SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Diegene die neville heeft opgepikt voor 120k bin heeft pas een SMLENORock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee iddquote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij zitten ze echt pas sinds 22u in packs..kan toch haast niet anders
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dafuq, hoe weet je dat iemand hem voor 120k BIN had? Binnen een minuut een bid van 1.5 miljoen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die neville heeft opgepikt voor 120k bin heeft pas een SMLENO![]()
nah denk het niet hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef Maver24 het volgende:
Maar die gozer die Neville had voor 120k die is vast mega blij nu![]()
Op een stream en hij stond daar gelist en was binnen 1sec wegquote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq, hoe weet je dat iemand hem voor 120k BIN had? Binnen een minuut een bid van 1.5 miljoen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:08 schreef Maver24 het volgende:
Maar die gozer die Neville had voor 120k die is vast mega blij nu![]()
Suikerbrood?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Suker bôle (alleen Friezen snappen deze grap) staat nu ook op de markt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Suker bôle (alleen Friezen snappen deze grap) staat nu ook op de markt.
Noorse competitie is wel een beetje gay in FM. Het is nu 25 November en hoef alleen nog 2 CL wedstrijden (al uitgeschakelden dan pas in Maart weer competitie
![]()
![]()
Alsof ik niet weet dat een Sukerbôle een bôlesoart is wêryn sûker mei bakt wurdt.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Suker bôle (alleen Friezen snappen deze grap) staat nu ook op de markt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik wilde wachten tot de kerst, maar heb hem nu ook maar gekocht. Bezig met Anderlechtquote:Op woensdag 20 november 2013 23:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Noorse competitie is wel een beetje gay in FM. Het is nu 25 November en hoef alleen nog 2 CL wedstrijden (al uitgeschakelden dan pas in Maart weer competitie
Echt wennen die tactieken...je kan echt weinig tweaken, of ik ben scheel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik bin in DarkSonic2 en wenje yn Fryslân.
Guon minsken letten wier net opRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De prijzen van de legends zijn echt wel absurd hoog.. heeft EA ook iets gezegd over hoe lang ze in packs zullen zitten?![]()
Alweer Anderlecht. Hebben wel veeel talentenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot de kerst, maar heb hem nu ook maar gekocht. Bezig met Anderlecht
Echt wennen die tactieken...je kan echt weinig tweaken, of ik ben scheelVoor altijd natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen van de legends zijn echt wel absurd hoog.. heeft EA ook iets gezegd over hoe lang ze in packs zullen zitten?![]()
Ik speelde hiervoor voornamelijk mobiel, dus moet echt wennen aan de vele opties. Nu ineens wil mijn team gesprekken omdat het slecht ging (10e in competitie oid) maar ik kan alleen maar ontkennen dat het slecht gaatquote:Op woensdag 20 november 2013 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot de kerst, maar heb hem nu ook maar gekocht. Bezig met Anderlecht
Echt wennen die tactieken...je kan echt weinig tweaken, of ik ben scheelNu worden ze allemaal boos.
![]()
Ik had vandaag dat een speler een gesprek wilde. In dat gesprek zei hij dat hij me niet wil spreken en klaar met me is..quote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik speelde hiervoor voornamelijk mobiel, dus moet echt wennen aan de vele opties. Nu ineens wil mijn team gesprekken omdat het slecht ging (10e in competitie oid) maar ik kan alleen maar ontkennen dat het slecht gaatNu worden ze allemaal boos.
Van de Sar voor 1 mil![]()
![]()
classic spelen danquote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik speelde hiervoor voornamelijk mobiel, dus moet echt wennen aan de vele opties. Nu ineens wil mijn team gesprekken omdat het slecht ging (10e in competitie oid) maar ik kan alleen maar ontkennen dat het slecht gaatNu worden ze allemaal boos.
weinig gezeik
![]()
Ja icm bondscoach België..lekker vertrouwd beginnen. Talenten zijn wel aardig, maar wel voor niveau Belgische competitie..zie er weinig toekomstige toppers bij. Had wel meer verwacht van Tielemans en Bruno o.a.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alweer Anderlecht. Hebben wel veeel talenten
[..]
Voor altijd natuurlijk
Mitrovic wel een held denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu baal ik wel dat ik niet meer coins heb. Dan maar hopen dat iemand 1 voor heel weinig erop zet. En hem dan missen en vervolgens niet kunnen slapen.![]()
Er bestaat zelfs een nummer overquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooiquote:Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn toekomstige team is al 20k goedkoperIk ga ook even kijken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik bin jij bint wij binnen
Ik binde jij binde wij binden
wij hebben gebinnedRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik ben binnenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
wij hebben gebinned![]()
Ik dacht vroeger dat een 1 met 82 nullen een bin heette maar dat is helemaal niet zoquote:Op woensdag 20 november 2013 23:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
wij hebben gebinnedhaha
![]()
hahahahaquote:Op woensdag 20 november 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat een 1 met 82 nullen een bin heette maar dat is helemaal niet zohaha
Voeg er 18 nullen aan toe en je hebt een googol.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat een 1 met 82 nullen een bin heette maar dat is helemaal niet zohaha
Die ze op Terschelling bij de Spanjer verkopen, die is lekker.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Suker bôle (alleen Friezen snappen deze grap) staat nu ook op de markt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor hoeveel ging die De Boer? Ik had hem in mijn watch list maar ineens staat hij er niet meer in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze grap is semi-grappig. Dat rond ik in dit geval af naar beneden. Hij was kut. Snap je?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Boer voor meer dan 2.5 miljoen kopen terwijl je hem ook zo voor 200 BIN op kan pikken."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik rond jou af naar beneden.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze grap is semi-grappig. Dat rond ik in dit geval af naar beneden. Hij was kut. Snap je?![]()
Echt he. Ik zat KSI te kijken en op een gegeven had ik ook zoeits van waarom doe ik dit?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:34 schreef Reemi het volgende:
waarom heb ik die stream van nepenthez al een halfuur op staan
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Crewcraft kijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt he. Ik zat KSI te kijken en op een gegeven had ik ook zoeits van waarom doe ik dit?![]()
![]()
Ja ik heb dat hysterische gedoe hier ook op de achtergrond aanstaan hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 23:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt he. Ik zat KSI te kijken en op een gegeven had ik ook zoeits van waarom doe ik dit?![]()
Ja dat is wel altijd heerlijk ontspannendquote:
Doe ik meestal 's ochtends tijdens mn ontbijt
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die gozer die Neville heeft gekocht voor 120k bin heeft nu een bid van 1.5 miljoen
In mijn eerste pack meteen een legendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
In mijn eerste pack meteen een legendDie had ik ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
In mijn eerste pack meteen een legendEvenveel pace als Ferrari (die bij dezelfde club speelt) en die heeft 2x zo weinig pace als Ford.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als je dat gaat vermenigvuldigen met pi en deelt door de wortel van 9 dan krijg je een getal.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Evenveel pace als Ferrari en die heeft 2x zo weinig pace als Ford.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet je weer bashen?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En als je dat gaat vermenigvuldigen met pi en deelt door de wortel van 9 dan krijg je een getal."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die comment over Ferrari is wel de top comment bij hem.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En als je dat gaat vermenigvuldigen met pi en deelt door de wortel van 9 dan krijg je een getal.![]()
Waar zie je mij bashen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Op woensdag 20 november 2013 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En als je dat gaat vermenigvuldigen met pi en deelt door de wortel van 9 dan krijg je een getal."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
oh, is dat al bashen tegenwoordig. Jeetje.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
sorry als ik het mis heb, maar voor de zekerheid toch maar een TR gemacht...quote:Op woensdag 20 november 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, is dat al bashen tegenwoordig. Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry als ik het mis heb, maar voor de zekerheid toch maar een TR gemacht...Ik wel, toen Stoereboii hier nog was. TeringventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vergeet ik zomaarquote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef Ajacied7 het volgende:
'bashen'
Dat komt nog uit het GJE tijdperkGJE
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat doe ik 1x per jaar als JJ2 weer een jaar langer bestaat.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef Ajacied7 het volgende:
'bashen'
Dat komt nog uit het GJE tijdperk![]()
Ik zie dat woord hier best vaak voorbij komen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef Ajacied7 het volgende:
'bashen'
Dat komt nog uit het GJE tijdperk
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Het is ook niet leuk om elke keer gebashed te worden.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zie dat woord hier best vaak voorbij komen.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk om elke keer gebashed te worden.
Weet niet echt wat je probeert te zeggen, maar dat hij RW is ipv CAM dat is al een paar weken bekendquote:Op woensdag 20 november 2013 23:47 schreef Maver24 het volgende:
ik trouwens dat Ljungberg RW is ipv CAM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mooi beessiequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wow, dat is triest.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:56 schreef Reemi het volgende:
Microsoft verkoopt anti-Google-producten![]()
Ik keek naar de stats van IF Onazi en toen de NIF en dafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik keek naar de stats van IF Onazi en toen de NIF en dafuqik snap je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik keek naar de stats van IF Onazi en toen de NIF en dafuqTR gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jaquote:Op woensdag 20 november 2013 23:57 schreef MolFan het volgende:
Iemand al met Krul IF gespeeld? Wat zijn de ervaringen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
jaGay spottedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you know his sizing?
![]()
![]()
ik heb met hem 'gespeeld'quote:Op woensdag 20 november 2013 23:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gay spottedHow do you know his sizing?
![]()
88 -> 8 8 -> H is 8e letter in het alfabet.quote:
Ik keek naar de stats van IF Onazi en toen de NIF en dafuqWtf man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TR gemacht
Nou, ik heb er 4. Maar nog geen BPL team waar ik 'm in kan proppenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:00 schreef MolFan het volgende:
Maar niemand dus ervaringen met Krul IF?
Ja dit kan toch nietquote:Op donderdag 21 november 2013 00:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
88 -> 8 8 -> H is 8e letter in het alfabet.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nog welquote:Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb niks verkeerd gedaan. Ik kan nog gewoon posten hoor.
De ban gaat in om 00:30.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb niks verkeerd gedaan. Ik kan nog gewoon posten hoor.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bans worden meestal rond 00:30 uitgedeeld. Ben benieuwd of je dan nog steeds kan posten.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb niks verkeerd gedaan. Ik kan nog gewoon posten hoor.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Toch mijn eerste TR maar even gemacht. DS, dit gaat echt TE ver..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:haha jullie zijn echt kk grappigquote:Op donderdag 21 november 2013 00:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bans worden meestal rond 00:30 uitgedeeld. Ben benieuwd of je dan nog steeds kan posten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had naar aanleiding van die Pokemonkaarten van BN'ers op Facebook mijn eigen kaart gemaakt. [ afbeelding ]
Ik had naar aanleiding van die Pokemonkaarten van BN'ers op Facebook mijn eigen kaart gemaakt. [ afbeelding ]![]()
![]()
O nazi.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:04 schreef TBakkert het volgende:
Toch mijn eerste TR maar even gemacht. DS, dit gaat echt TE ver...![]()
Ik heb 2 player reviews van hem gekeken op YouTube. De ene prijst hem de hemel in en de ander boort 'm helemaal de grond in. Dus ja. Daar moet je het mee doen ben ik bangquote:Op donderdag 21 november 2013 00:00 schreef MolFan het volgende:
Maar niemand dus ervaringen met Krul IF?
Vind hem eigenlijk wel leuk.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had naar aanleiding van die Pokemonkaarten van BN'ers op Facebook mijn eigen kaart gemaakt. [ afbeelding ]Dat veels te slecht uitgerekte plaatje maakt het helemaal af.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
thxquote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
haha jullie zijn echt kk grappigSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als het plaatje nou een beetje mooi was geweest...quote:Op donderdag 21 november 2013 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had naar aanleiding van die Pokemonkaarten van BN'ers op Facebook mijn eigen kaart gemaakt. [ afbeelding ]
Verder wel leuke powers. Nu komen er ook kaarten van de rest van het topic. NU!!1!"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dan is Trapz niet rare...quote:Op donderdag 21 november 2013 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het plaatje nou een beetje mooi was geweest...
Verder wel leuke powers. Nu komen er ook kaarten van de rest van het topic. NU!!1!![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Laten we snel allemaal ds2 plaatjes gaan posten dan.
[ afbeelding ]![]()
quote:
Ik wil sowieso een Bukharov-power.
En een eindeloze-discussie-power; Je tegenstander kan 3 beurten niks doen omdat hij helemaal gek van dat eindeloze gebrabbel wordt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Geen confusing verhaal over geschiedenis?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een Bukharov-power.
En een eindeloze-discussie-power; Je tegenstander kan 3 beurten niks doen omdat hij helemaal gek van dat eindeloze gebrabbel wordt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
In de stijl van: ik doe mijn spreekbeurt overquote:Op donderdag 21 november 2013 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
De afgelopen 4 uur aan mijn essay gezeten.
[ afbeelding ]
3 powers is wel veel...quote:Op donderdag 21 november 2013 00:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geen confusing verhaal over geschiedenis?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Eigenlijk had ik nog helemaal geen tekst, maar dan werd het zo'n rare screenshot.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
In de stijl van: ik doe mijn spreekbeurt overhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik kan geen leuk plaatje vinden op mijn USB.. helaas. Morgen (eigenlijk vandaag) moet ik weer vroeg beginnen dus ik ga na half 1 meteen slapen.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoopte op mooie verhalen DS2
Met 14-jarige meisjes uit de buurt die slachtoffer werden van je puddingbuksDit is uit mei, maar ik weet dit gewoon niet eens meer. Dementie.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Cowboy style. DS2 die zich in het schemerige licht van de maan langzaam omdraait richting de bange gezichtjes van de broekloze 14-jarige Nickelsondragende kuikens en dan zijn, met spataderen bedekte pener op de maat van zijn eigen "Oemtietie for for toe"-gezang tegen de met make-up besmeerde voorhoofdjes plempt.Steun op giro 555.
Ik ga maar slapen, ben kapot...
Dat was zeker toen ik die chicks voor het eerst tegenkwam?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Dit is uit mei, maar ik weet dit gewoon niet eens meer. Dementie.Steun op giro 555.
Je hebt die ene hele lange zin toch nog wel? Die in de supermarkt.![]()
huuuu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die boii had ook de FUT 14 stats als eerstequote:Op donderdag 21 november 2013 00:21 schreef Zhano het volgende:
MattWidz oid heeft al meerdere Legends
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
niet op een eerlijke manier, das wel duidelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 00:21 schreef Zhano het volgende:
MattWidz oid heeft al meerdere Legends![]()
Jep.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was zeker toen ik die chicks voor het eerst tegenkwam?
Je hebt die ene hele lange zin toch nog wel? Die in de supermarkt.
Klopt.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
niet op een eerlijke manier, das wel duidelijk![]()
5quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Om welke hond gaat dit precies?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De hond die het beste stept natuurlijkquote:Fokkers die over het algemeen niet gewaardeerd worden maar toch over persoonlijke dingen postenquote:Op donderdag 21 november 2013 00:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Fokkers die steeds met dezelfde garppen op de proppen komen![]()
![]()
![]()
Godver, ik merk gewoon dat ik mijn essays in dezelfde stijl schrijf als mijn columns.
"Een merkdefinitie van Philip Kotler is bijvoorbeeld het feit dat hij een dampende bolus op zijn lakschoen kegelt."hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
Godver, ik merk gewoon dat ik mijn essays in dezelfde stijl schrijf als mijn columns.
"Een merkdefinitie van Philip Kotler is bijvoorbeeld het feit dat hij een dampende bolus op zijn lakschoen kegelt."![]()
![]()
Headshot neem ik aan?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
Zat vandaag trouwens bij Dolf Jansen () in de trein...
![]()
Ik zou echt die trein uitstappen en desnoods die van een uur later nemen.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
Zat vandaag trouwens bij Dolf Jansen () in de trein...
Mwah, hij zat eersteklas en ik pauper. Dus geen last van gehad.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou echt die trein uitstappen en desnoods die van een uur later nemen.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:21 schreef Zhano het volgende:
MattWidz oid heeft al meerdere Legends
wtf, zelfs op de bank..dit is minimaal 30 miljoen ofzo?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan iemand mij vertellen wat voor invloed de staff op de spelers heeft?
Heb bijvoorbeeld zo'n gast in de staff waarbij staat: shooting +10
En ik hoorde dat als je heel veel coaches koopt deze zorgt dat je langere contracten krijgt?
En bij een fitness coach staat +3%, zorgt deze er dan voor dat de spelers weer sneller fit worden? kan je oneindig fitness coaches kopen zodat je spelers nog nauwelijks vermoeid raken?
Thnx.![]()
Coaches werken alleen icm trainingskaarten/attribute kaarten. Je spelers krijgen dus geen boost. Alleen als je een trainingskaart op een speler zet, bijv. shooting + 10, dan krijgt de speler in kwestie er een extra percentage bij afhankelijk van de staff in je club (tot max 25 of 50% geloof ik).quote:Op donderdag 21 november 2013 01:35 schreef robben93 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor invloed de staff op de spelers heeft?
Heb bijvoorbeeld zo'n gast in de staff waarbij staat: shooting +10
En ik hoorde dat als je heel veel coaches koopt deze zorgt dat je langere contracten krijgt?
En bij een fitness coach staat +3%, zorgt deze er dan voor dat de spelers weer sneller fit worden? kan je oneindig fitness coaches kopen zodat je spelers nog nauwelijks vermoeid raken?
Thnx.
Fitness coaches werken alleen icm fitnesskaarten, tot max 50%. Zelfde verhaal eigenlijk als bij de normale coaches.
Via managers kan je een hoger percentage bij contracts krijgen, maar ook dat werkt alleen icm een contractkaart en gaat ook tot 50%. Als je club dus flink vol zit met managers krijg je 50% extra bij iedere contractkaart die je gebruikt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Duidelijker kan niet, thanks man!quote:Op donderdag 21 november 2013 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Coaches werken alleen icm trainingskaarten/attribute kaarten. Je spelers krijgen dus geen boost. Alleen als je een trainingskaart op een speler zet, bijv. shooting + 10, dan krijgt de speler in kwestie er een extra percentage bij afhankelijk van de staff in je club (tot max 25 of 50% geloof ik).
Fitness coaches werken alleen icm fitnesskaarten, tot max 50%. Zelfde verhaal eigenlijk als bij de normale coaches.
Via managers kan je een hoger percentage bij contracts krijgen, maar ook dat werkt alleen icm een contractkaart en gaat ook tot 50%. Als je club dus flink vol zit met managers krijg je 50% extra bij iedere contractkaart die je gebruikt.![]()
![]()
My lucky day
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 21 november 2013 02:19 schreef Lindgren. het volgende:
"Schrijf een essay van tussen de 700 - 900 woorden."
[ afbeelding ]
700-900 wel focking weinig
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik had vorig jaar een Dell XPS 8500 gekocht (met dikke korting)quote:Op woensdag 20 november 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.dell.com/nl/p/(...)00#RatingsAndReviews
Ik heb eindelijk een keuze kunnen maken
/liefdagboek![]()
een essay van tussen de 700 - 900 woorden.quote:Op donderdag 21 november 2013 02:19 schreef Lindgren. het volgende:
"Schrijf een essay van tussen de 700 - 900 woorden."
[ afbeelding ]![]()
Neville in een daily gift!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 02:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
een essay van tussen de 700 - 900 woorden.Klopt. Is een van de 5 schrijfopdrachten deze periode.quote:Zeker in het Nederlands echt easy.
Confetti
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Essay en presentatie zijn af. Wekkertje gaat om 7:45.
Trusten heren.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mogguh Sintgren.quote:Op donderdag 21 november 2013 03:28 schreef Lindgren. het volgende:
Essay en presentatie zijn af. Wekkertje gaat om 7:45.
Trusten heren.![]()
![]()
![]()
!
MogguhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verklaar jezelf nader?quote:Op donderdag 21 november 2013 08:37 schreef Zhano het volgende:
Tim jonge, laatdie meisjes in Utrecht eens met rust🍆![]()
Ja hooor ik zet een Deadeye chemstyle erop voor 450 BIN, ik klikte op List en ik kreeg gelijk de coins erbij
Echt, EA moet eens een keer wat gaan doen aan die autobuyers.....Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is echt onmogelijk met legit tradingquote:
Waarom staat er sowieso een spits LBquote:Op donderdag 21 november 2013 09:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk met legit trading![]()
Er is geen LB legendquote:Op donderdag 21 november 2013 09:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom staat er sowieso een spits LB
vrijdag is wat ik heb begrepenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:55 schreef AntiHero het volgende:
Wanneer gaan de Legends weer uit packs?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Roberto Carlos?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha eigenlijk wel logisch, er is nog nooit een geweldige LB geweest, en nu nog nietWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha eigenlijk wel logisch, er is nog nooit een geweldige LB geweest, en nu nog niet
Roberto CarlosHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Plus dat er nu best wel prima LBs rondlopen. Met Alaba wel als grootste talent.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alba, alaba etc zijn leuke spelers maar geen geweldige wereldspelersquote:Op donderdag 21 november 2013 10:02 schreef DuTank het volgende:
Plus dat er nu best wel prima LBs rondlopen. Met Alaba wel als grootste talent.![]()
CBquote:Op donderdag 21 november 2013 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Frank de Boer speelde toch ook LB?![]()
Maar is begonnen als linksback. Stond bijvoorbeeld tijdens de gewonnen CL finale op linksback.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Maldini had trouwens ook wel LB kunnen hebben als legend.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar is begonnen als linksback. Stond bijvoorbeeld tijdens de gewonnen CL finale op linksback.
Repost van jezelf.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef wonton het volgende:
Allemaal boze chinezen op FB. en terecht🍆![]()
Chinees zou toch niet winnen,alleen om het een beetje multicultureel te houden in de volgende ronde. Dan eruit.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef wonton het volgende:
Allemaal boze chinezen op FB. en terechtHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Niet kunnen, maar moeten. Beste linksback aller tijden.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Maldini had trouwens ook wel LB kunnen hebben als legend.![]()
Zambrotta had ook wel gemogen (gezien sommige andere namen die wel legends kregen uit dezelfde periode).
En Arthur Numan![]()
![]()
Gordonquote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef wonton het volgende:
Allemaal boze chinezen op FB. en terecht![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Degene die gisteren De Boer kocht voor 2.6 miljoen zal wel balen trouwensquote:Op donderdag 21 november 2013 10:36 schreef Freire het volgende:
Degene die 400k over had gehouden voor Gullit mag nog even door sparen
[ afbeelding ]Die heeft al een miljoen verlies erop geloof ik
Die andere 2 juryleden konden er ook wat van, alleen Gordon bleef maar doorgaan.quote:Young bloods everywhere....![]()
Er is nog niet geboden op een De Boer met startprijs van 1.2mil met nog 2 minuten te gaanquote:Op donderdag 21 november 2013 10:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Degene die gisteren De Boer kocht voor 2.6 miljoen zal wel balen trouwensDie heeft al een miljoen verlies erop geloof ik
![]()
![]()
De Boer is ook gewoon pauper met zijn pace en lengte, die zou ik nog niet in mijn team willen als hij 2k was.![]()
Volgens mij was dat Bateson en die wou hem hebben omdat het de eerste legend kaart was die op de markt wasquote:Op donderdag 21 november 2013 10:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Degene die gisteren De Boer kocht voor 2.6 miljoen zal wel balen trouwensDie heeft al een miljoen verlies erop geloof ik
Maldini en Atouba o.a.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha eigenlijk wel logisch, er is nog nooit een geweldige LB geweest, en nu nog niet
Oh zijn al genoemd![]()
![]()
sowieso een andere filmquote:Op donderdag 21 november 2013 10:47 schreef wonton het volgende:
Wat is het verschil (in beeldkwaliteit) tussen deze 2?
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
2e uploadgroep=quote:Op donderdag 21 november 2013 10:47 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:47 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]quote:Een 1080p film (niet-blu-ray) heeft gewoonlijk één of andere compressie gehad, om de bestandsgrootte te verkleinen. Dit betekend altijd verlies van kwaliteit, maar als het goed gedaan is, is dit verlies nauwelijks merkbaar met het blote oog.
Een 1080p bluray is het origineel, geen compressie dus, en ook geen vermindering van kwaliteit. Dit zijn erg grote bestanden, en zijn daarom niet altijd zo populair bij mensen die films downloaden en willen bewaren op HD's.![]()
Maar volgens mij had hij 'm niet uiteindelijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Bateson en die wou hem hebben omdat het de eerste legend kaart was die op de markt wasHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
die eerste ziet idd niet al te scherp uit, en dat al op mijn 24 inchquote:Young bloods everywhere....![]()
De markt is wel al aardig naar de klote![]()
Lewandowski op de ps3 77k, op de xbox 44k
Robben op de ps3 364k, op de xbox 221k
Gotze op de ps3 62k, op de xbox 35k
etc. etc.![]()
Mooi tochquote:Op donderdag 21 november 2013 11:11 schreef Freire het volgende:
De markt is wel al aardig naar de klote![]()
Lewandowski op de ps3 77k, op de xbox 44k
Robben op de ps3 364k, op de xbox 221k
Gotze op de ps3 62k, op de xbox 35k
etc. etc.![]()
Wat zal er gebeuren met de markt, gaan de spelers straks weer dik omhoog? Gaan de legends droppen of blijven die bizar duur?
Verkoop net mijn lewan voor 52k terwijl hij BIN voor 44k staat![]()
![]()
Die legends blijven gewoon in packs zitten. Die gaan er niet meer uit dus zal alles verder gaan zakken![]()
Waarom speelt iedereen tegenwoordig FUT?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Waarom nietquote:Op donderdag 21 november 2013 11:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom speelt iedereen tegenwoordig FUT?![]()
Brb even mijn glazen bol aansluiten.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat zal er gebeuren met de markt, gaan de spelers straks weer dik omhoog? Gaan de legends droppen of blijven die bizar duur?
Verkoop net mijn lewan voor 52k terwijl hij BIN voor 44k staat![]()
Bij PS4 launch gingen de prijzen op ps omhoog. Bij xbox is het anders door die legends dus weinig over te zeggen. Ik wacht iig nog en blijf gewoon kijken hoe de prijs van mijn toekomstige team zich ontwikkelt. Legends gaan natuurlijk droppen. Die zijn nu mega gehyped en nog maar net in packs. No way dat een 86 rated 'De Boer' 1 miljoen blijft, eerder <400k
![]()
Omdat ik het vreemd vind dat veel fifa spelers, het spel niet eens fatsoenlijk kunnen spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad. Dan voelt het alsof je ongetraind online gaat, en trek je het niveau naar beneden voor de experienced fifa speler.quote:![]()
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Als je offline goed bent word je online als nog afgemaakt.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat ik het vreemd vind dat veel fifa spelers, het spel niet eens fatsoenlijk kunnen spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad. Dan voelt het alsof je ongetraind online gaat, en trek je het niveau naar beneden voor de experienced fifa speler.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bullshitquote:Op donderdag 21 november 2013 11:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je offline goed bent word je online als nog afgemaakt.Charlie: How's it going in there?
Oke. Veel plezier met offline spelen en daarna fut te gaan spelen.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bedanktquote:Op donderdag 21 november 2013 12:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Veel plezier met offline spelen en daarna fut te gaan spelen.
Momenteel is het dus verstandig om geld gewoon vast te houden? ;P of investeer jij het juist?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Brb even mijn glazen bol aansluiten.
Bij PS4 launch gingen de prijzen op ps omhoog. Bij xbox is het anders door die legends dus weinig over te zeggen. Ik wacht iig nog en blijf gewoon kijken hoe de prijs van mijn toekomstige team zich ontwikkelt. Legends gaan natuurlijk droppen. Die zijn nu mega gehyped en nog maar net in packs. No way dat een 86 rated 'De Boer' 1 miljoen blijft, eerder <400k
![]()
Offline spelen is heel anders, computer weet wat jij gaat doen en speelt redelijk voorspelbaar.quote:![]()
Dit.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Offline spelen is heel anders, computer weet wat jij gaat doen en speelt redelijk voorspelbaar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
85% van de spelers online speelt ook hetzelfde.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Offline spelen is heel anders, computer weet wat jij gaat doen en speelt redelijk voorspelbaar.Charlie: How's it going in there?
Vasthouden tot ik zie dat de spelers niet meer zakken of als ik denk dat het team goedkoop genoeg isquote:Op donderdag 21 november 2013 12:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Momenteel is het dus verstandig om geld gewoon vast te houden? ;P of investeer jij het juist?![]()
Heb hetzelfde plan ;P speel met een redelijk goedkoop team, 70k ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vasthouden tot ik zie dat de spelers niet meer zakken of als ik denk dat het team goedkoop genoeg is![]()
Niet hetzelfde offline, wel voorspelbaar. Voorzetten en lb+y wordt te vaak misbruikt. Alsnog is het leuker om iemand online daarop af te straffen ipv uitzoeken hoe de computer speelt en uiteindelijk daarvan winnen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
85% van de spelers online speelt ook hetzelfde.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef Toefjes het volgende:
Wat een kutleven moet je hebben als je voor je lol offline wedstrijden speelt.
Hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef Toefjes het volgende:
Wat een kutleven moet je hebben als je voor je lol offline wedstrijden speelt.![]()
![]()
Wat een kutleven moet je hebben als je offline niet eens kunt beaten. Ik vind de Fifa 14 AI sinds fifa 2011 ofzo weer eens wat acceptabel. Bovendien vind ik de CPU op Legendary/ultimate uitdagender dan 95% van de online spelers.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef Toefjes het volgende:
Wat een kutleven moet je hebben als je voor je lol offline wedstrijden speelt.Charlie: How's it going in there?
Niemand die je pijn doet met de ssssst celebration over het veld.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:14 schreef Toefjes het volgende:
Wat een kutleven moet je hebben als je voor je lol offline wedstrijden speelt.🍆![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je hebben als je offline niet eens kunt beaten. Ik vind de Fifa 14 AI sinds fifa 2011 ofzo weer eens wat acceptabel. Bovendien vind ik de CPU op Legendary/ultimate uitdagender dan 95% van de online spelers.![]()
Ik heb dit jaar nog geen eens offline gespeeld omdat ik er ook echt geen poot aan vind.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Te moeilijk zeker?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit jaar nog geen eens offline gespeeld omdat ik er ook echt geen poot aan vind.Charlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:16 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Niemand die je pijn doet met de ssssst celebration over het veld.![]()
![]()
Nee niet te moeilijk.quote:
Wat probeer je nou te bereiken eigenlijk? Dat we allemaal een staande ovatie gaan geven omdat je legendary aan kan?
Wat is er nou leuk aan PC inmaken?quote:Op donderdag 21 november 2013 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet je hebben als je offline niet eens kunt beaten. Ik vind de Fifa 14 AI sinds fifa 2011 ofzo weer eens wat acceptabel. Bovendien vind ik de CPU op Legendary/ultimate uitdagender dan 95% van de online spelers.![]()
offline moeilijkquote:![]()
![]()
cpu doet elke wedstrijd weer het zelfde en speelt elke wedstrijd het zelfde.
Volgens mij gaat de markt volledig instorten als ze dit weekend ergens een mega happy hour inzetten.![]()
Nee ik vind dat iedereen 100+ uur offline moet hebben verkracht zodat het niveau online stijgt. Dat is eigenlijk ook de volgorde, online oefenen dan die skills tentoonspreiden online. Maar het stikt er van amateurs die geen kut kunnen denken en constant slidings doen, of B/O spammen. Zo vermoeiend.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee niet te moeilijk.
Wat probeer je nou te bereiken eigenlijk? Dat we allemaal een staande ovatie gaan geven omdat je legendary aan kan?Charlie: How's it going in there?
Dit, en trucjes werken niet want de computer weet al of jij links of rechts gaat voordat je speler het doet. Zodra jij je pookje een kant zet reageert de ai hierop.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
offline moeilijk![]()
![]()
cpu doet elke wedstrijd weer het zelfde en speelt elke wedstrijd het zelfde.
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik vind dat iedereen 100+ uur offline moet hebbenik spring nog liever voor de trein
![]()
Start een offline topic en ga daar zeuren over online. Snap niet waarom je hier komt jankenquote:Op donderdag 21 november 2013 12:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik vind dat iedereen 100+ uur offline moet hebben verkracht zodat het niveau online stijgt. Dat is eigenlijk ook de volgorde, online oefenen dan die skills tentoonspreiden online. Maar het stikt er van amateurs die geen kut kunnen denken en constant slidings doen, of B/O spammen. Zo vermoeiend.![]()
Precies, dit betekent dat het moeilijker is, en je voetballend de oplossing moet gaan zoeken.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dit, en trucjes werken niet want de computer weet al of jij links of rechts gaat voordat je speler het doet. Zodra jij je pookje een kant zet reageert de ai hierop.Charlie: How's it going in there?
Eigenlijk is mijn punt dat losers als jullie mijn mooie spel verkrachten. Jullie kunnen er geen kut van.![]()
Behalve dat de cpu steeds het zelfde doet dus als je 1 ding hebt wat werkt, werkt het elke wedstrijd weer. Leuk man.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies, dit betekent dat het moeilijker is, en je voetballend de oplossing moet gaan zoeken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe kan dat, je speelt toch alleen offline. Legendary held dat je bent!quote:Op donderdag 21 november 2013 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Eigenlijk is mijn punt dat losers als jullie mijn mooie spel verkrachten. Jullie kunnen er geen kut van.![]()
![]()
Weet je wat werkt? Nauwkeurig en in een hoog tempo inspelen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Behalve dat de cpu steeds het zelfde doet dus als je 1 ding hebt wat werkt, werkt het elke wedstrijd weer. Leuk man.
De oplossing is elke keer hetzelfde. Waarom keer op keer hetzelfde doen. Online komen er tenminste nog verschillende soorten spelers.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Weet je wat werkt? Nauwkeurig en in een hoog tempo inspelen.
Nee.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe kan dat, je speelt toch alleen offline. Legendary held dat je bent!Charlie: How's it going in there?
ja; van die gasten die alleen sprinten en dan voorgeven. Totaal niks met voetbal te maken. Walgelijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
De oplossing is elke keer hetzelfde. Waarom keer op keer hetzelfde doen. Online komen er tenminste nog verschillende soorten spelers.![]()
Zit je met FUT al in div 1 en beat je die makkelijk dan? Dan is er inderdaad weinig aan, misschien 5 sterren sudoku's eens proberen?quote:![]()
Haten op offlinevroegah speelden we nog nooit online en toch was International Superstar Soccer op de N64 geweldig
![]()
![]()
Balotelli in de demo.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:16 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Niemand die je pijn doet met de ssssst celebration over het veld.![]()
Nee, toen speelde ik tegen mijn broer. Sinds fifa 98 op de pc alquote:Op donderdag 21 november 2013 12:26 schreef DutchSL het volgende:
Haten op offlinevroegah speelden we nog nooit online en toch was International Superstar Soccer op de N64 geweldig
Ik speel altijd seizoenen, want FUT vind ik oneerlijk. En daar speel ik vrij easy de eerste divisie 2/3 keer kampioen zeg maar.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:26 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Zit je met FUT al in div 1 en beat je die makkelijk dan? Dan is er inderdaad weinig aan, misschien 5 sterren sudoku's eens proberen?Charlie: How's it going in there?
Tja niveau online is ook niet altijd geweldig idd. Maar offline spelen is niet de oplossing want als sprinten+voorzetten werkt waarom zouden dat soort jochies dan ineens op die manier spelen.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
ja; van die gasten die alleen sprinten en dan voorgeven. Totaal niks met voetbal te maken. Walgelijk.![]()
![]()
Ai past zich aan naar het spelplan van de teams.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
De computer speelt ook bijna net als mensen online met constant LB+Y en voorzetten.Charlie: How's it going in there?
GAM / FIFA 14 #2 - Open dan een nieuwe!quote:Op donderdag 21 november 2013 12:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik speel altijd seizoenen, want FUT vind ik oneerlijk. En daar speel ik vrij easy de eerste divisie 2/3 keer kampioen zeg maar.🍆![]()
Fifa op de PCquote:Op donderdag 21 november 2013 12:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, toen speelde ik tegen mijn broer. Sinds fifa 98 op de pc al![]()
![]()
vraagje aan de xbox mensen hier. Hoeveel legends staan er ondertussen op de markt?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja nu wel jaquote:fifa 98 was wel nog geweldig. De Q knop
En indoor voetbal.
grove tackle hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 12:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja nu wel jafifa 98 was wel nog geweldig. De Q knop
En indoor voetbal.
![]()
Ja dat is dus mijn punt. Je word meegetrokken in een niveau. Ik geniet meer als mijn tegenstander snel en onvoorspelbaar speelt, mooi rondtikt en varieert in aanpak. Maar die zijn er haast niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Tja niveau online is ook niet altijd geweldig idd. Maar offline spelen is niet de oplossing want als sprinten+voorzetten werkt waarom zouden dat soort jochies dan ineens op die manier spelen.
Ben je nu aan het klagen dat je te goed bent of is dit een hidden brag? FUT draait juist om veel meer dan alleen het spelletje, traden en hybrids maken voor speciale cups etc.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik speel altijd seizoenen, want FUT vind ik oneerlijk. En daar speel ik vrij easy de eerste divisie 2/3 keer kampioen zeg maar.
Je kunt jezelf genoeg uitdaging bieden door b.v. met een silver team of team onder de 10k div 1 proberen te winnen![]()
Ik wel.. maar dat wordt in FUT niet beloond.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat is dus mijn punt. Je word meegetrokken in een niveau. Ik geniet meer als mijn tegenstander snel en onvoorspelbaar speelt, mooi rondtikt en varieert in aanpak. Maar die zijn er haast niet.![]()
Precies 20quote:Op donderdag 21 november 2013 12:29 schreef over_hedge het volgende:
vraagje aan de xbox mensen hier. Hoeveel legends staan er ondertussen op de markt?![]()
Idd, elke keer als ik dat probeer staat Fellaini/David luiz ertussen en met een lange bal op Eto'o of Sturridge komen ze 1 op 1 met de keeper.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wel.. maar dat wordt in FUT niet beloond.![]()
Aardig zeldzaam dus. Hoeveel zou ea er al aan verdient hebbenquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: