Je broer langs sturen bij zijn huis?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:22 schreef Niempje het volgende:
Maar in ieder geval, is er iemand die echt even weet wat ik kan doen om die foto's van het internet af te krijgen?
Jammer genoeg weet ik zijn nieuwe adres nietquote:Op woensdag 20 november 2013 22:30 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Je broer langs sturen bij zijn huis?
Ja, omdat je vriend foto's sturen als je 6 jaar een relatie hebt en flink wat maanden na dat het voorbij is seks hebben met iemand anders echt extreem sletterig is.quote:
Slet in de zin van rotstreek.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:44 schreef Niempje het volgende:
[..]
Ja, omdat je vriend foto's sturen als je 6 jaar een relatie hebt en flink wat maanden na dat het voorbij is seks hebben met iemand anders echt extreem sletterig is.
Haha, oh, ik dacht dat je mij een slet vondquote:Op woensdag 20 november 2013 22:46 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Slet in de zin van rotstreek.
Maarja, face it, ik zou me er niet meer te druk om maken als ik jou was. Blijkt maar weer dat ie nog steeds aan je denkt
Zelfs al zou dat gebeuren; je hebt dan een uitstekend verhaal te vertellen waarmee hij zichzelf alleen maar voor lul zet.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:47 schreef Niempje het volgende:
[..]
Haha, oh, ik dacht dat je mij een slet vond
Weet je, ik vind het eerder vervelend van het idee, straks kijkt mijn werkgever alle halfnaakte twitterpagina's door en sta ik er tussen....... Niet echt cool ofzoMaar zo kan je het ook bekijken
https://support.twitter.com/forms/abusiveuserquote:Op woensdag 20 november 2013 22:47 schreef Niempje het volgende:
[..]
Haha, oh, ik dacht dat je mij een slet vond
Weet je, ik vind het eerder vervelend van het idee, straks kijkt mijn werkgever alle halfnaakte twitterpagina's door en sta ik er tussen....... Niet echt cool ofzoMaar zo kan je het ook bekijken
Ja daar zit wat in, ik vind het idee dat mijn privé foto op internet staat gewoon niet echt chill. En ik ben zeker niet gek op hem ! Ik vind het gewoon vervelend dat dit zo een lange nasleep moet hebben. Ik had het er net met een vriendin over en het blijkt dus dat het al een jaar uit is tussen hem en mij, we zijn echter zo lang bezig geweest met de nasleep dat het voor mij pas voelt als een half jaar. Ik wil dus eigenlijk zsm van het gezeik af.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:49 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat gebeuren; je hebt dan een uitstekend verhaal te vertellen waarmee hij zichzelf alleen maar voor lul zet.
Ik zou me er echt niet druk om maken. Straks denk ik nog dat je nog gek op 'm bent ;-)
YES super !quote:Op woensdag 20 november 2013 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://support.twitter.com/forms/abusiveuser
Politie kan je trouwens ook bellen. Dan zullen ze contact met hem opnemen en even vragen hoe het zit. Zo van, ''Ja, het schijnt dat je ex-vriendinnetje lekker heeft lopen ramptestampen met een dikke lul, en 't blijkt dat jij daar niet helemaal goed mee overweg kon?''quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |