quote:25 Oct. 2004 ?!...
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:03 schreef jochem8 het volgende:
25 oct in Amerika pas...wanneer dan hier ongeveer ?
quote:Niet met ADSL hoor
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:04 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
25 Oct. 2004 ?!...
quote:dat stukje heb ik toen gezien
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:32 schreef Steve-O het volgende:
<--------
Johnny Knoxville topped the charts on Friday with the debut of the feature Jackass: The Movie which grossed $9.9M in its first day of release. The R-rated film generated the second best opening day ever in October after this month's Red Dragon which bowed to a $12.9M Friday. The Paramount release should find itself with $25-29M over the weekend.
maak plaats
dat hebben we ook al wel weer gehad
mzzl@jackass
quote:jackass zuigt
Op zaterdag 26 oktober 2002 23:51 schreef Pimterminus het volgende:
vet hoor
maak plaatsdat hebben we ook al wel weer gehad
mzzl@jackass
mzzl@jack@
quote:30 januari, is de planning volgens UIP Netherlands.
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:03 schreef jochem8 het volgende:
25 oct in Amerika pas...wanneer dan hier ongeveer ?
quote:good enough 4 me!
Op vrijdag 1 november 2002 12:37 schreef AntiChrist het volgende:
Nou ik heb hem gezien.. ik vond hem onwijs lache maar het is niet meer als een bijna 80 minuten durende aflevering van jackass, de stunts zijn net iets groter en groffer dan normaal en verder is er eigenlijk nix anders.
*SPOILER*
En dan gaan ze met die dingen naar hem toe gooien totdat er eentje aan zn lul blijft hangen
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Het mooiste vond ik dat die Ryan Dunn een speelgoed autootje in zijn reet ging stoppen en vervolgens naar de dokter ging om een röntgenfoto te laten maken .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Martin
quote:arme jongen toch...
Op vrijdag 1 november 2002 13:21 schreef kastanova het volgende:
Ik kan hem godverdomme nergens vinden, op kazaa, imesh, edonkey en dc, ALLEMAAL FAKES!Martin
quote:Icon is inderdaad wel grappig
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:32 schreef Steve-O het volgende:
<--------
Al moet ik zeggen dat ik Steve-O de meest grote faget op aarde vind! Die vent vond ik gewoon niet tof in Jackass... Leuk joh, papier op je reet nieten Leuk joh, je reet dicht laten piercen
Neej, ik vind het een gay stakker in z'n strakke broekje
Verder is jackass wel lache. Hijs al te downloaden maar ik wacht mooit op een mooie rip Mischien een biosje, wie weet
quote:Er is een redelijke, heb me kapot gelachen!
Op zaterdag 2 november 2002 12:55 schreef Neejoh het volgende:[..]
Icon is inderdaad wel grappig
Al moet ik zeggen dat ik Steve-O de meest grote faget op aarde vind! Die vent vond ik gewoon niet tof in Jackass... Leuk joh, papier op je reet nieten
Leuk joh, je reet dicht laten piercen
Neej, ik vind het een gay stakker in z'n strakke broekje
Verder is jackass wel lache. Hijs al te downloaden maar ik wacht mooit op een mooie ripMischien een biosje, wie weet
Martin
**spoiler
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*paper cut*
yellow snowcone scoort ook wel hoog...
quote:jajajajaja ik kan er bijna niet naar kijken......
Op donderdag 16 januari 2003 00:16 schreef Ener-G het volgende:
ergste scene uit de hele film**spoiler
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*paper cut*![]()
![]()
![]()
![]()
yellow snowcone scoort ook wel hoog...
quote:Wat dacht je van die krokodil dan
Op donderdag 16 januari 2003 00:18 schreef B het volgende:[..]
jajajajaja ik kan er bijna niet naar kijken......
quote:Die babykrokodil met Knoxville met Manny Puig erbij? Die is super!
Op donderdag 16 januari 2003 00:20 schreef tiemo het volgende:[..]
Wat dacht je van die krokodil dan
auw !!!!!
gelukkig, ik d8 al dat ze een verhaaltje ofzo bed8 hadden
Maar hij is zeker de moeite waardt!!
quote:niet origineel! zat al in steve O the movie
Op donderdag 16 januari 2003 12:04 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Ik vond het ook wel lachen toen ze die vuurpijlen in hun anus stopte en afstaken.
quote:Eej, komt deze ook in nederland in de bios, en zoja, waneer zo'n beetje?
Op donderdag 16 januari 2003 20:39 schreef superheist het volgende:[..]
niet origineel! zat al in steve O the movie
Ge-ni-aal
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-
-
-
-
-
spoiler
Mijn favoriete stukjes waren:
quote:euh nee, van het internet af geplukt, keb alles al gezien
Op zondag 26 januari 2003 20:38 schreef Reintje het volgende:[..]
Eej, komt deze ook in nederland in de bios, en zoja, waneer zo'n beetje?
quote:
Op zondag 26 januari 2003 21:07 schreef superheist het volgende:[..]
euh nee, van het internet af geplukt, keb alles al gezien
cky1, cky2, cky3, cky4, steve o the movie 1, steve o the movie 2
en jackass the movie
Steve-O the movie heb ik me rotgelachen alleen dat stukkie dat ie die chick batst is iets minder
maar met dat vuurwerk werd idd al in die movie gedaan..ach boeie
whaah geweldig, alleen het is teveel zodat het toch gaat vervelen.
Ik zou er geen 7 euro voor wille geven om em in de bios te zien.
Maar hij komt dus ook niet in de bios.
quote:Hij komt wel in de bios hoor... van 13 februari (donderdag a.s. dus) begint hij in Nederland te draaien.
Op donderdag 6 februari 2003 22:08 schreef FlyTrix het volgende:Maar hij komt dus ook niet in de bios.
quote:kewl komen ze weer naar Nederland
Op vrijdag 7 februari 2003 17:19 schreef Patch het volgende:
Johnny Knoxville, Bam Margera en Jeff Tremaine zijn er volgende week donderdag ook bij !!!
woohoo !
kan niet wachten...
Ik wil die Knoxville wel eens ff zien...
En ik ben ook erg benieuwd welke bn-ers komen kijken.
quote:ik heb m al een tijdje, maar hij is kee rop keer weer zwaar lachen!
Op zaterdag 8 februari 2003 17:22 schreef clowntje het volgende:
Waar is die premiere?? Amsterdam?Ik wil die Knoxville wel eens ff zien...
En ik ben ook erg benieuwd welke bn-ers komen kijken.
quote:Ik wist niet dat UIP twee interviewsessies met ze ging organiseren.
Op maandag 10 februari 2003 22:21 schreef Patch het volgende:
ikke donderdag al
Ik heb jou trouwens ook niet gezien bij de interviews van Curtis Hanson en Brittany Murphy in het Amstelhotel.
quote:Dat muziekje van 'm ook!
Op maandag 10 februari 2003 22:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik lag helemaal in een deuk om de movie
Vooral die Househomo die Japanners lastig viel
quote:dat kan kloppen.
Op maandag 10 februari 2003 22:33 schreef Smots het volgende:[..]
Ik wist niet dat UIP twee interviewsessies met ze ging organiseren.
Maar goed, men mag zich donderdag dus weer verheugen op de aanwezigheid van de enige echte filmcriticus die fok rijk is.Ik heb jou trouwens ook niet gezien bij de interviews van Curtis Hanson en Brittany Murphy in het Amstelhotel.
Weet iemand trouwens nog goeie inside verhalen mbt Jackass, die ik bij ze op schoot kan gooien? Wat was dat nou dat er 1 cast member dood zou zijn? Dat was een broodje Aap toch?
quote:I beg to differ, vriendelijke vriend. Je moest eens weten voor hoeveel plezier jouw aanwezigheid (en vooral je vertrek) heeft gezorgd.
Op dinsdag 11 februari 2003 09:04 schreef Patch het volgende:[..]
dat kan kloppen.
Dat terzijde heb ik jou nog nooit gezien.
quote:Ooit gehoord van het groene boekje? Reuze verhelderend!
Wij zijn met een kleine groep (Murphy + Hanson inbegrepen) in een niet nader te noemen (rustige) uitgaansgelegenheid met zijn allen wezen stappen. Foto's binnenkort op 't net. En gaandeweg de nacht door
quote:Ah! het betere inlikwerk. Je verstaat je 'vak', zie ik wel. Overigens: gevoerd is niet met een 'T', vakmannetje
gesprekken met haar gevoert over alles en nog wat. Veel leuker dan voorgeprogrameerde interviewsessies...
quote:Dit bewijst: In their own special world, everybody's a king
En inderdaad: De enige echte filmcriticus.
Je hebt altijd baas boven baas.
quote:Leg mij eens uit waarom men jaloers zou moeten zijn op iemand die zich uitgeeft als de FilmCriticus.
En van een beetje jaloezie is nog nooit iemand doodgegaan dacht ik zo.
quote:Je hebt een apart 'likmoment' met ze gekregen van de fijne dames van UIP?
Dus donderdagavond is er ook geen interviewsessie, maar toch voer ik gesprekken met ze. rararara...
quote:Gadverdamme.
Op dinsdag 11 februari 2003 09:04 schreef Patch het volgende:[..]
En inderdaad: De enige echte filmcriticus.
quote:Hij's goed hè!
Op dinsdag 11 februari 2003 10:27 schreef Disorder het volgende:[..]
Gadverdamme.
quote:Wat een sfeer hier!!!
Op dinsdag 11 februari 2003 10:42 schreef Smots het volgende:[..]
Hij's goed hè!
Welk topic heb ik gemist????
quote:Welke lame vragen ga je dan stellen?
Op maandag 10 februari 2003 21:24 schreef Smots het volgende:
Ik kan niet wachten tot vrijdag, dan mag ik meneer Knoxville en meneer Tremaine enkele 'persoonlijke' vragen stellen!
Is er ergens trouwens aan dat nummer van "party boy" te komen??
quote:Dat mag jij beslissen
Op dinsdag 11 februari 2003 23:22 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Welke lame vragen ga je dan stellen?
quote:andrew WIE?
Op woensdag 12 februari 2003 10:27 schreef DrMarten het volgende:
Komt die Andrew W.K. ook in die film voor, of zit die alleen in die promoshit op MTV, ik heb namelijk vanaf het eerste moment dat ik hem in beeld zag al een hekel aan hem. Wat een irritant figuur is dat zeg.
quote:Ik weet niet of je de laatste tijd wel eens MTV hebt gekeken, maar daar was regelmatig de Jackass barbeque party te zien waar de film werd gepresenteerd. Daar liep deze gozer ook rond en hij is erg irritant. D'r was ook een making of van een nummer dat in die film voorkomt volgens mij en hij is de zanger van de band die dat nummer deed.
Op woensdag 12 februari 2003 11:24 schreef Smots het volgende:[..]
andrew WIE?
Het komt er in ieder geval op neer dat ik op die vent.
quote:Nee, sorry.
Op woensdag 12 februari 2003 11:53 schreef DrMarten het volgende:[..]
Ik weet niet of je de laatste tijd wel eens MTV hebt gekeken, maar daar was regelmatig de Jackass barbeque party te zien waar de film werd gepresenteerd. Daar liep deze gozer ook rond en hij is erg irritant. D'r was ook een making of van een nummer dat in die film voorkomt volgens mij en hij is de zanger van de band die dat nummer deed.
Het komt er in ieder geval op neer dat ik
op die vent.
14 februari een exlusieve SIGNEERSESSIE voor alle fans! Bovendien mag iedereen fotos makenHet vindt plaats vóór coffeeshop THE BULLDOG op het Leidseplein en begint om 16.00 uur.
quote:strak
Op woensdag 12 februari 2003 18:45 schreef Patch het volgende:
Voor iedereen die niet bij de premiere aanwezig kunnen zijn:14 februari een exlusieve SIGNEERSESSIE voor alle fans! Bovendien mag iedereen fotos makenHet vindt plaats vóór coffeeshop THE BULLDOG op het Leidseplein en begint om 16.00 uur.
maar nu de hamvraag nog. waar & wanneer is die première?
(ik weet dat het morgen is)
[Dit bericht is gewijzigd door succubus op 12-02-2003 22:38]
Johnny
Ryan Dunn
quote:GEWELDIG!!!!
Op vrijdag 14 februari 2003 15:23 schreef Smots het volgende:
Dankzij Smots zijn Jeff Tremaine en Johnny Knoxville nu bekend met het fenomeen 'fuuf'.....
Je hebt ze een potje meegegeven?
quote:Ja, ik heb ze alletwee een potje cadeau gegeven.
Op vrijdag 14 februari 2003 15:53 schreef Swatkat het volgende:[..]
GEWELDIG!!!!
Je hebt ze een potje meegegeven?
quote:Wasda?
Op vrijdag 14 februari 2003 15:23 schreef Smots het volgende:
het fenomeen 'fuuf'.....
quote:FuuF!
Op vrijdag 14 februari 2003 16:28 schreef Furby het volgende:[..]
Wasda?
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 14:42 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Deze meneer
*Ey, what the F*CK r u Doing, f*ckin' idiot!!*
"Ju..Ju..Just a minute! I'm almost done"
Of Johnny knocksville met z'n huurauto-carmageddon acht
*Ehmm, yeah man, I hit a dog :D:D
Topfilm!
quote:PartyBoy was ook erg lache
Op zondag 16 februari 2003 12:49 schreef KingCold het volgende:
Heb 'm gister gezien en ik krijg nog steeds de slappe lach van die gag van Dave England in die pleewinkel*Ey, what the F*CK r u Doing, f*ckin' idiot!!*
"Ju..Ju..Just a minute! I'm almost done"Of Johnny knoxville met z'n huurauto-carmageddon acht
*Ehmm, yeah man, I hit a dog
:D:D
Topfilm!
quote:Erg leuk...
Op dinsdag 18 februari 2003 10:37 schreef Smots het volgende:
http://streams.studios.tiscali.nl/asx/jackass/jackass_inter_wid.asx
quote:Tja..
Op woensdag 19 februari 2003 12:34 schreef Patch het volgende:
Beetje Rene Mioch lachjes tussendoor...
quote:
Offtopic: kunnen die kinderachtige machtsverhoudingen over de beste filmcritici ergens anders worden uitgemeten? Ik ben dan wel geen moderator, maar dat gebrabbel past totaal niet in dit topic. Niet boeiend om te lezen als het onderwerp Jackass is
Ik ben in Amerika met mijn oom de film gaan kijken, maar hij vond 't ziek (vooral het ijs-pissen), maar 't is toch gewoon een supergrappige en onderhoudende film...
Hoop op 'n vervolg!! Komt dat er?!
Je IP-Adres is ***.0.252.84. Bij misbruik kunnen wij je provider op de hoogte stellen.
quote:Ik denk dat dit het allerlaatste is dat we Jackass gaan zien.
Op vrijdag 21 februari 2003 12:44 schreef spectre_96 het volgende:
IK VOND HET EEN **TOP FILM**Ik ben in Amerika met mijn oom de film gaan kijken, maar hij vond 't ziek (vooral het ijs-pissen), maar 't is toch gewoon een supergrappige en onderhoudende film...
Hoop op 'n vervolg!! Komt dat er?!
Je IP-Adres is ***.0.252.84. Bij misbruik kunnen wij je provider op de hoogte stellen.
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:47 schreef Smots het volgende:
HAHAHAHA!
Gezien op www.flitzz.com
[afbeelding]
Wie zijn dat achter Johnny op de foto?
It is Smots and Pizzaslut!
Vandaag op MTV gingen ze Cribs doen bij die Jackass lui.
Die gasten zijn echt helemaal gestoord (als het allemaal echt was): de één bouwde een skatebaan in zijn kleine appartement, een ander woonde in zijn auto!
En dan zo'n gast die nooit rekeningen betaald, omdat ie t lui was om ze open te maken en pas betaalde als ze hem belden. Superrijk, maar wel de telefoon afgesloten
Te grappig, of het nou echt was of niet.
quote:Een bioscoopkaartje schijnt wonderen te doen, pisvlek
Op zaterdag 22 februari 2003 20:35 schreef saxx het volgende:
Ik heb Jackass - the movie net gedownload in avi formaat, maar de players die ik heb kunnen het allemaal niet afspelen, wat kun je daar het beste voor gebruiken?
quote:Stomme piemel, wie zegt dat ik 'm niet in de bioscoop ga zien?? Ik heb allang afgesproken er volgende week naartoe te gaan maar toen ik 'm op Kazaa gevonden meende te hebben (bleek een tekenfilm te zijn
Op maandag 24 februari 2003 08:58 schreef Smots het volgende:[..]
Een bioscoopkaartje schijnt wonderen te doen, pisvlek
Ik heb me prima vermaakt bij deze film.
Het sterkst vond ik Ryan Dunn met de Japanse kickbokster. Geweldig.
En die stukjes met de bejaardenoutfit zijn altijd leuk, hier dus ook.
Maar lange stukken met die golfbaan en met de gehuurde auto waren saai.
De soundtrack, ik weet niet of het er bij staat hoor...
quote:ik word gek, dank je..
Op vrijdag 28 februari 2003 19:11 schreef clowntje het volgende:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=1:11:33|PM&sql=Ayztxlfje0cqeDe soundtrack, ik weet niet of het er bij staat hoor...
Knoxville zei trouwens ook dat er bij de Nederlandse premiere meer mensen waren dan de Amerikaanse, was er daar dan zo weinig interesse in die film?
quote:nou ja... ik zou liever een minder grote opkomst willen hebben dan al die nepperds op je feestje... wat een foute lui! Ik wil bijna zeggen dat die niets te zoeken hebben op een premiere van zo'n leuke (ultra-toffe) film... Dat wil niet zeggen dat de Amerikanen wel tof zijn... In L.A. is alle ellende immers begonnen...
Op vrijdag 28 februari 2003 20:06 schreef Duiveltja het volgende:
Net bij een Jackass - Special op MTV neemt die presentatrice wijf Knoxville op de bek
Knoxville zei trouwens ook dat er bij de Nederlandse premiere meer mensen waren dan de Amerikaanse, was er daar dan zo weinig interesse in die film?
quote:Daar ben ik het echt niet mee eens, vooral bij de golfbaan was ik echt op te vegen, en de huurauto was ook erg leuk, "Yeah man, I hit a dog".
Op vrijdag 28 februari 2003 10:13 schreef dolle_hond het volgende:
Maar lange stukken met die golfbaan en met de gehuurde auto waren saai.
Er zat ook erg veel in wat ze allang gedaan hadden in de serie, of in ieder geval iets in die trend, dat was wel jammer. Erg vernieuwend was de film niet.
quote:niet vernieuwend
Op vrijdag 7 maart 2003 00:14 schreef Frggl het volgende:[..]
Daar ben ik het echt niet mee eens, vooral bij de golfbaan was ik echt op te vegen, en de huurauto was ook erg leuk, "Yeah man, I hit a dog".
En het stuk waarin ze botsautootje gingen spelen met die golfkarretjes, damn, dat ging maar net goed, soms stuiterden ze echt door die kar of kwamen ze er bijna onder
.
Er zat ook erg veel in wat ze allang gedaan hadden in de serie, of in ieder geval iets in die trend, dat was wel jammer. Erg vernieuwend was de film niet.
WEL humor
quote:Gsus wat een kutsmoes, das net als spellen downloaden om te kijken 'of ze leuk zijn', en daarna nog zeggen dat je t origineel gaat kopen
Op maandag 24 februari 2003 19:47 schreef saxx het volgende:[..]
Stomme piemel, wie zegt dat ik 'm niet in de bioscoop ga zien?? Ik heb allang afgesproken er volgende week naartoe te gaan maar toen ik 'm op Kazaa gevonden meende te hebben (bleek een tekenfilm te zijn
) heb ik het maar even gedownload, kijken of het het bioscoopkaartje wel waard is
.
quote:Zeg filmcriticus, waar blijven de foto's?
Op vrijdag 7 maart 2003 10:49 schreef Patch het volgende:
Wil jij wel eens van dichtbij meemaken hoe de klodders zweet, bloed en andere ranzigheden door de lucht vliegen bij de Jackass stunts? Dat kan!
Op dinsdag 1 april is in de Amsterdamse Pepsi Stage namelijk de Dont Try This At Home Tour van Steve-O en de Jackass-castleden te zien. Zij zijn het stunten nog lang niet moe en hebben besloten het publiek nu eens face to face met hun kapriolen kennis te laten maken. Hierbij laten zij zien dat zij ook live on stage nergens voor terugdeinzen. De kaartverkoop begint zaterdag 8 maart, via onder andere de grotere postkantoren.
quote:rrriiighhhtt... even checken
Wil jij wel eens van dichtbij meemaken hoe de klodders zweet, bloed en andere ranzigheden door de lucht vliegen bij de Jackass stunts? Dat kan!
Op dinsdag 1 april is in de Amsterdamse Pepsi Stage namelijk de Dont Try This At Home Tour van Steve-O en de Jackass-castleden te zien. Zij zijn het stunten nog lang niet moe en hebben besloten het publiek nu eens face to face met hun kapriolen kennis te laten maken. Hierbij laten zij zien dat zij ook live on stage nergens voor terugdeinzen. De kaartverkoop begint zaterdag 8 maart, via onder andere de grotere postkantoren.
quote:Op de premièreparty liep het halve Kennemer Lyceum rond.
Op zaterdag 1 maart 2003 15:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
nou ja... ik zou liever een minder grote opkomst willen hebben dan al die nepperds op je feestje... wat een foute lui! Ik wil bijna zeggen dat die niets te zoeken hebben op een premiere van zo'n leuke (ultra-toffe) film... Dat wil niet zeggen dat de Amerikanen wel tof zijn... In L.A. is alle ellende immers begonnen...
quote:Zijn er nog meer van dit soort leuke filmpjes?
quote:Check! kaartjes zijn gekocht
quote:ehm... er zijn wel andere filmpjes waarin ik andere mensen interview, maar dit is de enige met iemand van Jackass erin.
Op vrijdag 7 maart 2003 19:44 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Zijn er nog meer van dit soort leuke filmpjes?
Mogen ook andere filmpjes zijn...
quote:Lol lol lo 1 APRIL staat er. Wat denk je zelf
Ik vond die film super. Ik heb helemaal dubbel gelegen. Om die auto huren. En met dat stroom. Die kop van die gast. SUPER! en dan op z,n kloten. tranen liepen over m,n wangen. En dan met dat golf karretje. Ook erg leuk. En met dat af slaan. Met die toeter. Die man was zo boos dat hij z,n balletje vol of die gasten van Jackass gaat af vuren. En dan zeggen. Nee nee we doen het niet meer. En dan gewoon nog een keer
En met dat autotje in z,n reet. Jha ik heb wel een feest gehad vannacht maar er is ECHT niets in m,n reet gegaan
En dan met dat papier tussen die vingers. Die cameraman voel gewoon om
quote:Die eerste vraag
De rest is wel ok
quote:FYYFF
Op maandag 10 maart 2003 16:37 schreef ook_gek het volgende:[..]
Lol lol lo 1 APRIL staat er. Wat denk je zelf
Ik vraag me af welke radio zender dit heeft verzonnenWord weer genieten. En denk je dat Jackass eerst naar Nederland komt? Ik denk het niet hoor. Er is nergens iets te vinden dat ze dat aan het doen zijn. Of gaan doen. Als het echt was geweest had het ECHT wel ergens gestaan.
Ik vond die film super. Ik heb helemaal dubbel gelegen. Om die auto huren. En met dat stroom. Die kop van die gast. SUPER! en dan op z,n kloten. tranen liepen over m,n wangen. En dan met dat golf karretje. Ook erg leuk. En met dat af slaan. Met die toeter. Die man was zo boos dat hij z,n balletje vol of die gasten van Jackass gaat af vuren. En dan zeggen. Nee nee we doen het niet meer. En dan gewoon nog een keer
En met dat autotje in z,n reet. Jha ik heb wel een feest gehad vannacht maar er is ECHT niets in m,n reet gegaan
En dan met dat papier tussen die vingers. Die cameraman voel gewoon om
Steve-O is al bijna een jaar bezig met zijn Don't try this at home tour, niet alle jackasses doen hier aan mee. (Vooral Preston Lacy, Weeman en Ryan Dunn). Kaarten zijn verkrijgbaar via ticketservice dus het is echt geen grap.
Ben trouwens erg benieuwd waar jij allemaal gezocht hebt als je niks over deze tour hebt gevonden
http://www.steveovideo.com/fanclub/index.asp Check de tourdates maar
[Dit bericht is gewijzigd door TheGame op 10-03-2003 20:39]
Wat een idioten!!! Ik heb wel dubbel gelegen van het lachen!
quote:DVD? Wat vond je van de extra features?
Op zondag 23 maart 2003 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
omg, ik heb hem vanmiddag op dvd gekeken!Wat een idioten!!! Ik heb wel dubbel gelegen van het lachen!
die dvd's worden ook steeds goedkoper he? Voor 4 euro heb je soms al dvd's uit Amerika incl verzendenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:18 schreef Shogo het volgende:
Voor mensen die de DVD nog niet hebben, zag hem voor 7 euro bij bart smit echt een koopje.
Binnenkort gratis bij een pakje boter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die dvd's worden ook steeds goedkoper he? Voor 4 euro heb je soms al dvd's uit Amerika incl verzenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |