!quote:Op donderdag 21 november 2013 13:41 schreef oLexie het volgende:
Hola!
Teringquote:Op woensdag 20 november 2013 23:29 schreef Molo het volgende:
Deze topics
LIF / Ex heeft twitter account gemaakt met mijn foto
WGR / Paypal Account Schulden
Ah, jij denkt na. Ga ik doen! Thanks! Rest ook bedanktquote:Op donderdag 21 november 2013 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee? Misschien even bellen voor je gaat?
Nouu!! Poeh... ja.. hmmm... dat is wel een hele grote voorwaarde die ze daar stellenquote:Bent u 26 of 27 jaar oud en heeft u een mening? Dan zijn wij op zoek naar u!
Ermahgerd gelukkig is het een baby gewordenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:34 schreef Diconnected het volgende:
Vriendin is bevallen van babyWeer een meisje
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd gelukkig is het een baby geworden![]()
![]()
Giftcardquote:Op donderdag 21 november 2013 15:41 schreef Dwyn het volgende:
RBL stuurt de giftcard maar het bedrag is niet genoeg.
quote:Op donderdag 21 november 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd gelukkig is het een baby geworden![]()
![]()
Ja, om alsnog de bestelling te kunnen doen die niet is doorgekomen maar ik wel heb betaald via paypal.quote:
Whut?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:41 schreef Dwyn het volgende:
RBL stuurt de giftcard maar het bedrag is niet genoeg.
Ik had gewoon mijn geld terug gevraagd en ze laten stikkenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, om alsnog de bestelling te kunnen doen die niet is doorgekomen maar ik wel heb betaald via paypal.
Ik doe niet aan meningenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouu!! Poeh... ja.. hmmm... dat is wel een hele grote voorwaarde die ze daar stellen![]()
![]()
![]()
Maar lakjesquote:Op donderdag 21 november 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had gewoon mijn geld terug gevraagd en ze laten stikken
Nee idd.. ik val ook al afquote:Op donderdag 21 november 2013 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meningen
Van meningen krijg je aidsquote:Op donderdag 21 november 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee idd.. ik val ook al afLang leve kuddes
Ja en herpes en schimmel...... en op 1 of andere manier krijg ik nu hongerquote:Op donderdag 21 november 2013 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van meningen krijg je aids
Jijquote:Op donderdag 21 november 2013 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en herpes en schimmel...... en op 1 of andere manier krijg ik nu honger![]()
Waw bwain; really?
Moet haast wel, ze hebben de meest matige truien voor mannenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb je die jingle my bells trui van primark ook voor mannen?
O wat fijn, hopelijk wordt het watquote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef Mirjam het volgende:
gespreik ging goed ermahgerd
volgende week hoor ik meer, er worden een aantal kandidaten voorgesteld, en ik ben er 1 van yay
Oeh niiiicequote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef Mirjam het volgende:
gespreik ging goed ermahgerd
volgende week hoor ik meer, er worden een aantal kandidaten voorgesteld, en ik ben er 1 van yay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |